Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:53:14 GMT

راهپیمایی با‌شکوه ۱۳ آبان ‌در قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۷۱۳۸

راهپیمایی با‌شکوه ۱۳ آبان ‌در قزوین آغاز شد

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان با حضور هزاران نفر از مردم قزوین، دانش‌آموزان و دانش‌جویان استان قزوین در بیش از ۴۰ شهر و دهستان در قزوین آغاز شد. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، لحظاتی قبل چهلمین مراسم استکبار ستیزی کشور همزمان با 13 آبان در قزوین با حضور آحاد مختلف مردم آغاز شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسمی که  با رشادت جوانان ایران در تسخیر لانه جاسوسی در تقویم ایران جای گرفت و امروز با شعار«استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی امریکا» صدای نابودی هیمنه آمریکا و متحدانش را به گوش جهانیان می‌رساند.

‌راهپیمایی ‌استکبارستیزی 13 آبان در سراسر استان کردستان آغاز شد‌فریاد استکبارستیزی مردم ولایتمدارخراسان جنوبی در راهپیمایی 13 آبان آغاز شد‌‌راهپیمایی 13 آبان در 76 نقطه استان فارس آغاز شد

13 آن در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خاطرات تلخ و شیرین فراوانی را با خود دارد که ترور دانش آموزان ایرانی و تسخیر لانه جاسوسی از این خاطرات است که موجب شده تا صدای « مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جوانان ایرانی قدرتمندتر از همیشه در گوش جهان بپیچد.

از این رو مردم شریف استان قزوین امسال هم همانند هر سال با حضور حداکثری خود در خیابان‌های شهر قزوین با فریاد انزجار از آمریکا و سیاست‌های کثیف این کشور در ظلم به مردم جهان صدای استکبار ستیزی ایران و ایرانی را به گوش جهانیان برساند.

اتحاد و همبستگی مردم ایران، زنده بودن ارزش‌های اسلامی و ایرانی ، استکبار ستیزی و آزادی خواهی مردم کشور و ولایتمداری این مردم از پیام‌های بزرگ این راهپیمایی دسته جمعی است که لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.

انتهای پیام/ش

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش علویان در جمعه خشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌نمازگزاران جمعه در شهرستان‌های مختلف استان امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و فریاد محکومیت جنایت اسرائیل سردادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز برای حمایت از مقاومت فلسطین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، هفتم اردیبهشت بعد از اقامه نمازجمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد می‌زنند.

راهپیمایی مردم ساری از مصلی امام خمینی (ره) این شهر به سمت میدان ساعت برگزار شد.

نمازگزاران ساروی در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.


گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر پارسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و غزه قلب خونین جهان، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم را با مقاومت و ایستادگی به مصاف طلبیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران