Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در برخورد با تخلفات صورت گرفته درمورد واگذاری غیرقانونی بهاران به بهزیستی صرفا به استعفای مدیرعامل وقت بسنده می‌کنید یا اقدام دیگری هم انجام خواهید داد، گفت: ما نباید به یک استعفا بسنده کنیم و اگر تخلف آشکاری صورت گرفته، باید در مرحله رسیدگی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی-رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه موضوع تخلفات کارکنان دولت در هیئت‌های تخلفات رسیدگی می‌شوند، گفت: آخرین مرحله‌ای که پیش روی ما قرار دارد، شکایت است.

​عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نظر خود را در مورد بهاران به شهرداری منتقل کرده، گفت: امیدواریم که آخرین وضعیت واگذاری بهاران را از شهرداری دریافت کنیم و اگر روندی طبق قانون عملیاتی نشده، قطعا پیگیری می‌کنیم که رویکرد اصلاحی دنبال شود.

حق شناس با بیان اینکه به نظر من باید یک نشست مشترک درمورد وضعیت بهاران برگزار شود، اظهار کرد: باید فرصت دهیم تا مدیریت جدید سازمان خدمات اجتماعی مستقر شود و ابتدا اقدامات مربوط به ساماندهی افراد بی‌خانمان را انجام دهد زیرا که فصل سرما آغاز شده و اولویت اصلی ما باید این موضوع باشد.

او خاطرنشان کرد: بعد از ساماندهی افراد بی‌خانمان موضوع بهاران را هم از مجرای قانونی خود دنبال خواهیم کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بهزیستی شورای شهر بهزیستی دولت شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند