Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم مومن و ولایتمدار البرز با حضور در مسیرهای راهپیمایی از پیش تعیین شده آمده اند تا بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی که برمبنا و اساس استکبارستیزی است، بیعت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مردم ولایتمدار و مومن استان البرز همزمان دیگر مردم کشورمان طنین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار را به آسمان سر داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خیل کثیر مردم عاشق و مومن البرز با محوریت شهر کرج از مسیر میدان توحید به سمت مصلی نماز جمعه کرج با حضور و همراهی اعضاء خانواده از مرد و زن تا کودک و نوجوان آمده اند تا نشان دهند که تفاوت نسل ها تغییری در روند راه مبارزه با استکبار برای مردم ایران به وجود نیاورده است.

 

اینجا شهری است که مردمان آن لشکر زرهی قزوین را در سال ۱۳۵۷ متوقف کردند و همین امر زمینه پیروزی و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شد و اینک با وجود تفاوت نسل ها با یکدیگر خیل عظیمی از نوجوانان و جوانان آمده اند تا بگویند که همانند پدران و مادران خود به باور استکبارستزی ایمان دارند.

 

 

« محمدمهدی سردشتی» با حضور در صفوف راهپیمایی روز استکبارستیزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: من ۱۳ سال دارم و امروز از پدر و مادرم خواستم تا اجازه مرا از مدرسه بگیرند تا برای راهپیمایی روز استکبارستیزی بیایم.

 

این دانش آموز ۱۳ ساله می گوید: اسم محمدحسین فهمیده را به عنوان یکی از شهداء شاخص دانش آموز چندین مرتبه شنیده بودم و حتی یکبار فیلمی در خصوص این نوجوان دیدم همین موضوع باوری شد که با اعتماد به آن به صحنه راهپیمایی علیه استکبار بیایم.

 

 

سردشتی که در کنار پدر و مادر خود در این مراسم حضور یافت، توضیح داد: شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار و انگلیس به نظر من یک شعار ساده نیست که باوری براساس اعتقادات است.

 

« محمدعلی گودرزی» نیز از دیگر حاضران در راهپیمایی ۱۳ آبان است که در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص اهمیت و انگیزه خود از حضور در راهپیمایی گفت: معتقدم در دوران غیبت امام عصر(عج) پیوستگی و اتحاد مومنان با یکدیگر می تواند زمینه ساز تعجیل ظهور باشد و استکبار ستیزی و اجرای عدالت مقدمه این خواسته و آرزو است.

 

این تعمیر کار خودرو توضیح داد: وحدت رویه و باور به آرمان های ایمانی زمینه شکل گیری نظامی شد که با باور به اسلام شکل گرفت و برای حفظ آن باید در صحنه های راهپیمایی حضور پرشور و منسجم داشته باشیم.

 

خبر در حال تکمیل است...

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان آمریکا اربعین حسینی لانه جاسوسی بندرعباس شهادت امام رضا ع یوم الله ۱۳ آبان مرگ بر استکبار راهپیمایی 13 آبان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب

به گزارش «تابناک»، بخشی از اظهارات سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR به شرح زیر است:

* بعد از تأکید رهبر انقلاب بر محور مشارکت آحاد مردم در اقتصاد؛ رئیس‌جمهور تأکید کردند در اولین پیش‌نویس اقتصادی سال ۱۴۰۳ تجدید نظر جدی صورت بگیرد تا بتوانیم مسئله مشارکت مردمی را واقعاً در سیاست‌ها و تدابیر اقتصادی کشور محقق کنیم.

* بخشی از مشارکت‌طلبی مردم؛ در حوزه وظایف نظارتی اقتصاد است. این اتفاقات تا حد خوبی در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت و در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت. 

* شفافیت در صورت‌های مالی ۲ هزار شرکت دولتی و بخش عمومی که تا پیش از این دولت اساساً شفاف نبودند، همچنین شفافیت در شناسایی ابربدهکاران بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی وامثالهم، زمینه را برای نظارت عامه مردم فراهم کرده است.

* فراتر از حوزه نظارت، مشارکت مردم در حوزه مدیریت و تولید اقتصادی است. حوزه تولید یکی از مهم‌ترین کلیدواژه‌هایی است که می‌توان آن را با درگاه ملی مجوزها به معنای بسترسازی برای مشارکت عامه مترادف دانست.

* در گذشته صاحبان سرمایه و صاحبان ایده‌ها حضور داشتند، اما به دلیل پیچ وخم‌های اجرایی، اجازه حضور مؤثر در امور اقتصادی را نداشتند، با راه‌اندازی و تسهیل درگاه ملی مجوزها این مانع برداشته شد و ما تاکنون بیش از یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار مجوز الکترونیک صادر شده را شاهد بودیم.

* در بخش مدیریتی نیز بعد از تذکر رهبر انقلاب در دیدار فعالان اقتصادی، در اسفندماه رئیس‌جمهور جلسه شورای عالی اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ را برگزار کردند و به تمام وزارتخانه‌هایی که در بنگاه‌های زیرمجموعه خود سهام‌دار بودند دستور داده شد تا از تصدی‌گری و بنگاه‌داری خارج شوند و امکان مدیریت را به عامه مردم واگذار کنند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • مگر دیوانه ام که به روانشناس مراجعه کنم؟!/ تفاوت روانشناس با روانپزشک چیست؟
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» در دانشگاه لرستان