Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی یوم‌الله ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا، گفت: سیزدهم آبان، نمادی از سه رویداد تاریخی در سال‌های ۴۳، ۵۷ و ۵۸ است که در هر سه حادثه، در یک طرف بازیگر اصلی و کارگردان یعنی آمریکاست و در مقابل آن رویکرد دینی و ملّی جوانان انقلابی، که در هر سه مقطع، همگرایی با رهبری واحد و همسویی با گفتمان دینی به محوریت حضرت امام (ره) مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش یادآور شد: هر سه رخداد، پیام و هدف مشترک استقلال خواهی و مبارزه با استکبار و نظام سلطه را تعقیب کرده است. تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، با توجه به ابعاد و پیامد‌ها و همچنین گستره‌ی ملّی و جهانی آن، از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی برخوردار است.

وی اذعان کرد: این اقدام یکی از مهم‌ترین حرکت‌های خودجوش در تاریخ انقلاب‌های اصیل و مردمی جهان بود که از یک طرف ابهت پوشالی امپریالیسم آمریکا را در هم شکست و خفت و زبونی او را به جهانیان نشان داد و از سوی دیگر فریاد مظلومیت و آزادگی مردم مسلمان ایران را در پهنه گیتی طنین‌انداز کرد.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان روزی است که مردم این مرز و بوم به دنیا و تاریخ نشان دادند که با توکل به خدا و قدرت ایمان می‌توان در برابر هر قدرت استکباری و غیرخدایی ایستاد و پیروز شد.

فرمانده کل ارتش ابراز داشت: آنچه که باعث اقدام شجاعانه جوانان انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی شد، اوّلاً عقبه ذهنی جامعه‌ی ایرانی از رفتار‌های تحقیرآمیز و ضد مردمی آمریکا در وقایع تاریخی قبل از انقلاب، مانند کودتای ۲۸ مرداد، حمایت از رژیم منحوس پهلوی و چپاول منابع ملّی ایران، ادامه دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی و ثانیاً بررسی رفتار آمریکا در کشور‌های مختلف در طول ۱۰۰ سال گذشته بود.

وی یادآور شد: آمریکا در بیش از ۶۰ کودتا و جنگ داخلی نقش داشته و ادامه فعالیت‌های مخرب و توطئه‌های آن‌ها در لانه جاسوسی به احتمال زیاد سرنوشتی شبیه ۶۰ کشور دیگر را برای ما رقم می‌زد.

امیر سرلشکر موسوی گفت: آمریکا که حامی و پشتیبان اصلی رژیم منحوس پهلوی بود و تمام توان و تلاش خود را برای جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفته و ناکام شده بود؛ سفارتخانه خود را به پایگاهی برای طراحی و اجرای توطئه‌های گوناگون علیه انقلاب اسلامی تبدیل کرد، تا از این طریق بتواند انقلاب اسلامیِ مردم ایران را به شکست یا انحراف بکشاند. این بود که جوانان انقلابی ما رفتند و مرکز توطئه را تعطیل کردند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: پیام ۱۳ آبان، آزادی و آزادگی ملّتی سرافراز و غیرتمند، در برابر قدرت‌های پوشالی و اوج آمریکا‌ستیزی و نفرت نسبت به سیاست‌ها و جنایت‌های ضدبشری آمریکا در ایران و جهان است.

وی اذعان کرد: ۱۳ آبان به مستضعفان و مسلمانان عالم نشان داد که می‌توانند، در برابر غارتگران و چپاول‌گران و زورگویان متفرعن و زیاده طلب، راه مقاومت و ایستادگی را برگزینند و در این راه پیروز شوند.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان یادآوری می‌کند که تسلیم فقط مختص ذات اقدس الهی است و هرگز نباید در برابر مستکبران و نظام سلطه سر تسلیم فرود آورد. مردم سرافراز ایران در ۱۳ آبان به جهان نشان دادند که دیوار ظلم و ستم، هر چند به ظاهر محکم باشد، شکستنی و فروریختنی است و با مقاومت و ایستادگی در راه حق می‌توان در مبارزه با ستمکاران پیروز شد و به اهداف عالی انسانی دست یافت.

فرمانده کل ارتش یادآور شد: کارنامه سیاه دولت آمریکا پر است از ظلم و ستم و جنایت و نفرت در همه جای جهان؛ در مورد کشور عزیزِ ما ایران، جنایات بیشماری را مرتکب شده‌اند که احصاء آن‌ها از حوصله این زمان خارج است.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب، دشمنی آمریکا با ملّت ایران ادامه پیدا کرده است؛ از حمایتِ گروه‌های سیاسی مخالف، حمله نظامی مستقیم، سازماندهی گروه‌های تروریستی، تحریک و حمایت رژیم بعثی، حمله به نفتکش‌ها و سکو‌های نفتی، هدف قراردادن هواپیمای مسافربری، تا اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملّت ایران، مسدود کردن دارایی‌های ایران، راه‌اندازی جنگ نرم علیه ایران تا طراحی و اجرای جنگ‌های نیابتی و ده‌ها اقدام خبیثانه و جنایتکارانه دیگر علیه مردم ایران.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: سرکرده نظام سلطه یعنی آمریکای جهانخوار از هیچ اقدامی علیه ملّت ایران فروگذار نکرده است، امّا به حول و قوه‌الهی و در پرتو رهبری‌های حکیمانه حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب‌اسلامی و بصیرت و آگاهی ملّت قهرمان ایران، همه توطئه‌ها با شکست مواجه شده و ایران سربلندِ اسلامی به مسیر خود ادامه می‌دهد.

فرمانده کل ارتش ابراز داشت: بحمدالله نهال انقلاب، امروز به شجره‌یِ طیبهِ تنومند و پرثمری تبدیل شده که سایه آن کل منطقه غرب آسیا را دربرگرفته و آثار و برکات این انقلاب برای کشور؛ عزّت، پیشرفت، امنیت و آرامش به ارمغان آورده و برای منطقه الهام‌بخش و امید‌آفرین بوده‌است.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی و فریاد حق‌طلبی و عدالت‌خواهی ملّت بزرگ ایران در برابر استکبار جهانی، به برکت خون شهیدان و مجاهدت دلیرمردان و شیر‌زنان، از مرز‌های جغرافیایی ایران فراتر رفته و ملّت‌های مستضعف و مسلمان را متوجه خود کرده است.

امیر سرلشکر موسوی گفت: انقلاب اسلامی ایران به‌رغم خواست و باور دشمنان و مستکبران، چهل سالگی را پشت سر‌گذاشته و با سرعت گردنه‌های خطرناک را درنوردیده و مسیر پیشرفت و بالندگی را طی می‌کند. امروز انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به بلندای اقتدار و عظمت دست یافته و در جایگاه تعیین‌کننده قرارگرفته است.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: در پرتو الهام‌بخشی، استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، شیطان رانده شده از منطقه، طعم تلخ شکست و سرخوردگی را چشیده و جایگاه خود را از دست داده و در مسیر افول با سردرمداری ترامپ با سرعت بیشتری به سقوط نزدیک می‌شود.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی یک چله‌ی پرچالش، امّا پرافتخار را پشت سر گذاشته، بصورت اعجاب‌آور و بی‌سابقه‌ای از مجموعه‌ای از موانع و دشواری‌ها و مشکلات، که هر نظامی را از پادرمی‌آورد، با وفاداری کامل به آرمان‌ها و ارزش‌ها و مقاومت، در برابر دشمنان با موفقیت عبور کرده و اینک وارد دومین گام برای ساخت تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی شده است.

امیر سرلشکر موسوی گفت: در آغاز فصل جدیدی از حیات طیبه انقلاب اسلامی و طلیعه گام دوم انقلاب، بر همگان بویژه جوانان عزیز لازم است، فراز و فرود‌های گذشته را دقیق بشناسند و از رویداد‌های گذشته درس بگیرند و با شناخت درست از آرمان‌ها و در مقابل آن دشمنی‌ها، گام‌های عزّت و پیشرفت را محکم‌تر و سریع‌تر بردارند، زیرا دشمن با جدیت به دنبال تحریف واقعیات و حقایق است و از همه ابزار‌های شیطانی برای انحراف در مسیر انقلاب بهره می‌گیرد.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: ملّت ایران فتنه‌های زیادی را خنثی کرده و پشت سر گذاشته که بعضاً با خسارت‌هایی هم همراه بوده، دشمن دست از فتنه برنداشته است، از مقابله نظامی تقریباً ناامید شده، در جنگ اقتصادی به یأس رسیده و در آستانه شکست است، امّا از فتنه ناامید نیست، قطعاً بدانید فتنه‌ها در راه است.

امیر سرلشکر موسوی گفت: ملّت ایران؛ جوانان عزیز؛ به خاطر داشته باشید که شیطان یک چهره ندارد، شیطان با لباس هفت‌رنگ و هفت وصله اغواگری می‌کند.

وی تاکید کرد: خواهران و برادران عزیز؛ دشمنی و عداوت آمریکا با ملّت ایران، نه به موضوع بخصوصی مثل موضوع هسته‌ای منحصر و نه قائم به شخص است، تضاد غرب و آمریکا با ایران یک تضاد راهبردی است نه تاکتیکی، اختلاف بین نظام استکبار و جمهوری اسلامی ماهوی و محتوایی و ریشه‌ای است.

امیر سرلشکر موسوی افزود: آمریکا خود را در تقابل با اسلامِ ضداستکباری تعریف کرده و تقابل و حتّی به ظاهر تعاملشان با نظام در همه دوره‌های گذشته و حال و آینده به جهت خنثی‌سازی، براندازی یا انحراف نظام است. وَلایَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُم حَتَّی یَرُدُّوکُم عَنْ دِینِکُم إِنِ اسْتَطَاعُواْ (آن‌ها به دشمنی با ما ادامه خواهند داد، عقرب جراره‌ای که اقتضای طبیعتش همراه با کینه نیش زهرآگین است تا زیر پا له نشود و یا نیشش قیچی نشود از آزار دست برنخواهد داشت).

فرمانده کل ارتش گفت: بدون تردید یکی از مهم‌ترین رموز پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت در صحنه‌های مختلف، وجه استکبارستیزی، مبتنی بر بصیرت و انقلابی‌گری بوده است و قطعاً برای ادامه مسیر و پیروزی نهایی، این ویژگی می‌بایست حفظ و تقویت شود و شما جوانان عزیز در این راه نقش مهمی بر عهده دارید.

وی خاطرنشان کرد: آموزه‌های دین مبین اسلام و تجربیات سال‌های گذشته نشان داده، هرگز زانو زدن در برابر دشمن بی‌رحم و ناجوانمرد و بوسه‌زدن بر پنجه‌ی گرگِ خونخوار، برای انقلاب و مردم دستاوردی نخواهد داشت و تنها راه تعالی، پیشرفت، عزّت و استقلال؛ حفظ روحیه انقلابی و دفاع از نظام انقلابی، مبتنی بر بصیرت و اطاعت از رهبری است.

امیر سرلشکر موسوی ابراز داشت: نظام سلطه برای ادامه استیلای شیطانی خود، تلاش می‌کند که گفتمان سازش را در قالب واژه‌های خاکستری به ملّت آزاده و حق‌طلب ایران تحمیل کند، امّا با پایداری و ایستادگی ملّت بزرگ ایران، امروز گفتمان مقاومت در سراسر منطقه گسترش یافته و به الگویی کارآمد در برابر نظام سلطه تبدیل شده است.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: تغییر رفتار ایران از اردیبهشت ۹۸ و اتّخاذ راهبرد مقاومت فعال باعث تغییر در محاسبات و رفتار نظام استکبار گردیده و عقلای آن‌ها این پیام را درک کرده‌اند که دوران فشار با هزینه صفر به پایان‌رسیده و ایران برای پاسخ به فشارها، امکانات، اراده و اجماعِ لازم را دارد.

وی تصریح کرد: پیام این اجتماع، امروز در یک هزار نقطه کشور برای دشمن این است که ملّت ایران راهی را که آمده با قدرت ادامه خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: دشمن بداند، نسل جوان ایران هیچگاه از آرمان‌ها و ارزش‌های خود دست برنخواهد داشت و تا آخر ایستاده‌اند.

فرمانده کل ارتش یادآور شد: دشمن بداند که تحریم‌ها و تهدید‌ها و تزویر‌ها و فتنه‌ها در اراده پولادین ملّت خلل ایجاد نخواهد کرد و این ملّت هرگز تسلیم زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌ها نخواهد شد.

وی ادامه داد: سردمداران شیطان صفت و جنایت‌پیشه مذبوحانه به دنبال فرار از شکست نباشند، این سنت الهی است، راهی است که فرعون‌ها و نمرود‌ها و یزید‌ها و صدام‌ها رفته‌اند و سردمداران کاخ سیاه و رژیم صهیونیستی به زودی به اسلاف خود خواهند پیوست.

امیر سرلشکر موسوی گفت: برخی از اندیشمندان غربی با ارائه شواهد و قرائن افول آمریکا را پیش‌بینی کرده اند و مقایسه ۲۰ سال پیش آمریکا با ۱۰ سال پیش و امروز در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی مؤید این پیش‌بینی است، امّا تکیه‌گاه و استدلال محکم ما وعده‌های الهی است، این وعده تخلف ناپذیر الهی است که قطعاً جبهه حق بر باطل پیروز می‌شود و بندگان صالح خداوند در سراسر زمین حاکم خواهند شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرلشکر موسوی فرمانده ارتش راهپیمایی 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند

به گزارش جماران؛ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان گفت: مسئله‌ی غزه، امروز مسئله‌ی اول دنیاست. در سطح بین‌المللی هر کار هم که میکنند صهیونیست‌ها و پیشتیبانان آمریکایی‌ و اروپایی‌شان که مسئله‌ی غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند، نمی‌توانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ هر روز - امروز باز در خبرها می‌خواندم چند دانشگاه دیگر اضافه شدند - در استرالیا،‌ در اروپا، کشورهای مختلف اروپایی، یعنی ملتها نسبت به مسئله‌ی غزه حساسند. مسئله‌ی اول دنیاست این مسئله. نباید بگذاریم این مسئله از نگاه عمومی بین‌المللیِ مردم دنیا خارج بشود، از این «مسئله‌ی اول» بودن خارج بشود، باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند. ۱۴۰۳/۲/۱۲

 

رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند

 دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این‌جور با آنها رفتار میشود/ رفتار آمریکا حقانیت موضع جمهوری اسلامی را نشان داد

رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان: مسئله‌ی غزه، امروز مسئله‌ی اول دنیاست. در سطح بین‌المللی هر کار هم که میکنند صهیونیست‌ها و پیشتیبانان آمریکایی‌ و اروپایی‌شان که مسئله‌ی غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند، نمی‌توانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ هر روز - امروز باز در خبرها می‌خواندم چند دانشگاه دیگر اضافه شدند - در استرالیا،‌ در اروپا، کشورهای مختلف اروپایی، یعنی ملتها نسبت به مسئله‌ی غزه حساسند. مسئله‌ی اول دنیاست این مسئله. نباید بگذاریم این مسئله از نگاه عمومی بین‌المللیِ مردم دنیا خارج بشود، از این «مسئله‌ی اول» بودن خارج بشود، باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

شما ملاحظه کنید آمریکایی‌ها و دستگاه‌های مرتبط با آنها، با مخالفت زبانی با اسرائیل چه معامله‌ای دارند انجام می‌دهند! دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا نه تخریب کردند، نه شعار تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه‌ای را شکستند؛ این‌جور دارد با آنها رفتار می‌شود.

این رفتار آمریکایی‌ها هم، حقانیت موضع جمهوری اسلامی را در بدبینیِ به آمریکا نشان داد؛ یعنی در واقع شد پشتوانه‌ی همین «مرگ بر آمریکا»یی که شما می‌گویید. نشان داد به همه که آمریکا شریکِ جرم است. یک حرفی هم ممکن است یک وقتی بزنند به‌عنوان مثلاً دلسوزی! دروغ است، خلاف واقع است.

آنچه که انسان مشاهده می‌کند در عمل، نشان‌دهنده‌ی همراهی و همدستی آمریکا در این جرم بزرگ، در این گناه نابخشودنی، با رژیم صهیونیستی است. اینها شریک جرمند. چطور میشود نسبت به یک چنین نظامی، نسبت به چنین رژیمی، انسان خوش‌بین باشد؟ چطور ممکن است؟ یا به حرف او اعتماد بکند. ۱۴۰۳/۲/۱۲

 

 رهبر انقلاب: توانمندسازی معلمان از لحاظ معیشتی همیشه مورد تأکید است و دولت باید تلاش لازم را انجام دهد

رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان:

سرفصل دوم، مسئله‌ی توانمندسازی معلمان است. توانمندسازی دوجور است: یکی، از لحاظ مسائل معیشتی و مادّی و اینهاست این همیشه مورد تأکید ما بوده و دولت در حدّ امکاناتش تلاش لازمی در این زمینه باید انجام بدهد.

اما توانمندسازی یک بعد دیگر هم دارد که آن عبارت است از اینکه معلم از نیروی معنوی خود، یعنی آن عشقی که در درون وجود انسان هست بطور طبیعی به تعلیم به تربیت، از آن استفاده کند و از معلومات لازم و نیازهای لازم و تجربه‌های لازم استفاده کند برای اینکه کار معلمی را قوام بدهد. اگر ما بخواهیم جامعه‌ی معلّمین به سطح تراز برسند، باید مراکز تربیت معلّم را تقویت کنیم.

روز دوازدهم اردیبهشت برای ما یک فرصت است که عرض اخلاصی بکنیم به جامعه‌ی معلمین کشور. هم تشکر کنیم، هم عرض ارادت کنیم، هم در حد توان تکریم زبانی از معلمان عزیزمان بکنیم.

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» همه باید از معلمین شکرگزار باشند. شما هستید که فرزندان ما را تربیت میکنید، تعلیم میدهید و آنها را برای زندگی دوران عمرشان آماده میکنید.

همه‌ی ملت در هر رتبه‌ای، در هر شغلی باید از معلمین تشکر کنند. ۱۴۰۳/۲/۱۲

 

 رهبر انقلاب: توانمندسازی معلمان از لحاظ معیشتی همیشه مورد تأکید است و دولت باید تلاش لازم را انجام دهد

رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان:

سرفصل دوم، مسئله‌ی توانمندسازی معلمان است. توانمندسازی دوجور است: یکی، از لحاظ مسائل معیشتی و مادّی و اینهاست این همیشه مورد تأکید ما بوده و دولت در حدّ امکاناتش تلاش لازمی در این زمینه باید انجام بدهد.

اما توانمندسازی یک بعد دیگر هم دارد که آن عبارت است از اینکه معلم از نیروی معنوی خود، یعنی آن عشقی که در درون وجود انسان هست بطور طبیعی به تعلیم به تربیت، از آن استفاده کند و از معلومات لازم و نیازهای لازم و تجربه‌های لازم استفاده کند برای اینکه کار معلمی را قوام بدهد. اگر ما بخواهیم جامعه‌ی معلّمین به سطح تراز برسند، باید مراکز تربیت معلّم را تقویت کنیم. ۱۴۰۳/۲/۱۲

 

 رهبر انقلاب: اگر نوجوان، مصالح و مسائل مورد نیاز کشور و جبهه دوست و دشمن را بشناسد، تبلیغات میلیاردی دشمنان خنثی خواهد شد

رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان:

معاونت پرورشی یکی از مهم‌ترین بخشهای آموزش و پرورش هست. اوّلین کار معاونت پرورشی این است که از ایجاد و رواج و شیوع آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی در میان خود جوانها جلوگیری کند.

یکی دیگر از مسائلی که مربوط به معاونت پرورشی است تببینِ مصالحِ بنیادیِ کشور و نظام جمهوری اسلامی است. نوجوانی که ما در آموزش و پرورش داریم، مصالح بنیادی نظام را بشناسند، مصالح کشورشان را بشناسند، جبهه‌ی دوست و دشمن کشورشان را بشناسند، مسائل اساسی مورد نیاز کشورشان را بشناسند، دیگر تبلیغات دشمنان و این‌همه تلاش میلیاردی که دارند میکنند برای تبلیغات و اینها و گمراه کردن افکار عمومی کشور دشمنان دارند انجام میدهند، خنثی خواهد شد.

اگر نوجوان ما در این زمینه پیشگیری بشود، پیشگیری بشود، به تعبیر رایج واکسینه بشود از لحاظ فکری، این تبلیغات دشمنان خنثی خواهد شد.  ۱۴۰۳/۲/۱۲

 

  رهبر انقلاب: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند! جوری به این سند عمل کنید که در تمام سطوح اثربخش باشد

 رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار معلمان: یک سرفصل که از همه مهمتر است مسئله‌ی تحوّل است. ما چند سال در گذشته این سند تحوّل را گذاشتیم در کشو، درش را هم بستیم، هیچ تحرّکی انجام نگرفت، ضرر کردیم. 

حالا بحمداللّه شنیدم که سند مورد بازنگری قرار گرفته، که رو به اتمام است، در حال نهایی شدن است. نقشه‌ی راه برای اجرای آن آماده شده.

این سند را جوری بایستی عمل کنیم که در تمام سطوح آموزش و پرورش اثر خودش را ببخشد. نگذارید وقفه ایجاد بشود. این سند روزبه‌روز باید بیشتر و بهتر ترمیم بشود. ۱۴۰۳/۲/۱۲

 

تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند