Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:34:34 GMT

واگذاری تیم والیبال شهرداری، توهین به تبریز است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۵۴۸۷

واگذاری تیم والیبال شهرداری، توهین به تبریز است

ایسنا/آذربایجان شرقی عضو شورای شهر اسلامی تبریز با بیان اینکه واگذاری تیم والیبال شهرداری که ۲۰ سال بر روی آن کار شده، توهین به تبریز است، گفت: تبریز چه چیزی از سایر شهرها کم دارد که ما برای واگذاری تیم به سایرین، التماس کنیم؟.

غلامحسین مسعودی ریحان در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: شاید من تنها نفری  در شورا باشم که با واگذاری تیم والیبال شهرداری مخالف است، متاسفانه شورا با لایحه‌ شهرداری تبریز مبنی بر واگذاری تیم موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هنوز هم بر سر حرفم هستم و تا جایی که توان دارم با واگذاری تیم مخالفت خواهم کرد، با معاون اداره کل ورزش و جوانان استان نیز صحبت‌هایی در این خصوص شده است.

مسعودی ریحان متذکر شد: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز شرط کرده است که شهرداری باید بدهی‌اش به این اداره کل را بپردازد.

وی با اشاره به اینکه تیم والیبال شهرداری تبریز جزو تیم‌های لیگ برتری بود، گفت: از طرفی ورزش عامل نشاط و سلامتی بوده و اگر ورزش قهرمانی نباشد، ورزشکاران جوان نیز انگیزه کافی نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای هم هستند که گویی به تبریز و آذربایجان علاقه‌ای ندارند. چطور ممکن است تبریز با داشتن تاریخی چند ساله  و موفقیت‌های فراوان در عرصه های مختلف از جمله ورزش به این راحتی از چنین تیمی صرف نظر کند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه اگر زمینه را برای افزایش اعتماد مردم نسبت به خودمان فراهم کنیم، مردم نیز به ما کمک می کنند، گفت: اگر سرمایه اجتماعی را افزایش داده و حرف راست بزنیم، مردم هم در این مواقع به ما کمک می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تیم والیبال شهرداری تبریز شورای شهر تبریز ورزش قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 

ایسنا/کردستان استاندار کردستان از راه اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه ای در استان خبر داد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که بر بام والیبال جهان ایستادند، اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله های افتخار سختی های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

استاندار کردستان گفت: استان کردستان به دلیل کمبود صنایع بزرگ، با مشکل نبود حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه‌اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

وی در ادامه: صندوق حمایت از ورزش حرفه ای با کمک از معادن بزرگ و صنایع بزرگ تا حدی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: مجموعه ای استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تاکنون نیز با توجه به ظرفیت های که داشته است به تیم های ورزشی کمک کرده است.

 استاندار کردستان در پایان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان با توجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق تری انجام گیرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند