Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-03@03:17:00 GMT

ژنرال سه ستاره!

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۷۹۱۵



بعد از 5 قهرمانی در لیگ، 2 قهرمانی در جام حذفی حالا قلعه‌نویی سومین ستاره را هم روی دوش‌اش چسبانده است. امیر قلعه‌نویی استقلال را در مسابقات لیگ برتر در سال‌های ۱۳۸۵، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۲ و سپاهان اصفهان را هم سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ به مقام قهرمانی رساند. اتفاقی که باعث شده بود امیر قلعه‌نویی با 402 امتیاز، امتیازآورترین سرمربی تاریخ استقلال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن قلعه‌نویی به تراکتور رفت و با رقم زدن بهترین فصل تاریخ این باشگاه، رکورد بیشترین امتیاز تراکتور را هم به نام خودش ثبت کرد.

حالا قلعه‌نویی در بازگشت به سپاهان، بعد از 9 هفته از شروع فصل جدید و با احتساب امتیازات فصل قبلش، امتیازآورترین سرمربی تاریخ سپاهان هم شده است.

402 امتیاز در استقلال

قلعه‌نویی در 3 سال اولی که هدایت استقلال را برعهده گرفته بود، به ترتیب با 51، 58 و 59 امتیاز در رده‌های دوم، سوم و در نهایت قهرمانی لیگ رسید. قلعه‌نویی در لیگ هشتم به استقلال برگشت و با 66 امتیاز دوباره قهرمانی را به این تیم هدیه کرد. در لیگ دوازدهم هم قلعه استقلال با 67 امتیاز قهرمان شد. در 2 فصل بعد از آن هم درمجموع100 امتیاز دیگر به حساب استقلال قلعه‌نویی واریز شد تا قلعه‌نویی با کسب مجموع 402 امتیاز در استقلال، پرامتیازترین مربی تاریخ استقلال شود.

155 امتیاز در تراکتور

قلعه‌نویی در همان سال اول حضورش روی نیمکت تراکتور، بهترین فصل تاریخ این باشگاه را رقم زد و با 66 امتیاز نایب‌قهرمان شد. قلعه‌نویی یک رفت‌و برگشت به تراکتور داشت. قلعه‌نویی در لیگ پانزدهم جای تونی اولیویرا را گرفت و 33 امتیاز کسب کرد. او در لیگ شانزدهم 56 امتیاز دیگر با تراکتور کسب کرد تا با کسب 155 امتیاز، امتیازآورترین مربی تاریخ تراکتور هم شود.

‌210 امتیاز در سپاهان

قلعه‌نویی در لیگ نهم و دهم به ترتیب با 67 و 66 امتیاز سپاهان را قهرمان لیگ کرد. فصل گذشته این دو با 58 امتیاز نایب قهرمان لیگ شدند. قلعه‌نویی با 19 امتیازی که در فصل جدید کسب کرد، با رسیدن به‌210 امتیاز، پرامتیازترین سرمربی تاریخ سپاهان هم شده و حداقل تا آخر فصل فرصت افزایش رکوردش را دارد.

خراسان

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل یک ستاره از تهران با استقلال است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز در حساس‌ترین بازی نیم فصل دوم فوتبال ایران به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران که در فاصله شش هفته تا پایان مسابقات با یک امتیاز اختلاف نسبت به رقیب دیرینه به دنبال پنجمین قهرمانی خود در ادوار لیگ برتر است، در حالی به مصاف پرشورهای تبریز می‌رود که یک غایب بزرگ از نیم فصل دوم، این تیم را همراهی نمی‌کند.

کوین یامگا که در نیم فصل به شدیدترین شکل ممکن از ناحیه چشم آسیب دید، در حالی که این روزها با یک چشم بسته در تمرینات آمادگی جسمانی آبی پوشان حضور دارد و با حضور کنار تیم به بازیکنان روحیه می‌دهد، با انتشار یک استوری سعی کرده به بازیکنان استقلال برای مصاف امروز انگیزه دهد.

دیدار استقلال برابر تراکتور از ساعت هفده امروز در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی