Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@03:16:03 GMT

مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۵۲۶۷

مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در استان زنجان

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در استان زنجان همزمان با سراسر کشور صبح امروز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از مقابل چهارراه امیرکبیر تا امامزاده سیدابراهیم با سخنرانی وزیر اطلاعات انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مردم زنجان در یوم‌ الله 13 آبان از مقابل چهارراه امیرکبیر تا مقابل امام‌زاده سید ابراهیم (ع) زنجان در راهپیمایی حضور می یابند؛ این مراسم از ساعت 9:30 دقیقه صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات برگزار می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین مردم ولایت ‌مدار ابهر نیز مسیر راهپیمایی را از مقابل چهار راه امام حسین این شهر تا میدان انقلاب برگزار می ‌کنند.

 

در خرم‌دره هم راهپیمایی 13 آبان از ساعت 10 صبح از مسجد رسول الله تا مصلی نماز جمعه و در شهر قیدار نیز مسیر راهپیمایی از میدان شهدا تا مزار شهدا برگزار می ‌شود.

 

مراسم راهپیمایی یوم‌ الله 13 آبان در شهر آب‌بر نیز از میدان امام علی (ع) تا مصلی نماز جمعه برگزار می شود؛همچنین زمان برگزاری این مراسم در شهرستان سلطانیه از مسجد فاطمه الزهرا تا مزار شهدا است.

 

مسیر راهپیمایی در شهر زرین‌آباد، از مقابل سپاه تا مصلای نمازجمعه برگزار می شود و مردم ماه‌نشان نیز راهپیمایی خود را از سه راهی ینگجه تا  مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌کنند.

 

مراسم راهپیمایی یوم‌ الله 13 آبان در هیدج از میدان شهرداری تا مسجد صاحب‌ الزمان و  صائین‌قلعه از مقابل شهرداری تا مسجد صاحب‌ الزمان خواهد بود.

 

مردم حلب نیز از مقابل بخشداری تا مسجد جامع و مردم  سجاس از مقابل میدان امام حسین (ع) تا مزار شهدا در این راهپیمایی شرکت می کنند.

 

همچنین گرمابی ها از مقابل میدان معلم تا مسجد جامع، مردم زرین‌ رود از میدان توحید تا مزار شهدا راهپیمایی می کنند.

 

در چورزق نیز مردم از جنب بخشداری تا مسجد امام حسین (ع) و گیلوان از میدان امام تا مسجد جامع در این راهپیمایی شرکت می کنند.

 

راهپیمایی در درام نیز از مسجدالهادی تا مزار شهدا و  دستجرده از میدان تا مسجد جامع برگزار می شود.

 

مردم دندی از مقابل سپاه تا مزار شهدا،مردم  پری از مقابل پاسگاه انتظامی تا مقابل دبیرستان بهشت و اهالی انگوران از مقابل مخابرات تا سالن ورزشی استکبار ستیزی خود را به نمایش می گذارند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی اردبیل لانه جاسوسی بیرجند اربعین حسینی روز استکبارستیزی راهپیمایی 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود