Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: آزادراه پل زال، دهلران و مرزچیلات به مرحله اجرایی نزدیک می‌شود. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

علی اصغر کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: با رایزنی‌های انجام شده استاندار ایلام در دیدار با پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور آغاز پروژه آزادراه پل زال، دهلران و مرزچیلات تحقق یافتنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه از پروژه‌های راهسازی شهرهای مرکزی مازندران بازدید کرد29 میلیارد تومان برای اجرای پروژه راهسازی گناوه ـ گوره و گچساران هزینه شدبهره‌برداری از پروژه‌های راهسازی ایلام را از بن‌بست خارج می‌کند

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: اتصال استان ایلام به آزادراه و متعاقب آن دسترسی آزادراهی کشور به کشور عراق و مرزهای بین‌المللی از مهران و دهلران استان ایلام که فرصت مناسبی برای توسعه استان و منطقه ایجاد می‌کند.

وی افزود: برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان با پیگیری و همراهی مسئولان استان و وزارت راه وشهرسازی در حال نزدیک شدن به مرحله اجرایی است که جا دارد از آنان تشکر و تقدیر شود.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت

حمزه محمدی فر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به بارش شدید در روستای تختان دهلران اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه خسارت جانی براثر جاری شدن سیل نداشتیم.

وی افزود: بلافاصله نیرو‌های جمعیت هلال احمر شهرستان‌های دهلران و آبدانان با تجهیزات کامل برای امداد رسانی اعزام شدند.

وی افزود: تنها یک منزل در روستای تختان دچار آبگرفتگی و خسارت از سیلاب شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌های استان ایلام در آماده باش کامل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فیلم| طغیان شدید رودخانه در دهلران ایلام
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر