Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:18:00 GMT

کره با ستاره‌های تاتنهام و السد مقابل برزیل

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۷۳۱۳

کره با ستاره‌های تاتنهام و السد مقابل برزیل

سرمربی پرتغالی فهرست نفرات خود برای بازی با لبنان در مقدماتی جام جهانی 2022 همین طور بازی دوستانه با برزیل را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی در فیفادی آبان ماه ابتدا در آخرین بازی مرحله رفت مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف لبنان می رود و سپس در روز استراحت خود در این رقابت ها میزبان برزیل در جدالی دوستانه و تدارکاتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در فاصله دو هفته تا این بازی ها پائولو بنتو سرمربی پرتغالی فهرست نفرات مد نظر خود برای این دو بازی را اعلام کرد که نکته جالب توجه حضور ستاره های تاتنهام انگلیس و السد قطر در این فهرست است. سون هیونگ مین کاپیتان اول کره جنوبی و ستاره جنجالی بازی شب گذشته با اورتون که با خطای وحشتناک خود روی پای آندره گومز هموطن سرمربی کره را با مصدومیت شدید روانه بیمارستان کرد در کنار نام تائه هی ستاره السد از جمله دعوت شده های سرشناس برای بازی با لبنان و برزیل هستند.


فهرست نفرات دعوت شده از سوی سرمربی پرتغالی کره جنوبی به این شرح است؛


دروازه بان


کیم سونگ کیو(اولسان کره) چون هیون وو(دائجو کره) کو سونگ یون(کانسادول ساپورو)

 

مدافعان


کیم یانگ کوون(گامبا اوساکا) کیم مین جائه(گویان پکن) پارک جی سو(گوانگ ژو اوگرانده) هونگ چول(سوون سامسونگ) کیم جین سو(چونبوک موتورز) کوون کیونگ(چونبوک موتورز) کیم مون هوان(بوسان)

 

هافبک ها


جونگ وو یونگ(السد قطر) این بوم هووانگ(ونکوور کانادا) جو سئو جونگ(اف سی سئول) لی جائه سونگ(هولستن) سون هیونگ مین(تاتنهام انگلیس) کووان چانگ هون(فرایبورگ)هووانگ هی چان(چونبوک موتورز) وال تانگ (سالزبورگ) نام تائه هی(السد قطر)

 

مهاجمان


هوانگ ایوو کی (بوردو فرانسه) کیم شین ووک (شانگهای چین)

سون هیونگ مین تیم ملی برزیل برزیل تاتنهام تیم ملی کره جنوبی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سون هیونگ مین تیم ملی برزیل برزیل تاتنهام تیم ملی کره جنوبی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم

درگیری شدید لفظی ستاره مصری و سرمربی آلمانی لیورپول، حاشیه پررنگ تساوی لیورپول و وستهم در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال لیورپول عصر امروز در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس برابر وستهم با نتیجه ۲-۲ متوقف شد تا با ۷۵ امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند و با توجه به فاصله امتیازی با صدر و بازی‌های باقیمانده از قهرمانی دورتر شود.

یکی از اتفاقات پرحاشیه این مسابقه، در دقیقه ۷۹ رخ داد. در حالی که بازی با تساوی در جریان بود، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول برای افزایش قدرت هجومی تیمش، محمد صلاح را که روی نیمکت نشانده بود، به جای لوئیز دیاز به بازی فرستاد.

وقتی کلوپ قبل ورود صلاح تصمیم داشت به وی نکاتی را گوشزد کند، ستاره مصری لیورپول آنطور که دوربین‌های تلویزیونی هم ثبت کردند، واکنش بسیار تندی به سرمربی آلمانی نشان داد و با عصبانیت سر او فریاد زد و گفت: « خفه‌شو»! در این لحظه بود که داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای لیورپول با مداخله نگذاشت این درگیری شدت پیدا کند.

صلاح پس از پایان بازی درباره جروبحث با کلوپ گفت: اگر امروز صحبت کنم، آتش به پا خواهد شد!

سرمربی آلمانی هم دراین‌باره موضع سیاستمدارانه‌ای گرفت و اظهار کرد: من آنچه گفته شد را مطرح نمی‌کنم. در رختکن صحبت کرده‌ایم و موضوع برای من حل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم