Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران در صبح روز دوشنبه، سیزدهم آبان اظهار کرد: محور غرب به شرق بزرگراه همت از سردار جنگل، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از ستاری، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از خروجی فرحزادی، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از تیموری، مسیر غرب به شرق آزادی از استاد معین و در مسیر جنوب به شمال نواب از ۹ دی با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در ادامه افزود: در محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست، محور جنوب به شمال چمران از تونل توحید تا گیشا، مسیر شرق به غرب صدر از شریعتی، در مسیر شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از جلال آل احمد، مسیر شرق به غرب رسالت از استاد حسن بنا، در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از ستاری و در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مسیر شمال به جنوب محور کندوان برای تخلیه بار ترافیکی مسدود شده است، افزود: این مسیر تا ساعت ۲۴ یکطرفه و مسدود است و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی ترافیک مسیر جنوب به شمال محور هراز و کندوان را سنگین اعلام کرد و گفت: از نظر شرایط جوی هیچ مداخله خاصی مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 6095896

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب