Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:32:20 GMT

زنگ استکبارستیزی در مدارس کردستان نواخته شد‌

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۵۶۱۷

زنگ استکبارستیزی در مدارس کردستان نواخته شد‌

همزمان با با یوم‌الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز، زنگ استکبارستیزی در مدارس سراسر استان کردستان نواخته شد. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، همزمان با با یوم‌الله 13 آبان و روز دانش‌آموز، زنگ استکبارستیزی در مدارس سراسر استان کردستان نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین نمادین نواختن زنگ استکبار ستیزی در سنندج، با حضور مسئولان، فرهنگیان و دانش‌آموزان در دبیرستان دوره اول متوسطه امام شافعی این شهر برگزار شد.

روز 13 آبان ماه در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور رخدادهای مهم و آموزنده‌ای است که هر یک سرفصل نوینی در تاریخ استکبارستیزی آنان به شمار رفته و اندیشیدن به آن سبب بازتولید و روح انقلابی و بیان فلسفه شعار «مرگ بر آمریکا» در جامعه می‌شود‌.

فرمانده سپاه کردستان: ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان با مشت‌های گره‌کرده پاسخ "ترامپ" را می‌دهندراهپیمایی ‌استکبارستیزی 13 آبان در مشهدمقدس آغاز شد‌13 آبان روز خشم و انزجار نسبت به آمریکاست

اینک که در آستانه خلق حماسه‌ای تاریخی دیگر هستیم، مردم و مسئولان استان کردستان همزمان با سراسر کشور با «شعار مرگ بر آمریکا» ‌‌و تکیه بر توانمندی‌های ملی و بومی در روند پیشرفت و توسعه کشور گام بر‌‌داشته و با فصل‌الخطاب دانستن منویات و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌های راهبردی کشور، ضمن پاسخگویی به‌موقع و مقتدرانه به اظهارات سران آمریکایی و مصونیت‌سازی جامعه و افکار عمومی نسبت به تحریم، بر ‌ناامیدسازی دشمنان تاکید دارند.‌

دانش‌آموزان بابصیرت و همیشه در صحنه کردستانی که از دقایق اولیه صبح امروز خود را برای حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی 13 آبان آماده کرده‌اند، همزمان با سراسر کشور مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان نظام می‌زنند.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج