Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@14:12:32 GMT

راهپیمایی ۱۳ آبان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۶۵۶۱

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دقایقی پیش در مقابل لانه جاسوسی «سفارت سابق آمریکا در تهران» و همچنین در سایر استان‌ها با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان آغاز شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» در هزار شهر و شهرستان کشور برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۵۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه خارجی و ۲۵۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های داخلی راهپیمایی ۱۳ ابان در سراسر کشور را پوشش خبری می‌دهند.

سخنران اصلی راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در تهران، امیرسرلشگر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه در تهران بیانیه‌های دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت کننده در این مراسم قرائت خواهد شد و در پایان قطعنامه سراسری این راهپیمایی خوانده خواهد شد.

این راهیپمایی تا ۱۱:۳۰ صبح ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 روز دانش آموز امیرعلی اکبری سیزده آبان توافق نامه آب و هوایی پاریس علی اصغر پیوندی حسن عباسی ۱۳ آبان راهپیمایی لانه جاسوسی آمریکا سانتریفیوژ IR 6 روز دانش آموز امیرعلی اکبری سیزده آبان توافق نامه آب و هوایی پاریس علی اصغر پیوندی حسن عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ستون‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    ماموستا مامد کلشی‌نژاد، در مراسم گرامیداشت شهادت استاد شهید مطهری اظهار کرد: شهید آیت‌الله مرتضی مطهری، شخصیتی برجسته و تأثیرگذار در تاریخ معاصر ایران و از چهره‌های مهم فکری و فرهنگی در دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی بودند.


وی ادامه داد: شهید مطهری به عنوان یک روحانی شیعه، استاد فلسفه اسلامی و کلام اسلامی بودند و در زمینه‌های فقه و اصول نیز صاحب‌نظر بودند.


ماموستا کلشی نژاد تصریح کرد: شهید مطهری آثار فراوانی در زمینه‌های مختلف دینی و فلسفی به رشته تحریر درآورده‌اند که بسیاری از آن‌ها به‌عنوان منابع مهم در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری به عنوان «معلم شهید» در ادبیات نظام جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شوند افزود: شهید مطهری نقش مهمی در تبیین و ترویج اندیشه‌های اسلامی داشته‌اند و  با تلاش و مجاهدت فراوان در تمامی رشته‌های معارف اسلامی، صاحب‌نظری ژرف‌اندیش و محققی دقیق بودند و در حوزه‌هایی همچون فلسفه، فقه و اصول در قله اجتهاد قرار داشتند.

کلشی‌نژاد خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) نیز علاقه زیادی به شهید مطهری داشتند و پس از شهادت ایشان فرمودند که «فرزند عزیزی را که پاره تنم و حاصل عمرم بود، از دست دادم» شخصیت علمی و فرهنگی شهید مطهری همچنان الهام‌بخش نسل‌های مختلف در ایران و جهان اسلام است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به جایگاه و منزلت معلمان در جامعه یادآور شد: معلمان نقشی حیاتی در شکل‌دهی آینده جوامع ایفا می‌کنند. آن‌ها نه تنها دانش و مهارت‌های ضروری را به نسل‌های آینده منتقل می‌کنند، بلکه در توسعه شخصیت و ارزش‌های اخلاقی دانش‌آموزان نیز نقش دارند.

 
وی اضافه کرد: جایگاه و منزلت معلم در جامعه، به‌عنوان پرورش‌دهندگان ذهن‌های جوان و راهنمایانی برای یادگیری مادام‌العمر، باید به شدت مورد تقدیر و احترام قرار گیرد.


کلشی‌نژاد گفت: جامعه‌ای که معلمان خود را ارج می‌نهد و در رشد و توسعه آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند، می‌تواند انتظار داشته باشد که نسل‌های آینده‌ای موفق، مسئول و متعهد را پرورش دهد و معلمان ستون‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به روابط بین دانش‌آموزان و معلمان عنوان کرد: روابط بین معلم و دانش‌آموز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می‌تواند تأثیر عمیقی بر فرآیند یادگیری و رشد شخصیتی دانش‌آموزان داشته باشد. این روابط بر پایه احترام متقابل، اعتماد و درک مشترک بنا شده و محیطی را فراهم می‌کند که در آن دانش‌آموزان احساس امنیت و پذیرش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • معلمان ستون‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم