Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، افزود: در پی شکایات مردمی از یک واحد آشپزی در شهر میاندوآب، بازرسین بهداشت محیط به محل مراجعه کرده و به صورت فوق العاده از این واحد صنفی بازدید به عمل آوردند و پس از تایید صحت شکایت و مشاهده عدم رعایت اصول بهداشتی، واحد صنفی مذکور با طی مراحل قانونی تعطیل و پلمپ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حیدری ادامه داد: یک واحد تولید و فروش شیرینی هم که در بازدید‌های دوره‌ای چندین بار از کارشناسان تذکر گرفته بود و این بار هم در زمان مراجعه کارشناسان مشاهده گردید که نواقصات برطرف نگردیده است، اعمال قانون شد و نسبت به پلمپ این واحد هم اقدام گردید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب  ادامه داد: کارشناسان بهداشت محیط، به صورت مستمر در حال پایش تمام اماکن عرضه محصولات غذایی هستند و از مردم هم می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تخلفات با سامانه ۱۹۰ تماس گرفته و شکایت خود را طرح نمایند.   انتهای پیام/م   پلمپ واحد غذایی در میاندوآب 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش معادن شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی زارع خورمیزی، گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 
مهدی زارع خورمیزی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه