Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ آزادگان، ۱۸ تیم حاضر در این رقابت‌ها از فردا به مصاف هم خواهند رفت.

خیز نارنجی پوشان برای رسیدن به صدر

رایکا بابل که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته، این هفته با ابراهیم شکوری سرمربی جدیدش پا به مسابقات خواهد گذاشت و باید به مصاف مس رفسنجانی برود که تا به اینجای کار شکستی را تجربه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایکا در بازی مقابل مس رفسنجان از امتیاز میزبانی برخوردار است، اما مس رفسنجان در بازی‌های خارج از خانه نتایج خیلی خوبی کسب کرده و از هیچ یک از دیدار‌های خارج از خانه خود دست خالی بیرون نیامده است. مس رفسنجان هم اکنون با ۲۰ امتیاز پشت سر فجر شهید سپاسی و نود ارومیه ۲۱ امتیازی قرار دارد و در صورت پیروزی در این دیدار و لغزش دیگر مدعیان می‌تواند بار دیگر صدرنشینی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: تساوی بدون گل در حساس‌ترین دیدار هفته دهم از لیگ آزادگان

تقابل ۶ امتیازی مدعیان

حساس‌ترین بازی این هفته تقابل خوشه طلایی و فجر شهید سپاسی شیراز است که به میزبانی خوشه طلایی برگزار خواهد شد. خوشه طلایی با ۱۹ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و فجر شهید سپاسی با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به نود ارومیه در صدر جدول قرار دارد. پیروزی در این بازی برای هر یک از ۲ تیم ارزش زیادی دارد، زیرا با محکم‌تر کردن جای پای خود می‌توانند یک تیم مدعی دیگر را از دور خارج کنند.  

قشقایی در سودای متوقف کردن آلومینیوم

قشقایی شیراز که در این فصل شرایط خوبی نداشته، در هفته یازدهم از آلومینیوم اراک میزبانی می‌کند. آلومینیوم هر چند بهترین تیم این فصل نبوده، اما با هدایت محمود فکری در قامت یک مدعی ظاهر شده و نتایج نسبتا خوبی کسب کرده است. آلومینیوم  با ۱۷ امتیاز در رده هفتم ایستاده است و با پیروزی در بازی فردا می‌تواند جایگاهش را در جدول ارتقا دهد. هر چند که شاگردان محمود فکری در بازی فردا کار دشواری دارند، زیرا قشقایی همواره نشان داده که در بازی‌های خانگی برای حریفانش شرایط سختی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: ملوانان به دنبال نخستین پیروزی در فصل جدید/ تقابل مدعیان برای صدرنشینی

مصاف آبی‌های شمال و جنوب در سردار جنگل

لاجوردی پوشان گیلانی که در این فصل مانند دیگر تیم‌های شمالی درگیر بحران‌ و تغییرات مدیریتی شده اند، این هفته در استادیوم سردار جنگل به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت. شاگردان سیامک فراهانی پس از شکست سنگین صفر-۴ برابر مس رفسنجان، در ۲ هفته گذشته نتایج خوبی گرفتند و موفق شدند تیم مدعی بادران را شکست دهند و خوشه طلایی را در ورزشگاه خانگی اش متوقف کنند.

دوئل نصرتی و بیاتلو برای صدرنشینی

گل ریحان البرز و نود ارومیه دیگر بازی حساس این هفته را برگزار خواهند کرد. هر ۲ تیم جزو مدعیان و بالانشین‌های جدول هستند. نود ارومیه با ۲۱ امتیاز دوم و گل ریحان البرز با ۲۰ امتیاز در رده چهارم قرار دارند. شاگردان محمد نصرتی در کرج به مصاف نود ارومیه خواهند رفت و می‌توانند باکسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی ضمن تصاحب جایگاه حریف برای رسیدن به صدر جدول نیز خیز بردارند.

بیشتر بخوانید: نصرتی: در لیگ یک تبانی نمی‌شود/ شکست مقابل بحرین تلنگری برای ملی پوشان فوتبال ایران است

علم و ادب به دنبال پیروزی در جدال قعرنشینان

آرمان گهر سیرجان و علم و ادب تبریز که از تیم‌های پایین جدولی به شمار می‌روند، این هفته در سیرجان با یکدیگر دیدار خواهند کرد. شهرداری تبریز که تا هفته هشتم هیچ بردی کسب نکرده و تنها یک امتیاز از ۸ بازی خود گرفته بود، در ۲ هفته گذشته روند رو به رشدی داشت و با شکست دادن رایکا در بابل به نخستین ۳ امتیازش در فصل جدید رسید. شاگردان باهنر در بازی هفته گذشته هم موفق شدند آلومینیوم اراک را متوقف کنند و یک امتیاز دیگر بگیرند تا جمع امتیازاتشان را به عدد ۵ برسانند و بالاتر از ملوان در رده هفدهم قرار بگیرند. در طرف دیگر آرمان گهر سیرجان نیز ۸ امتیازی است و در رده چهاردهم قرار دارد.  

شاگردان رونخواه به دنبال ادامه روند امتیازگیری

مصاف سرخپوشان پاکدشت و نیروی زمینی را می‌توان جدال تیم‌های میانه جدولی دانست. نیروی زمینی در ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشت، اما در هفته‌های گذشته روند رو به رشدی داشته و از ۴ دیدار قبلی ۱۰ امتیاز کسب کرده است.  شاگردان روانخواه این هفته به مصاف تیم سرخپوشان پاکدشت خواهند رفت که با ۱۳ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: نیمکت‌های لرزان تیم‌های لیگ یکی

۳ امتیاز برای ماندن در جمع مدعیان

دیگر بازی این هفته میان مس کرمان و بادران تهران برگزار خواهد شد. مس کرمان در فصل جدید نتایج خوبی کسب نکرده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. تیم بادران نیز که لیگ را پرقدرت آغاز کرده بود، در هفته‌های اخیر عملکرد پرنوسانی داشته است. با این وجود شاگردان فرهاد کاظمی  اختلافی ۳ امتیازی با صدر جدول دارند و می‌توانند با پیروزی در کرمان، صعودی چند پله‌ای در جدول داشته باشند.  

کار دشوار ملوانان در دربی شمال

ملوان بندرانزلی بدترین شرایط چند سال اخیرش را تجربه می‌کند و در هفته‌های اخیر عایدی به غیر از شکست نداشته است. احمدزاده از زمان حضورش در ملوان هیچ بردی به دست نیاورده و پس از شکست هفته گذشته برابر بادران تهران از سمتش استعفا کرد که با موافقت مالکان موقت این باشگاه همراه نشد. ملوان با کسب ۲ امتیاز از ۱۰ بازی لیگ، قعرنشین لیگ ازادگان است و این هفته میزبان سپیدرود رشتی است که عملکرد نسبتا خوبی داشته و با کسب ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده است.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت ملوان: پیشبینی چنین نتایج ضعیفی را کرده بودیم/ هواداران باید حق بدهند که ملوان در چند بازی اول نتیجه نگیرد

زمان بازی‌های هفته یازدهم لیگ یک: 

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸

رایکا بابل - مس رفسنجان ۱۴:۳۰ داماش گیلان - استقلال خوزستان ۱۴:۳۰ قشقایی شیراز - آلومینیوم اراک ۱۴:۳۰ خوشه طلایی ساوه - فجر سپاسی ۱۴:۳۰ آرمان گهر - شهرداری تبریز ۱۴:۴۵ سرخپوشان پاکدشت - نیروی زمینی ۱۴:۴۵ گل ریحان البرز - نود ارومیه ۱۴:۴۵ مس کرمان - بادران تهران ۱۴:۴۵

ﺳﻪشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸

ملوان - سپیدرود رشت ۱۴:۳۰

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز پنجشنبه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد و در مهمترین بازی‌ها تیم مدعی خیبر برابر فجر سپاسی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و چادرملو با نتیجه ۲ بر یک از سد سایپا گذشت.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* دریا بابل یک - مس شهر بابک یک
* سایپا یک - چادرملو اردکان ۲
* خوشه طلایی یک - آریو اسلامشهر یک
* داماش گیلان یک - شهر راز شیراز صفر
* شهرداری آستارا صفر - استقلال آبی پوش ملاثانی یک
* مس کرمان یک - شاهین بندر عامری صفر
* فجر سپاسی ۳ - خیبر خرم آباد صفر
* نفت و گاز گچساران صفر - مس سونگون صفر 
* نفت مسجدسلیمان صفر - پارس جنوبی جم صفر 

به این ترتیب در پایان هفته بیست و نهم، خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین است، چادرملو با ۶۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. فجر سپاسی با ۵۸ امتیاز سوم است و نفت مسجد سلیمان با ۵۵ امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

در انتهای جدول هم خوشه طلایی با ۱۶ امتیاز قعرنشین است و تیم‌های شاهین بندر عامری، داماش گیلان و دریا بابل با ۲۳ امتیاز و شهرداری آستارا با ۲۴ امتیاز حضور دارند.

کد خبر 6095308

دیگر خبرها

  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان