Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، محمدحسن نادری، دبیر پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی امروز 13 آبان در آیین اختتامیه این جشننواره در مسجد مقدس جمکران گفت: بیش از 10 هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند و 111 نفر برگزیده این جشنواره بودند که در این آیین حضور دارند.

نادری بیان کرد: این جشنواره که در 6 بخش و 34 رشته برگزار شد، ویژگی‎های خاصی نسبت به دوره‎‌های قبلی داشت؛ از جمله اینکه آثار به شکل مومضوعی درخواست شده بود و تولید محتوا بر اثر پیش‌بینی دبیرخانه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: داوری آثار به شکل متمرکز انجام شد تا سهولت حضور شرکت‌کنندگان را فراهم کنیم همچنین یکسان‌سازی امر داوری از مهمترین ویژگی‎های این جشنواره بود.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: برگزیدگان قرآنی در یک دوره آموزشی ویژه ارتقای سطح برگزیدگان شرکت کردند تا بتوانند در سطح ملی با آمادگی بیشتری حاضر شوند.

وی افزود: به قول داوران حتی یک دوره کوتاه مدت می‎تواند نتایج را دگرگون کند که خوشبختانه این دوره کوتاه مدت ویژه برگزیدگان برگزار شد.

نادری بیان کرد: 2 اثر از آثار دانشجویان در طی دوره‎های مختلف جشنواره منتشر شد؛ این سوابق فرهنگی باید محافظت شود و چاپ این کتب قطعا به این موضوع کمک می کند؛ همچنین سعی شد که از ظرفیت‎های عمومی و فرهنگی و معنوی استان قم نیز استفاده شود.

وی گفت: در این سه روز سعی شد که برنامه‎های معنوی و فرهنگی را با انس هرچه بیشتر با مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر توام کنیم زیرا هرچه این اتصال معنوی به منابع فیض الهی بیش34 تر شود، می‎توانیم به توفیقات بیشتری برسیم.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: اگر بخواهیم با استکبار مبارزه کنیم و اجازه ندهیم که استکبار جهانی ما را در خود هضم کند قطعا باید به فرهنگ قرآن و عترت توسل بجوییم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا قم جشنواره قرآن و عترت دانشگاه کاربردی نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند