Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکل‌های دانشجویی اصفهان طی بیانیه‌ای اعلام کردند: ۱۳ آبان روز تجلی روحیه استکبارستیزی ملت عاشورایی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تشکل‌های دانشجویی انقلابی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر و در آن اعلام کردند: ۱۳ آبان برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی، روزتجلی روحیه استکبار ستیزی ملت عاشورایی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
روزی که در تاریخ ملی مان ثبت شد، اما مرز‌های ملی را شکافت و جرقه‌ای برای بیداری اسلامی بود. ۱۳ آبانماه به همّت دانشجویان انقلابی و پیرو خط امام (ره) روزی شد برای تحقق کامل «فمن یکفر بالطاغوت» تا تمسک به «عروه الوثقی» الهی را امکان پذیر کند.

انقلاب دومی که برای اولین بار هیمنه پوشالین امپریالیسم آمریکا را درهم شکست و اوج خفت و زبونی این اهریمن جنایتکار را به رخ جهانیان کشانید و به مظلومان جهان نشان داد که تا به زیر پا کشاندن پرچم زورگویان و به چالش کشاندن منطق استکبار فاصله‌ای نیست.

جنبش دانشجویی و دانشجویان انقلابی با بصیرت مثال زدنی خود و به تأسی از امام امت (ره) و تحت رهنمود‌ها و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوشادوش ملت عزیز، مجاهد و انقلابی ایران نشان داده است که جریانات دانشجویی برخاسته از متن مردم برای برچیدن رژیم ها، رویه‌ها و قواعد مبتنی بر ظلم، در مقابل هر مستکبری که بخواهد عزت مردم مسلمان ایران را پایمال و مانع دستیابی آنان به آرمان‌های بلند اسلامی شان شوند، به مبارزه علمی و عملی پرداخته و این انقلاب شکوهمند را تا فتح قله‌های عالی، پشتیبانی و حمایت خواهند نمود. دانشجویان ایران اسلامی به پاسداری از خون شهدای والامقام ۱۳ آبان، خود را متعهد می‌بینند که پیام استکبارستیزی ۱۳ آبان و مقابله با ستم پیشگان و به ویژه آمریکای جهانخوار را سرلوحه عمل خود قرار دهند و اجازه نفوذ فکری و فرهنگی در بدنه انقلاب شکوهمند اسلامی که مایه امید مردم مظلوم و ملت‌های آزاده جهان است به دست عناصر خود فروخته و غرب زده را نخواهد داد.

امروز به رغم تلاش‌های دشمنان و معاندان شاهد افول استکبار و قدرت و نفوذ آمریکا و اسراییل و ایادی آن‌ها در منطقه هستیم. ساقط کردن پهباد آمریکایی، شکست داعش و گروه‌های وابسته به استکبار، رسوایی رسانه هایی، چون آمدنیوز و پیروزی‌های جوانان انقلابی یمن علی رغم حمایت‌های اطلاعاتی آمریکا از عربستان به خوبی نشان می‌دهد که آمریکای جنایتکار توان دفاع از نیرو‌ها و متحدین خود در منطقه را نیز ندارد و در مقابل، حضور میلیونی مسلمانان در راهپیمایی اربعین حسینی نشان دهنده‌ی به ثمر نشستن خون شهدای مدافع حرم است که با خون خود راه را بر نفوذ آمریکا و اسرائیل در منطقه بستند.

در پایان " شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان " با دعوت از دانشجویان و مردم عزتمند و انقلابی و فهیم استان اصفهان برای حضور هرچه پرشورتر در راهپیمایی یوم ا... ۱۳ آبان ماه و ضمن برائت جدی از آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی، انگلیس خبیث؛ اعلام می‌دارد که رسیدن به عزت و اقتدار و حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی به مفهوم واقعی و ایجاد تولید و اشتغال پایدار جزء در گرو اعتماد به توان داخلی و بیزاری و عدم اعتماد به ابلیس زمان امکان پذیر نبوده و ما دانشجویان انقلابی اصفهان با تأسی از دانشجویان شهیدی که با خون پاکشان، نهال مقدس انقلاب اسلامی را آبیاری نمودند، عهد می‌بندیم همچون سالار شهیدان، حضرت حسین ابن علی (ع)، و یاران با وفایش در مقابل هیچ قدرتی استکباری سر تعظیم فرود نیاورده و آمریکا را زیر پا له خواهیم کرد و اعلام می‌داریم تلاش‌های نافرجام و بیهوده جبهه استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای آنان در فتنه افروزی‌های کشور‌های حامی محور مقاومت همچون لبنان و عراق همانند دیگر اقدامات سست بنیادشان به برکت خون شهدای مقاومت نقش بر آب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: 13 آبان بسیج دانشجویی اصفهان استکبارستیزی راهپیمایی 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهش تولید با مشارکت مردم و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

غیاثی با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین مانده دارد.

کد خبر 6094244

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی