Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:11:52 GMT

تقابل ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت در دیداری سنتی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۸۰۰۴

تقابل ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت در دیداری سنتی

در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور و از هفته یازدهم این رقابت ها تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه فردا (سه شنبه) در ورزشگاه تختی این شهر ساحلی میزبان تیم فوتبال سپید رود رشت است.

ملونان در حالی به مصاف رقیب سنتی خود می روند که بدترین دوران فوتبالی خود را تجربه می کنند و پس از سقوط از لیگ برتر به دسته پایین تر در فصل ۹۴، ۹۵ با تلاش های بسیار و حواشی که برای این تیم محبوب به وجود آمد نتوانست بار دیگر به لیگ حرفه ای فوتبال کشور بازگردد و هم اکنون از ۱۰ بازی گذشته بدون پیروزی با دو تساوی و هشت شکست  و شش گل زده و ۱۹ گل خورده و تفاضل گل منفی ۱۳ و با کسب مجموع دو امتیاز در رده هجدهم جدول رده بندی قرار دارد و خطر سقوط را به شدت احساس می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر تیم سپید رود رشت که پس از صعود به لیگ برتر ، دو فصل حضور در لیگ حرفه ای فوتبال کشور را تجربه کرده بود در فصل گذشته با حواشی بسیار بار دیگر به لیگ دسته یک سقوط کرد اما جایگاه بهتری نسبت به رقیب سنتی خود دارد و با انجام همین تعداد بازی با چهار پیروزی و سه تساوی و سه شکست از ۱۰ بازی گذشته خود و ۱۰ گل زده و ۱۱ گل خورده ، تفاضل گل منفی یک را در کارنامه خود دارد و موفق به کسب ۱۵ امتیاز از ۱۰ بازی گذشته شده و در رده هشتم جدول رده بندی جام آزادگان قرار دارد.

دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت به دیدار هم می روند اما از آن جایی که دیدار این دو تیم همواره از شور و هیجان بسیار و حاشیه های خاصی برخوردار بوده انتظار همه پیشکسوتان و بازیکنان و شهروندان دو شهر این است که بازی در نهایت آرامش برگزار شده و دو تیم فقط به تشویق تیم خود پرداخته و از هرگونه حاشیه سازی پرهیز کنند.

ملوانان در این دیدار حامد محمودی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و میلاد کمندانی نیز به دلیل مصدومیت به بازی مقابل سپید رود رشت نمی رسد. تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی بازیکن محروم ندارد و روابط عمومی این باشگاه اعلام کرده که ساسان شیرمردی و معین راشدی به دلیل مصدومیت در بازی مقابل ملوانان حضور نداشته اما پویا نزهتی در دیدار مقابل تیم سابق خود بازی می کند.

ملوانان در صورت کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی موفق خواهند شد یک پله در جدول رده بندی صعود کنند و سپید رودی ها در صورت پیروزی در این دیدار سنتی، ۱۸ امتیازی شده و دوپله صعود خواهند کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپیدرود رشت لیگ آزادگان ملوان بندر انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا منتظر بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو بماند.

شاگردان توماس توخل با وجود نتیجه نه چندان خوبی که در رقابت‌های بوندسلیگا گرفتند اما در لیگ قهرمانان یکی از مدعیان اصلی هستند و شب گذشته هم در آستانه کسب یک پیروزی مهم بودند اما گلی که در دقیقه ۸۳ خوردند مانع این اتفاق شد.

موسیالا پس از پایان این بازی در گفتگو با بی اسپورت اظهار داشت:«ما می‌توانستیم زمین را با پیروزی ترک کنیم. این دستاویر کمی برای ما تلخ است و ناراحت شدیم اما باید سر ما را بالا بگیریم و بار دیگر برای پیروزی در برنابئو تلاش کنیم. من همیشه رویای بازی در چنین دیدارهای بزرگی را داشتم.»

او درباره مصدومیتش پیش از این بازی اضافه کرد:«کمی احساس درد داشتم. ورم مختصری بود که برای برطرف کردنش از مسکن استفاده کردم. اما در حال حاضر درد خاصی در زانویم ندارم. امیدوارم این مشکل خیلی زود به صورت کامل برطرف شود.»

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد