Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، کتاب «آیت ـ خاطرات دوران دفاع مقدس» که طی هفته جاری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد رونمایی شده است، تالیف آیت‌اله معظمی، از نویسندگان بروجردی و یکی‌از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که به مرور خاطراتی از دوران دفاع مقدس می‎پردازد.

کتاب  مذکور که اخیراً در ۲۴۸ صفحه توسط انتشارات اردیبهشت تهران چاپ و منتشر شده است، در هفت فصل شامل: آشنایی، پایگاه مقاومت مسجد امام سجاد(ع) بروجرد، تیپ ۷۲ محرم، تیپ ۱۵ امام حسین(ع)، گردان قائم(عج)، تیپ ۲۰۱ ائمه(ع) و در نهایت ضمائم و عکس‎های مربوط به هشت سال دفاع مقدس است که در قالب داستان به شرح خاطراتی از شهدا به‌ویژه شهدای مسجد امام سجاد(ع) بروجرد، از آن‌ها یاد می‎شود و با بیان گوشه‌ای از اخلاق آن‌ها، از عشق و عرفان، از دلاوری و شجاعت و از ایثار و از خود گذشتگی آن‌ها درسی آموخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی رونمایی کتاب آیت دفاع مقدس بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد