Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@23:32:38 GMT

فضاهای مناسب ورزش در هرمزگان توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۴۸۰۳

فضاهای مناسب ورزش در هرمزگان توسعه می‌یابد

سرانه فضای ورزشی در استان هرمزگان در سالهای گذشته ۶۲ سانتیمتر بود که هم اکنون به ۷۲ سانتیمتر افزایش یافته است.

استاندار هرمزگان شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از مدال‌آوران استان در اولین و دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اظهار داشت: محیط ورزش محیطی سالم و جوانمردانه است و باید برای حضور هر چه بیشتر جوانان در عرصه ورزش، برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون همتی بیان  داشت: در تلاش هستیم تا در نقاط مختلف استان هرمزگان فضای مناسبی را با تامین امکانات و زیرساخت‌ها برای ورزش فراهم کنیم.

وی با اشاره به نگاه دولت به مقوله ورزش، افزود: تأمین زیرساختها در حوزه ورزش یکی از مهمترین اولویت‌های دولت است و در این راستا شاهد هستیم که در ایام و مناسبت‌های مختلف، تأسیسات و زیرساخت‌های مختلف ورزشی در سراسر کشور از جمله در هرمزگان مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: ورزشکاران به عنوان پایه و اساس حوزه ورزش نقش مهمی در راستای رسیدن به اهداف در این حوزه دارند.

همتی ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای را مکمل یکدیگر دانست و افزود: باید جهت توسعه هر چه بیشتر ورزش در جامعه به ویژه ورزش همگانی تلاش شود.

وی ادامه داد: ترویج ورزش همگانی آثار بسیاری در جهت ارتقای سلامت روح و جسم افراد جامعه به همراه دارد و شادابی و نشاط در زندگی از مهمترین آثار آن است.

استاندار هرمزگان بیان  داشت: جوانان و ورزشکاران کشورمان در بخش ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز با افتخار آفرینی در مسابقات ملی و بین المللی، موجب شور و نشاط در جامعه می‌شوند.

امسال تیم‌های اعزامی از هرمزگان به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور، موفق به کسب ۳۸ مدال رنگارنگ شدند.

۹۶ تیم ورزشی از استان هرمزگان در دو بخش پسران و دختران با ۸۷۵ ورزشکار از ۴۲ هیات ورزشی مردادماه امسال در این رقابتها شرکت کردند.

کاروان ورزشی هرمزگان در مجموع در این رقابتها موفق به کسب ۹ طلا، ۹ نقره و ۲۰ برنز شد و با قرار گرفتن در جایگاه بیست و یکم جدول این مسابقه ها به کار خود پایان داد که نسبت به سال گذشته دو پله صعود داشت.

مسابقه المپیاد استعدادهای ورزش کشور بالاترین سطح مسابقه‌های ورزش کشور در پایه نوجوانان است و امسال بیش از ۳۴ هزار ورزشکار از سراسر ایران اسلامی در این المپیاد شرکت کردند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان فریدون همتی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی مظاهری عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز مریانج اظهار کرد: با برنامه‌ریزی شورای شهر و شهرداری مریانج چندین عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت ۱۴ اردیبهشت ماه روز مریانج برگزار می‌شود.

وی افزود: شعار امسال ما مریانج شهر کار و تلاش است.

رئیس شورای اسلامی شهر مریانج با اشاره به برنامه‌های روز مریانج گفت: برنامه پیاده‌روی خانوادگی، جشنواره غذا با همکاری میراث فرهنگی و همایش دوچرخه‌سواری از جمله برنامه‌های روز مریانج است.

مظاهری خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت روز مریانج اتوبوس‌های خط واحد مریانج به همدان و بالعکس از ۱۴ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته رایگان خواهد بود.

وی با اشاره به مراسم ویژه روز مریانج بیان کرد: به مناسبت همین روز و معرفی بازار مبل مریانج فردا یک مراسم بزرگ در بازار مبل با حضور استاندار و نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مریانج عنوان کرد: مریانج ظرفیت بسیار بالایی در تولید مبلمان و سرویس چوب دارد که محصولات خود را به عراق هم صادر می‌کند به دنبال گسترش این ظرفیت هستیم.

کد خبر 6094453

دیگر خبرها

  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار افزایش می یابد
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی