Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@18:31:25 GMT

واکنش ترامپ به تعرض به کنسولگری ایران در کربلا

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۷۲۳۷

واکنش ترامپ به تعرض به کنسولگری ایران در کربلا

رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی مغرضانه توئیت دو رسانه سعودی درباره حمله ادعایی به کنسولگری ایران در کربلا را در صفحه توئیتر خود بازنشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا واکنشی مغرضانه به حوادث شب گذشته کربلا نشان داد و به بازنشر توئیت ۲ رسانه سعودی از ماجرای حمله به کنسولگری ایران در این شهر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شب گذشته شماری از افراد مجهول الهویه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی را محاصره و به آن تعرض کردند. گزارش های رسانه ای حاکی از آن بود که شماری از نیروهای امنیتی عراق از نزدیک شدن اعضای این گروه ناشناس به در اصلی کنسولگری ممانعت کردند و به گفته رئیس پلیس کربلا، اوضاع اکنون تحت کنترل است.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا در پی این حوادث تاکید کرد که نیروهای امنیتی بر اوضاع کنترل دارند و شرایط در اطراف این مقر دیپلماتیک کشورمان به حالت طبیعی بازگشته است.

این اقدام عناصر ناشناس در قبال کنسولگری ایران در کربلای معلی مورد توجه بسیاری از رسانه ها به ویژه رسانه های سعودی و غربی قرار گرفته است به طوریکه با بزرگ نمایی در خصوص این اقدام، به ارائه گزارش ها و تحلیل های جهت دار در این خصوص پرداخته اند.

اقدام عده‌ای از عناصر ناشناس علیه کنسولگری ایران باعث ذوق زدگی این رسانه ها شده و خیلی زود با انتشار تحلیل های مغرضانه مدعی شده اند که این افراد نمایندگان معترضان بوده و بنابراین تمام مردم عراق این اقدام را تأیید می کنند!

کد خبر 4763037 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ توییتر ایران کربلا عراق ایالات متحده آمریکا سوریه عراق ترکیه دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی روسیه ابوبکر البغدادی لبنان فلسطین ایران عربستان سعودی داعش عادل عبدالمهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی

روایت رسانه‌های فارسی زبان خارجی از جنبش دانشجویی در آمریکا که برای آزادی فلسطین درحدود ۶۰ دانشگاه آمریکا و چندین دانشگاه در اروپا آغاز شده و در حال گسترش است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075842 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • فیلم| واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان