Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از حساس ترین بازی های هفته در اهواز برگزار می شود.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته دهم، دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران، فردا 13 آبان در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم خواهند رفت.

هفته دهم لیگ برتر
فولاد خوزستان - پرسپولیس تهران
دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 17:45
اهواز - ورزشگاه شهدای فولاد (فولاد آره نا)
داور: اشکان خورشیدی-کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی -رحیم شاهین

پیش بازی

دو تیم پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان در حالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم با 16 امتیاز به دنبال پیروزی در این بازی حساس هستند و امیدوارند که با توجه به دیدار سپاهان و تراکتور، بتوانند به رتبه های بالایی جدول راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته پرسپولیس در برابر ماشین سازی تبریز متوقف شد و حالا امیدوار است که بتواند تیم جواد نکونام را شکست دهد. سرخ ها در 9 هفته گذشته، 5 پیروزی، 1 تساوی و 3 شکست داشته اند. آن ها همچنین آمار 10 گل زده و 5 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان کالدرون با 16 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارند.

در آن سوی میدان فولاد خوزستان که هفته پیش برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شد، در 9 بازی گذشته 4 پیروزی، 4 تساوی و تنها یک شکست داشته است. شاگردان جواد نکونام همچنین آمار 7 گل زده و 4 گل خورده را به ثبت رسانده اند. فولادی ها با 16 امتیاز در رده پنجم جدول جای دارند.

دو تیم با پیروزی در بازی فردا می توانند حتی تا رده دوم جدول نیز صعود کنند و در صورت شکست این خطر را حس می کنند که تا رده هفتم جدول نیز سقوط کنند.

بی شک پس از جدال سپاهان و تراکتور، این بازی مهم ترین بازی هفته خواهد بود.

محرومان

شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس

نشست خبری مربیان

کالدرون: از علیپور حمایت می کنم چون بازیکن باشخصیتی است و برای بازی با فولاد انگیزه زیادی دارد؛ پرسپولیس نیاز دارد همیشه برنده باشد

جواد نکونام: تمامی بازیکنان فولاد برای بازی با پرسپولیس آماده هستند؛ شرایط دو تیم در جدول بازی را حساس‌تر کرده است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این هفته با هوادار تهران بازی دارد که با هدایت مسعود شجاعی تیمی بسیار سرسخت نشان داده‌اند و پیروزی مقابل آنها برای حریفان به کاری دشوار تبدیل شده است.

هواداری‌ها در این هفته در شرایطی که در بازی با ملوان در آستانه پیروزی قرار داشتند، با پنالتی دقایق پایانی حریف، پیروزی را با تساوی عوض کردند. با این حال اما هوادار به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد.

در ۶ هفته اخیر لیگ برتر تنها سه تیم استقلال، پرسپولیس و هوادار بوده‌اند که شکستی را تجربه نکردند. استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگند و حق اشتباه و شکست ندارند اما بنفش‌ها با روحیه شکست ناپذیری خود به طور کامل از منطقه سقوط دور شدند.

اینطور که پیداست پیداست پرسپولیس کار سختی در هفته آینده برابر شاگردان مسعود شجاعی در ورزشگاه پاس قوامین خواهد داشت. جالب اینکه آخرین باخت هوادار به هفته بیست و یکم برابر استقلال برمی‌گردد و آنها با احتساب جام حذفی در ۷ بازی شکست نخورده‌اند.

دیگر خبرها

  • تهدید قهرمانی استقلال با رفتارهای بچه‌گانه آبی‌پوشان
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • رفتارهای بچه‌گانه، تهدیدی برای قهرمانی استقلال!
  • بدبیاری استقلال؛ پیکان هم برای بقا می‌آید
  • همه احتمالات قهرمانی و بقا در لیگ برتر ایران/ شانس ماندن خوزستانی‌ها و نساجی چقدر است؟
  • بازی‌های باقیمانده استقلال و پرسپولیس در لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد