Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@07:09:04 GMT

اصرار عجیب عراق به بازی با ایران در بصره

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۵۴۴۹

اصرار عجیب عراق به بازی با ایران در بصره

وزارت ورزش و جوانان عراق هم در ادامه موضعگیری فدراسیون فوتبال این کشور، بر امن بودن بصره و برگزاری بازی تیم ملی عراق و ایران در همین شهر خبر داد.

به گزارش مشرق، تیم های ملی فوتبال ایران و عراق طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های آسیا روز ۲۳ آبان به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که به دلیل ناآرامی های عراق، برگزاری این بازی در بصره هنوز به صورت صد درصد قطعی نیست و گمانه زنی های زیادی در این ارتباط وجود دارد.

مسئولان فدراسیون فوتبال عراق بارها اعلام کرده اند که بصره امن است و هیچ ابلاغی از فیفا برای تغییر محل برگزاری مسابقه نداشته اند.

بیشتر بخوانید:

درخواست فیفا از عراق برای تامین امنیت همه جانبه بصره

«طالب جابر» یکی از مدیران وزارت ورزش و جوانان عراق هم در راستای حمایت از فدراسیون فوتبال این کشور تاکید کرد که شهر بصره برای میزبانی از ایران و بحرین آماده است.

جابر گفت: «احمد ریاض» وزیر ورزش و جوانان پیگیر کار است تا برگزاری بازی در عراق به بهترین نحو صورت بگیرد. ورزشگاه بصره از همه نظر بخصوص برای تماشاگران و میزبانی عراق آماده است. هماهنگی و همکاری خوبی بین وزارت ورزش و مسئولان محلی شهر بصره برای برگزاری بازی تیم ملی عراق بر اساس استانداردهای فیفا وجود دارد.

مسئول امور مناطق وزارت ورزش عراق با اشاره به سفر هیات ایرانی و بازدید مسئولان فدراسیون ایران از امکانات شهر بصره، به نحوه آماده سازی استادیوم و حضور تماشاگران پرداخت و گفت: بازی عراق با هنگ کنگ پیام واضحی از سوی هواداران عراق و امنیت این کشور بود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان تیم ملی عراق تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی 2022 بصره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مسئول برگزاری این همایش با بیان اینکه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی کشور در این همایش بزرگ میزبان هزار و ۲۰۰ نفر ورزشکار باستانی کار بود، گفت: در این همایش شرکت‌کنندگان به اجرای ورزش زورخانه‌ای و آئین پهلوانی پرداختند.
محسن رویگری با بیان اینکه این همایش بزرگ ملی -مذهبی -ورزشی در بزرگ‌ترین میدان تاریخی ایران برای مردم اصفهان به نمایش گذاشته شد، افزود: هدف از برگزاری چنین رویداد‌های بزرگ فرهنگی در فضا‌های عمومی شهر توسعه فرهنگ و منش‌های پهلوانی است.
وی گفت: یکی از وظایف دبیرخانه اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ پهلوانی یادآوری منش‌ها و خصائل پهلوانی همچون گذشت، جوانمردی، دینداری، اخلاق‌مداری، شجاعت، تواضع و فروتنی، حسن خلق، حرمت پیران، ایثار و بخشش است.
مسئول برگزاری این همایش در ادامه گفت: همگی این صفات در آئین کهن پهلوانی نهفته است و وظیفه خود می‌دانیم در توسعه این منش‌ها در بین فرهنگ عامه و فرهنگ شهروندی از تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری استفاده کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت