Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@15:42:17 GMT

نشست کمیته فرهنگی و هنری ۱۳ آبان در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۵۶۹۸

نشست کمیته فرهنگی و هنری ۱۳ آبان در یزد برگزار شد

نشست کمیته فرهنگی و هنری ۱۳ آبان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست کمیته فرهنگی و هنری 13 آبان با حضور مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ حجت الاسلام محمد میرفخرالدین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دستگاه های فرهنگی استان در محل ستاد کانون های مساجد یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد فخرالدین در این نشست گفت: 13 آّبان به عنوان نمادی در استکبارستیزی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید این روز را به خوبی پاس بداریم.

وی افزود: امسال با توجه به شرایط موجود در منطقه و شرایط سیاسی کشور پیشبینی می شود که شاهد 13 آبان پرشور باشیم و حضور همه جانبه را در این زمینه داشته باشیم.

مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز در این مراسم گف: این اداره کل نیز همزمان با سراسر کشور برنامه های مختلفی در زمینه استکبار ستیزی دارد که در کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز این امر پیگیری می شود.

وی افزود: با توجه به این که روز 13 آبان به عنوان روز استکبارستیزی شناخته می شود در زمینه فعالیت های فرهنگی نیز شاهد پیگیری این برنامه ها هستیم.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه زائران پیاده حضرت رضا ع شبستان یزد راهپیمایی 13 آبان کمیته فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم با هدف تکریم خانواده بزرگ همکاران شهرداری قم و استعدادیابی فرزندان کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود.

مجید محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری با خانواده‌ای به بزرگی بیش از ۶۰۰۰ نفر کارکنان مستقیم و غیر مستقیم، پشتیبانی و حمایت از خانواده این عزیزان به‌خصوص قشر کارگران مدیریت شهری، در رشد و ارتقای بنیان‌های خانواده و ارتقا کیفی فرهنگی و آموزشی فرزندان این عزیزان است.

وی افزود: در راستای پشتیبانی و اجرای فعالیت‌های علمی، فرهنگی هنری و ورزشی در شهرداری قم، شناسایی و ایجاد زمینه‌های لازم برای پرورش استعدادهای فرزندان کارکنان شهرداری قم اعم از کارگران رسمی و قراردادی و همکاران عزیز در حوزه‌های پاکبان و باغبان، کارمندان و سایر پرسنل مدیریت شهری، شهرداری قم بر آن شده است تا اولین جشنواره استعدادیابی این فرزندان عزیز را به عنوان جشنواره «آتیه سازان شهر» در سال ۱۴۰۳ برگزار کند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: این جشنواره تا پایان سال و در حوزه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی ورزشی و علمی در قالب مسابقات متنوع برگزار خواهد شد.

رضاخانی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادها و نخبه‌های فرزندان عزیز و ایجاد زمینه‌های لازم برای رشد و پرورش و کمک به ایجاد آینده بهتر برای این قشر آینده‌ساز است که نخستین دوره از آن سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: بستر نرم‌افزاری این رویداد برای جمع‌آوری اطلاعات فرزندان کارکنان در حال اجرا است که پس از بارگذاری آدرس سامانه اعلام خواهد شد و همکاران گرامی با ورود به سامانه اعلام شده مشخصات فرزندان و زمینه‌های مورد علاقه ایشان را اعلام می‌کنند تا متناسب با آن شهرداری قم نسبت به برگزاری رویدادهای این جشنواره اقدام کند.

کد خبر 748858

دیگر خبرها

  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد