Web Analytics Made Easy - Statcounter

شروع بد هیوستون در کوارتر نخست فرصت پیروزی را از این تیم گرفت. شاگردان دی آنتونی در خانه هیت، تحقیر شدند.

طرفداری- از سری رقابت های بسکتبال NBA، تیم های میامی هیت و هیوستون راکتس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 129-100 به سود میامی به پایان رسید.

هیوستون در کوارتر اول به معنای واقعی کلمه فاجعه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکات تیمی نامنظم و دفاع فاجعه بار شاگردان دی آنتونی به میامی این فرصت را داد که با درخشش جیمی باتلر و لئونارد امتیاز بگیرند و تا می‌توانند اختلاف امتیاز را بیشتر کنند. این کوارتر با نتیجه عجیب 46-14 به سود میامی به پایان رسید. در کوارتر دوم با اوج گیری لحظه ای جیمز هاردن، هیوستون به بازگشت به بازی امیدوار شد. امتیازات هاردن در این کوارتر سبب شد تا اختلاف امتیازی به 25 امتیاز کاهش یابد.(46-71) 

با شروع نیمه دوم، همان سناریوی نیمه نخست تکرار شد اما با شدت کمتر! در زمین راکتس تنها هاردن می توانست امتیاز بگیرد اما بازی چشم نواز بازیکنان جوان میامی، دی آنتونی و شاگردانش را کلافه کرده بود. این کوارتر هم با درخشش لئونارد با نتیجه 28-25 به سود میامی به پایان رسید. تنها نکته مثبت نمایش وستبروک، بازر بیتر زیبای این بازیکن در پایان کوارتر سوم بود.

در کوارتر پایانی راکتس به بازیکنان جوان خود میدان داد و میامی هم با تیم یک دست خود به بازی ادامه داد. این کوارتر نزدیک دنبال شد و در نهایت با نتیجه 30-29 به سود میامی به پایان رسید.

جیمز هاردن با کسب 29 امتیاز، 3 پاس منجر به امتیاز و 4 ریباند، امتیاز آورترین بازیکن میدان بود. در تیم مقابل هم جیمی باتلر با کسب 18 امتیاز، 9 پاس منجر به امتیاز و 7 ریباند، ستاره تیمش بود. بیشترین امتیاز را در زمین میامی رابینسون آورد که موفق به کسب 23 امتیاز شد.

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ ربایی ترن اور میامی 52.8% 43.9% 77.3% 46 38 7 14 15 هیوستون 39.2% 29.2% 77.4% 38 19 5 6 22

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال رسما اعلام کرد که ستاره‌اش ‏سالم الدوسری به دلیل مصدومیت در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ ‏قهرمانان آسیا مقابل العین امارات تا پایان فصل قادر به بازی برای ‏الهلال نخواهد بود. ‏

الهلال که در بازی رفت مقابل العین به شکلی غیرمنتظره بازی را با ‏نتیجه 4-2 به اماراتی‌ها واگذار کرده بود همه امیدش را به بازی ‏برگشت در مملکت‌ آره‌نا دوخته بود. ولی دیشب الهلالی‌ها درحالیکه ‏بازی تا دقیقه 51 با نتیجه 1-1 مساوی بود با گل سالم الدوسری پیش ‏افتادند اما نتوانستند گل دیگری به ثمر برسانند و حذف شدند. ‏

سالم الدوسری که مشخص بود در دقایق پایانی وقت قانونی دچار ‏آسیب‌دیدگی شده در دقیقه 90+1 جای خود را به محمد البریک داد.‏

الهلال امروز اعلام کرد الدوساری به دلیل مشکل از ناحیه عضلات کمر ‏دست کم پنج هفته به درمان و ریکاوری ویژه نیاز دارد. در نتیجه ‏فصل برای این ستاره عربستانی و مرد سال فوتبال آسیا به پایان ‏رسید. الدوساری دیروز هم به همین علت در تمرین گروهی الهلال ‏دیده نشد. ‏

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود