Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به موفقیت برابر استقلال امیدوار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، عصر فردا در ورزشگاه آزادی میهمان تیم استقلال تهران خواهد بود.

بختیار رحمانی، هافبک آبادانی‌ها، درخصوص آخرین وضعیت صنعت‌نفت به خبرنگار برنا گفت: بعد از برد ارزشمند مقابل تراکتور تبریز و تساوی در قائمشهر برابر نساجی مازندران شرایط خوبی داریم و تمرینات را در تهران دنبال کردیم تا برای مسابقه مهم با استقلال تهران آماده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون امتیازات خوبی جمع کرده‌ایم و در جمع بالانشینان قرار داریم و می‌خواهیم برابر استقلال هم بازی قابل قبولی را انجام دهیم و امیدواریم با حمایت هوادارانی که به تهران می آیند، نتیجه دلخواه را نیز به دست آوریم.

وی ادامه داد: به لحاظ امکانات شرایط زیاد جالبی نداریم و اگر مسئولان بتوانند شرایط را بهتر کنند، قطعا می‌توانیم روزهای بهتری را برای هواداران و فوتبال آبادان رقم بزنیم.

رحمانی تصریح کرد: صنعت‌نفت نشان داده همواره به فکر بازی جذاب و هجومی است و فردا هم حریف دست و پا بسته‌ای برای آبی‌ها نخواهیم بود. استقلال روزهای خوبی را سپری می‌کند و تیمی که می‌تواند در تبریز چهار گل به تراکتور بزند حتما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: ترکیب استقلال برابر صنعت نفت مشخص شد/حضور قائدی و منشا در ترکیب اصلی نفرات سرنوشت‌ساز در سبد استراماچونی+ عکس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال استقلال تهران بختیار رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم

به گزارش قدس آنلاین آتیلا حجازی، سرپرست جدید تیم استقلال با توجه به حضور پرشور هواداران این تیم در تمرین امروز جمعه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هواداران استقلال به دلیل حمایت همه‌جانبه‌شان در طول فصل تشکر می‌کنم و امیدوارم در پایان فصل به انتظاری که آنها از تیم دارند، برسیم.

وی درباره انتخابش به عنوان سرپرست استقلال هم گفت: با توجه به اینکه از قبل صحبت‌هایی مبنی بر آمدن من بود، با من تماس گرفته شد، ایران نبودم و بی‌درنگ دوست داشتم که خدمتی به باشگاه بکنم.

حجازی در واکنش به سوالی درباره تغییر کادر مدیریتی باشگاه در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ، تصریح کرد: نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم، ما نگاه‌مان رو به آینده هست. از تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم، الان ما فقط نیاز به آرامش و تمرکز داریم و در وضعیت حساسی هستیم.

سرپرست استقلال درباره برگزاری بدون تماشاگر بازی با پیکان در هفته آخر در ورزشگاه دستگردی با وجود حضور این تیم کورس قهرمانی، یادآور شد: فوتبال با تماشاگر زیباست، در آخرین بازی حتی اگر میزبان هم نباشیم باید از حداقل حضور تماشاگران بهره‌مند باشیم. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که این اتفاق بیفتد. در این رابطه قرار است جلساتی برگزار شود و برخلاف برخی حرف و حدیث‌ها بازی با پیکان در خارج از تهران و قزوین برگزار نخواهد شد.

وی درباره برطرف شدن مشکلات مالی هم تصریح کرد: در صحبتی که با بازیکنان داشتیم قول دادیم که اتفاقات خوبی در حوزه مالی خواهد افتاد و فقط تمرکزشان به زمین بازی شد و مدیریت تیم مسائل دیگر پیگیری می‌کند.

حجازی که پس از نزدیک به ۱۳ سال دوباره به استقلال برگشته است، درباره تغییراتی که نسبت به قبل در این تیم ایجاد شده، گفت: سال ۹۰ مربی استقلال بودم، با گذشته ۱۳ سال به هر حال فوتبال پیشرفت می‌کند، به تیمی که داعیه قهرمانی در آسیا را دارد، باید بیشتر از این رسیدگی شود و این مسئله با حضور هولدینگ خلیج‌فارس و احمد شهریاری شدنی است.

سرپرست استقلال درباره اضافه شوند یک پسوند به نام استقلال با توجه به اینکه این باشگاه تحت مالکلیت هولدینگ خلیج‌فارس رفته است، تاکید کرد: در شهری که در ترکیه هستم، تیم آدنا اسپور وقتی به عنوان مثال زیر نظر یک شرکت هواپیمایی یا شرکت نفتی می‌رود، یک پسوند گذاشته می‌شود. این مسئله در ایران اما خیلی مرسوم نیست و امیدوارم نام استقلال از قدیم بوده است با همین نام بماند.

وی درباره شرایط کمپ استقلال هم اذعان داشت: نقایصی وجود دارد، در حال انجام کارهای زیربنایی برای کمپ هستیم که فصل آینده تفاوت را احساس خواهید کرد.

حجازی درباره توهین به هوداران زن در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان هم اظهار داشت: جز تاسف برای دیدن آن صحنه چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. باید از نظر اخلاقی باید نسبت به حضور بانوان در استادیوم‌ها حواسمان بیشتر باشد تا بیشتر زمینه حضور زنان در بازی‌ها مهیا شود. البته حضور هم مردان و هم زنان در ورزشگاه‌ها باعث پیشرفت فوتبال ایران می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور