Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جوانی حضور در راهپیمایی استکبارستیزی را امتصال امر الهی و ولی فقیه زمان خواند و گفت: تجلی عبودیت الهی در مقابله با ظالمان نهفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار یدالله جوانی » با حضور در آئین روز استکبارستیزی که امروز (۱۳ آبان) با حضور خیل کثیری از مردم کرج برگزار شد، گفت: حرکت استکبارستیزانه مردم ایران مبتنی بر امر الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اهمیت باور استکبارستیزی در میان جوانان و دانشجویان افزود: جوانان و دانشجویان ما می دانند و به این باور رسیده اند، که این حرکت راهپیمایی ۱۳ آبان نه یک حرکت مبتتی بر کینه و تعصب که حرکتی آگاهانه و از روی بینش اسلامی است.

 

جوانی با بیان این مطلب که راهپیمایی ۱۳ آبان، یک حرکتی مبتنی بر امتصال الهی و بر مبنای خردالهی است، تصریح کرد: کمی تأمل و بررسی به عملکرد آمریکا به عنوان سرکرده استکبار در ایران پیش از انقلاب و پس از آن نشان می دهند که دشمنی آمریکا با ایران بر سر هویت اسلامی ملت ایران است.

 

وی مبنا و خاستگاه استکبارطلبی آمریکا را ریشه های شکل گیری این کشور که براساس تهاجم و سلطه طلبی است مرتبط خواند و توضیح داد: مبنای استکبار برگرفته از مجموعه افرادی است، که خودبین و خودبرتر بین هستند و خود را به جای خالق هستی قرار داده و به دنبال به بند کشیدن بشریت هستند.

 

جوانی با اشاره به این مطلب که وقتی مقابله با ظالمان مطرح می شود این بحث به واقع تجلی عبودیت الهی است، توضیح داد: ملت ایران در جهت شکل گیری انقلاب اسلامی، راه تبعیت از ولی فقیه را انتخاب کرده اند و در این مسیر لحظه ای دچار تردید نمی شوند چرا که ملت ایراد به این راه خود ایمان دارد و راه خدا می داند.

 

وی با بیان این مطلب که ملت ایران در مسیر پرافتخار در گام دوم انقلاب راه استکبارستیزی را در نظر گرفته است، تاکید کرد: حضور در راهپیمایی استکبارستیزی امتصال امر الهی و ولی فقیه زمان است. 

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران روز استکبارستیزی را به عنوان یک نماد هویتی برای ملت ایران دانست و تصریح کرد: امروز یک نماد است و وقف ناپذیر که در قالب از آن به عنوان حادثه تاریخی یاد می شود.

 

خبر در حال تکمیل است... 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مجلس یوم الله ۱۳ آبان آمریکا اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار یدالله جوانی نماز جمعه کرج راهپیمایی 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفال به حافظ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد...

فرارو- فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد
عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد

جلوه‌ای کرد رخت دید ملک عشق نداشت
عین آتش شد از این غیرت و بر آدم زد

عقل می‌خواست کز آن شعله چراغ افروزد
برق غیرت بدرخشید و جهان برهم زد

مدعی خواست که آید به تماشاگه راز
دست غیب آمد و بر سینه نامحرم زد

دیگران قرعه قسمت همه بر عیش زدند
دل غمدیده ما بود که هم بر غم زد

جان علوی هوس چاه زنخدان تو داشت
دست در حلقه آن زلف خم اندر خم زد

حافظ آن روز طربنامه عشق تو نوشت
که قلم بر سر اسباب دل خرم زد

شرح لغت: تجلی: ظاهر و هویدا شدن و جلوه کردن /ملک: فرشته/ علوی:بلندی.

تفسیر عرفانی:‌

۱- از دوستان حسودی که می‌خواهد به شما ضربه بزنند و از راه محبت وارد می‌شوند، برحذر باش که به زندگی شما رشک می‌برند، ولی بدان که از آنان کاری ساخته نمی‌باشد. پس با توکل به خدا و خواندن سوره مبارکه اعراف از آیه ۱ تا ۳۰ اقدام کن.

۲- از ناراحتی و اندوه به زودی خارج خواهید شد و شاهد موفقیت را در آغوش خواهید گرفت.

۳- ویژگی‌های شما عبارت اند از: قدرت طلب، با اراده، همیشه برنده، جسور، قوی و پر انرژی، حادثه طلب و حادثه جو، فنا ناپذیر، خواه پر جوش و خروش، فرمان دهنده، سالم، جدی، مصمم و آتشین مزاج.

تعبیر غزل:

عشق زیباترین هدیه خدا به انسان است و شعله‌های زیبای آن زندگی تو را روشن ساخته. بدان که هر کسی به این مرحله نخواهد رسید و نامحرمان را راهی در خلوت یار نیست. پس غصه بیهوده مخور و به موقعیتی که داری افتخار کن و از آن استفاده مطلوب ببر و بدان که به دست آوردن هر چیز گرانبهایی سختی و رنج دارد.

دیگر خبرها

  • زنان متولد این ماه‌ها شخصیت قدرتمندی دارند!
  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • انسان چقدر زمین نیاز دارد ؟ از زبان الهی قمشه ای بشنوید (فیلم)
  • تفال به حافظ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد...
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • تمایل عربستان برای برقراری عمره پس از حج تمتع