Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان آغاز شد. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، راهپیمایی استکبارستیز 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شور و شکوه خاصی در سراسر استان سمنان در حال برگزاری است.

مردم همیشه در صحنه استان سمنان با مشت‌های گره‌کرده خود آمده‌اند تا فریاد بزنند تا جان در بدن دارند از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام حراست می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

13 آبان ماه روز دانش‌آموز است و در راهپیمایی امروز خیابان‌های سراسر این استان در مسیرهای مشخص‌شده شاهد حضور نوجوانان، جوانان، زنان، مردان، دختران و پسرانی است که فریاد «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد: 13 آبان نباید هیچ زمانی به فراموشی سپرده شودراهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در گیلان برگزار شد‌راهپیمایی ‌استکبارستیزی 13 آبان در بندرعباس آغاز شد‌

مردم استان سمنان با این حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان ماه همچون سال‌های گذشته وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان کشاندند و به همه مستکبران عالم می‌گویند «هیهات من الله» زیر بار ظلم و ستمی هیچ زورگو و مستکبری نخواهند رفت و گوش‌به‌فرمان ولی امر زمان خود امام خامنه‌ای هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در حاشیه برپایی این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در شهرستان سمنان از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

وی افزود: در دیگر شهرستان‌های استان نیز ازجمله دامغان این راهپیمایی از صبح از میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره) این شهر و در شاهرود نیز در همین ساعت از چهارراه معلم مقابل مسجد جوادالائمه (ع) به سمت خیابان 22 بهمن در حال برپایی است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان داشت: راهپیمایی 13 آبان در امیریه دامغان از گلزار شهدای گمنام به سمت حسینیه ابوالفضل (ع) ساعت 10 صبح، در دیباج از ساعت 11 از محل مدرسه امیرکبیر به سمت میدان امام خمینی (ره) و در مجن ساعت 9 صبح از جلوی امامزاده ابراهیم (ع) به سمت گلزار شهدا برپا شد.

حجت‌الاسلام قندهاری افزود: راهپیمایی 13 آبان در بسطام، کلاته خیج، بیارجمند و میامی ساعت 10 صبح برگزار می‌شود؛ بدین ترتیب که در بسطام از مقابل امامزاده محمد (ع) به سمت میدان امام صادق (ع)، در کلاته خیج از میدان امام حسن (ع) به سمت بهشت شهدای امام رضا (ع)، در بیارجمند از میدان قومس به سمت مسجد جامع و در میامی از میدان بسیج به سمت آموزش‌وپرورش این شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: راهپیمایی 13 آبان ماه در مهدی‌شهر از میدان شهدا به سمت خیابان شهید بهشتی، در شهمیرزاد از مسجد دروازه به سمت میدان امام خمینی (ره) و در درجزین از ساعت 10 صبح از میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: در سرخه نیز این راهپیمایی از پارک 13 آبان به سمت حسینیه شهدای این شهر برپا شده است.

حجت‌الاسلام قندهاری گفت: در گرمسار و آرادان راهپیمایی 13 آبان ماه از گرمسار از میدان انقلاب به سمت میدان امام خمینی (ره)، در آرادان از میدان شهید تمدنی به سمت مسجد صاحب الزمان (عج) و در ایوانکی از مسجد جامع به سمت میدان امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد