Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه هنوز گزارشی از تخلفات شرکت‌های خدمات ارزش‌ افزوده اپراتوری ارائه نشده است، گفت: نهادهای مسئول باید ورود کنند تا موضوع ریشه‌یابی شود و مورد قضاوت قرار گیرد.

امیر خجسته در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون شرکت‌های خدمات ارزش‌افزوده اپراتوری گفت: برخی از شرکت‌های خدمات ارزش‌افزوده اپراتوری به‌عنوان یکی از شاخه‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال توسط جوانان نخبه ایجاد و اداره می‌شوند که این نوع خدمات می‌توانند در کنار ایجاد شغل به تسهیل امور مردم کمک کنند در این شرایط حواشی ایجاد شده برای این صنعت و تلاش برای تعطیلی آن به امنیت روانی کارآفرینان پایبند به قانون و اخلاق ضربه زده است لذا باید از وقوع انحراف و تخلف در این حوزه جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود تخلفات در حوزه "وس" کارآفرینان بسیاری با سرمایه اندک به این حوزه وارد شده و تمامی عملکرد خود را منطبق با قوانین و اصول قانونی بنا کرده که قربانی متخلفان می‎شوند، لذا نباید خشک و تر را با هم بسوزانند.

نماینده همدان با بیان اینکه «چند هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حوزه "وس"، فعال هستند»، اظهار کرد: نباید این صنعت را به طور کلی متوقف کرد. کشورهای بسیاری با حمایت از کسب و کارهای نوین توانسته‌اند اقتصادی پیشرو داشته باشند بنابراین می‌توان با اصلاح کاربری و نظارت‌ کامل از کاربردهای مثبت آن استفاده و شرکت‌های شفاف را حمایت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خدمات ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد

در گرامیداشت هفته کار و کارگر تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران استان به امضای مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی کردستان رسید. 

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بخش عظیمی از جامعه را کارگران تشکیل داده و در استان کردستان بیش از ۷۰۰ هزار نفر مخاطب مستقیم وزارت کار هستند.

 فرزاد پیشکاری توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران را از وظایف وزارت کار دانست و اظهار داشت: بهزیستی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات به جامعه مخاطب وزارت کار و از بازوان توانمند این وزارتخانه می‌باشد که با خدمات خود بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی کارگران در بهره وری، راندمان و اثر بخشی کار آنان در کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی تاثیرگزار است، اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه کارگرانی که دچار آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر شده را به اداره کل بهزیستی معرفی کرده و روانشناسان این سازمان در رفع مشکلات روحی و روانی آنان تلاش خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • ◄ مالیات و مشکلات شرکت های ریلی
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد