Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران با انتشار نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولیت حفظ و حراست از مجوزهای صادره را با این وزارتخانه دانست.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سیدعباس صالحی

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

باسلام

خانواده فرهنگ و هنر، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مسئول قانونی حفظ و اشاعه فرهنگ می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روزی است که استاد کیانوش عیاری کارگردان و تهیه‌کننده صاحب‌نام سینمای ایران و از اهالی بزرگ فرهنگ با بحرانی روبرو شده که ناشی از توقیف فیلم "خانه پدری" است. تهیه‌کنندگان و دیگر اهالی فرهنگ و هنر از جنابعالی و مدیران سازمان سینمایی توقع دارند در حل این مشکل و بازگرداندن فیلم به اکران سینماها اقدام عاجل مبذول فرمایند.

حضرتعالی نیک می دانید که احترام مسجد با متولی است . بی گمان مسئولیت حمایت از مجوزهای صادره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با مسئولان این وزارتخانه است .ما انتظار داریم اگر این وزارتخانه امکان حفظ و حراست از مجوزهای صادره خود را ندارد ، به صورت شفاف اعلام نماید تا اهالی فرهنگ به سراغ نهادهایی بروند که پای امضا مجوزهای خود می ایستند .

ما امنیت شغلی خود را بشدت در خطر می بینیم و انتظار داریم جنابعالی و قوای محترم قضاییه و مقننه به این مهم توجه کنند. ما انتظار داریم که همکاران ما نیاز به ورود و مذاکره با مراکز دیگر ، بجز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی فرهنگ و هنر نداشته باشند.

آقای وزیر شما بهتر می دانید که آنچه می خواهیم حداقل خواسته های هنرمندان است ./ایلنا

بیشتر بخوانید

بازبینی در قوانین فعلی ضروری است

لغو مجوز اکران فیلم کمتر از قتل نیست

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

انتخاب عاطفه خادمی، بر اساس ماده واحده تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی در جلسه اسفند سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز بر اساس مصوبه بهمن ۱۴۰۲ شورای معین این شورا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

پیش از این سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور بود.

دیگر خبرها

  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه