Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمنان و در رأس آن آمریکایی‌ها با استفاده از افراد دست نشانده خود در ایجاد ناآرامی‌های اخیر کشورهای منطقه دخالت دارند. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی قدیم و جدید استان گیلان اظهار داشت: حضور و دخالت دشمنان و در رأس آن آمریکایی‌ها در گسترش ناامنی و ایجاد بی‌ثباتی‌های اخیر در کشورهای منطقه اعم از عراق، سوریه و لبنان کاملاً محسوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی تقدیم بیش از 8 هزار شهید توسط استان گیلان در دوران دفاع مقدس را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: رزمندگان استان گیلان در این دوران به گواه تاریخ همواره خط‌شکن بوده به طوری‌که در هر کجا که حضور داشتند پیروزی‌های بسیار بزرگی برای ارتش اسلام در مقابله با نیروهای بعثی حاصل شد.

سردار اشتری تقدیم 445 شهید فرماندهی انتظامی گیلان و شهدای مدافع حرم را نشانه ایثارگری‌های مردم این استان و خانواده ناجا دانست و تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی حافظ جان و امنیت و سلامت مردم در جای جای کشور ایران اسلامی است و این نعمت بزرگ را با تقدیم خون جوانان خود و رشادت‌های آنان حفظ و صیانت کرده است.

سردار اشتری: ورزشکاری که پیروی از ولایت را گوشزد می‌کند؛ در راه شهدا گام برمی‌داردسردار اشتری در اصفهان: 20 پرونده بزرگ اقتصادی توسط پلیس به دستگاه قضا ارائه شدسردار اشتری: اربعین برای ایران اسلامی دارای برکات بی‌نظیری است

وی با بیان اینکه امروزه مردم کشورهای همسایه به دلیل نبود امنیت خسارت‌های فراوانی دیده و از راه توسعه و پیشرفت باز مانده‌اند ابراز داشت: پیشرفت‌ها و موفقیت‌های به دست آمده جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی و تحقیقاتی همه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه دشمنان نظم و امنیت با استفاده از دست‌نشانده‌های خود در کشورهای پیرامونی قصد ایجاد ناامنی دارند خاطرنشان کرد: داعش که بزرگ‌ترین مصداق و مظهر خشونت در منطقه بود توسط خود آمریکایی‌ها به وجود آمد و پس از حمایت و تجهیز از سوی آنان علیه مردم دست به جنایت‌های بسیاری زد.

سردار اشتری توطئه دشمنان برای برهم زدن امنیت کشورهای منطقه به بهانه مطالبات مردم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این مطالبات کاملاً به حق بوده و باید در جای خودش به صورت قانونی مورد رسیدگی قرار گیرد اما دشمن با استفاده از تمام ابزارها قصد دارد از این اتفاقات نتایج و خواسته‌های شوم مورد نظر خودش را محقق کند.

وی تلاش دشمن برای ایجاد فتنه در کشورمان در سال‌های گذشته به اسم مشکلات اقتصادی را مورد توجه قرار داد و گفت: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند با استفاده از حربه تنگناهای اقتصادی می‌توانند مردم را علیه حاکمیت اسلامی به خروش آوردند اما با عنایت الهی، رهبری مقام معظم رهبری و با هوشیاری مردم نقشه آنان شکست خورد.

فرمانده نیروی انتظامی مراقبت از امنیت داخلی و صیانت از این نعمت الهی را در درجه نخست تکلیف نیروی انتظامی و در کنار آن مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی خواند و افزود: در اتفاقات و فتنه‌های اقتصادی سنوات گذشته، نیروی انتظامی نقشی بسیار تأثیرگذار بر عهده داشت و توانست نقشه‌های دشمن را در نطفه خفه کند.

سردار اشتری رسیدن به پلیس هوشمند و استفاده از فناوری‌های نوین را یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: در این حوزه از سال‌های گذشته تاکنون قدم‌های بسیار بزرگی در سراسر کشور برداشته شده است به طوری‌که با استفاده از سامانه‌های جدید موفقیت‌های چشمگیری در حوزه کشف جرم به دست آمد.

وی استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد و ایجاد زیرساخت‌های لازم را بسترساز تقویت بحث هوشمندسازی در پلیس دانست و خاطرنشان کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در حال رقابت با پلیس کشورهای پیشرفته است و تا سال 1400 نیز مطمئناً هوشمندسازی در نیروی انتظامی به بالاترین حد ممکن خود خواهد رسید.

فرمانده نیروی انتظامی بالاترین و مهم‌ترین سرمایه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را اعتماد مردم خطاب کرد و اظهار داشت: در مراسم میلیونی و باشکوه اربعین امسال نیروی انتظامی با یک برنامه‌ریزی و سازماندهی دقیق ورود و خروج بیش از 3 میلیون و300 هزار زائر داخلی و خارجی را به خوبی مدیریت کرد.

سردار اشتری افزایش 76 درصدی زائران داخلی و افزایش 35 درصدی زائران خارجی مراسم باشکوه اربعین امسال را نیز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تمامی این زائران در سایه برقراری نظم و امنیت از مرزهای چهارگانه کشورمان برای شرکت در این اجتماع عظیم تردد کردند و هیچ اختلالی در این زمینه ایجاد نشد.

وی به مراسم 13 آبان نیز اشاره کرد و ضمن به فال نیک گرفتن تقارن بزرگداشت این روز با مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم نیروی انتظامی گیلان عنوان کرد: 13 آبان در حقیقت یادآور 3 اتفاق بزرگ در تاریج انقلاب اسلامی بوده که شامل تبعید امام راحل، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

این خبر در حال تکمیل است...

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: طرح نور در چارچوب قوانین و مقررات و با حمایت همه دستگاه‌ها باید با قاطعیت تداوم پیدا کند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله عباس کعبی در نشست فصلی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی که در مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج (ع) عقیدتی سیاسی انتظامی در قم برگزار شد، با توصیه به حاضرین برای خواندن مکرر سوره‌های فتح، محمد (ص)، صف و جمعه اظهار داشت: این سوره‌ها سوره‌های جهاد، ایثار و شهادت و حضور در میدان و در کنار ولایت رسول الله و ولایت ائمه اطهار (ع) بودن است و اگر الهام بگیریم در کنار ولایت، ولی فقیه ماندن است.

وی با عنوان کردن مصائب و سختی‌های رسالت نبی مکرم اسلام (ص) افزود: جهاد رسول خدا در هفت مرحله ۱-جهاد دعوت ۲-جهاد مقاومت ۳-جهاد بسیج نیرو برای تشکیل دولت اسلامی ۴-جهاد تشکیل دولت اسلامی ۵-جهاد حفظ نظام اسلامی ۶-جهاد فتح اسلامی ۷-جهاد روابط بین الملل دولت اسلامی یود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قمگفت: سنگ زیرین رسالت‌های بزرگ خودسازی است و در انقلاب ما نیز مراحل جهاد با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی این مرجع بی‌نظیر تقلید آیت الله امام خمینی (ره) در دوران معاصر آغاز و هم اکنون در حال رسیدن به اوج است و دارد به یک قدرت بین المللی نوین تبدیل می‌گردد که ضربه «وعده صادق» نقطه عطفی در این عرصه بین المللی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، رکن اصلی عملیات غرور آفرین «وعده صادق» را هدایت‌ها و رهنمایی‌ها و رهبری شایسته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: رهبری عظیم الشأن فرمودند وعده صادق عزت عظمت شکوه جلال و اقتدار ملت ایران را نشان داد و اراده ملت ایران را به نمایش گذاشت.

وی خطاب به مدیران سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی تاکید کرد: جهاد شما حفظ صیانت و ایجاد تحول معنوی و بصیرتی در کارکنان و خانواده‌ها در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی است.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جهاد یعنی تبدیل ضعف به قدرت، تهدید به فرصت، کارنامه موفق عقیدتی سیاسی آنگاه بالنده‌تر می‌شود که ببینیم در هر کدام از عقیدتی سیاسی‌ها چقدر مجاهدانه ضعف‌ها به قدرت و تهدیدها به فرصت تبدیل شده است و خلاقیت و ابتکارشان چقدر بوده است.

آیت الله کعبی تصریح کرد: هتک حریم اخلاقی جامعه و سهل انگاری درباره حجاب بسترساز تضعیف فرهنگ دینی جامعه و مسبب ایجاد انحرافات گسترده است.

وی با تاکید به داشتن روحیه جهادی اظهار داشت: روحیه جهادی می‌تواند عقیدتی سیاسی انتظامی را متحول کند و ماموریت‌های تاریخی آن را به سرانجام برساند پس باید از این روحیه جهادی محافظت کرد و آن را ارتقاء داد.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: طرح نور در چارچوب قوانین و مقررات و با حمایت همه دستگاه‌ها باید با قاطعیت تداوم پیدا کند و مورد حمایت همه دستگاه‌ها، نهادها و اقشار گوناگون جامعه قرار گیرد.

آیت‌الله کعبی با اشاره به بیانات صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه داشتن حجاب حکم قانون و هم حکم شرع است، گفت: قوه قضائیه و فراجا باید به مسئولیت‌های قانونی و شرعی خود به شکل کامل عمل کنند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان ضمن حمایت از اجرای طرح نور، خواهان تبیین ابعاد گسترده آن شد و افزود: همگی باید در کنار فرماندهی انتظامی، حساب شده و با حمایت مردمی این طرح را اجرا کنید و انتظامی تحت هر شرایطی نباید از این طرح عقب نشینی کند.

دیگر خبرها

  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند