Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی صالحی صبح دوشنبه در حاشیه این راهپیمایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)در دیدار روز گذشته با دانش‌آموزان و به مناسبت روز 13 آبان گفت: ایشان نکات ارزشمندی را در این دیدار مطرح کردند و همه ما باید در نظر داشته باشیم که دشمنی آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همچنان ادامه دارد و حضور پررنگ امروز مردم در راهپیمایی نشاندهنده آگاهی و بصیرت مردم فهیم ما به این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز خاطرنشان کرد: تحریم‌های  ظالمانه آمریکا نشان از آخرین تلاش‌های مذبوحانه این قدرت پوشالی و رو به زوال برای فشار بر ملت شریف ایران است و همه اینها درشرایطی است که حضور پرشور آحاد ملت ایران در این راهپیمایی بیانگر این  مطلب است که سیزده آبان نقطه عطفی در مسیر رشد و بالندگی مردم ایران است.

کد خبر 4763021

منبع: مهر

کلیدواژه: علی صالحی دادگستری هرمزگان راهپيمايي 13 آبان بوشهر ایلام یوم الله 13 آبان گرگان بارش باران پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه مشهد قزوین شهرکرد بیرجند شهادت امام رضا ع سانحه تصادف تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها

                به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مردم دارالمومنین همدان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها و آمریکا با گذشت چند ماه از جنگ همچنان ادامه دارد و به همین منظور مردم چهار استان ایلام، البرز، کرمان و همدان امروز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه راهـپیـمایـی کردند.

مردم مومن همدان ضمنِ محکومیتِ این جنایاتِ وحشیانه؛ همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم و فلسطین قهرمان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است