Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@13:45:50 GMT

شهرام ناظری: کنسرتم را به خاطر کرد‌ها لغو کردم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۸۳۰۸

صراط:

چشم به راه بودن سخت است و ما ماه‌هاست منتظر یک آلبوم جدید سراپا ایرانی هستیم. آلبومی آمیخته به آواز و لحن خاص استاد شهرام ناظری. "آرش کمانگیر"، آخرین آلبوم استاد است که سال گذشته آن را شنیدیم و بعد از آن، ما ماندیم و چشم به راهی.

به گزارش ایران آرت ناظری قرار بود بعد از 26 سال در مالمو و استکهلم، به همت انجمن تئاتر ملی سوئد، به اجرای برنامه بپردازد اما به ما گفت:"در ترکیه جنگ بالا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کردهای زیادی در این جریان داغدار شدند و من هم تصمیم گرفتم به احترام کردهای عزیز، کنسرت خود را لغو کنم."

انگار دانلودهای غیرقانونی، موسیقی فاخر و سخیف نمی‌شناسد. استاد شهرام ناظری با شِکوه از وضعیت دانلودهای غیرمجاز، این اتفاق را یک لطمه بزرگ به موسیقی و هنرمندان فعال در این حوزه دانست و گفت: "با وضعیت به وجود آمده در اینترنت، مسئله انتشار آلبوم‌های فیزیکی به حالت توقف درآمده است. یعنی تقریبا حلقه سی‌دی به روزگار نوار کاست دچار شده است و دارد کم‌کم منسوخ می‌شود. به هر حال این اتفاق به موسیقی و هنرمندان لطمه بزرگی می‌زند. خود من هم اکنون پنج، شش آلبوم آماده دارم ولی کسانی که دست‌اندرکار تولید این آلبوم‌ها بودند، خیلی راغب نیستند آن‌ها را در شرایط فعلی توزیع کنند. می‌گویند فایده‌ای ندارد که ما اثر را منتشر کنیم و بلافاصله تقلبی‌اش (دانلودهای غیر قانونی) در سایت‌ها موجود باشد. با همه این مشکلات، ما به کار خود ادامه می‌دهیم. چه بخواهیم چه نخواهیم، کاری‌ است که مربوط به دل است و نمی‌توان انجامش نداد."

وقتی از او می‌پرسیم یعنی ممکن است آلبوم‌ها را کلا منتشر نکنید، می گوید:"نه؛ نمی‌شود این کارها را منتشر نکرد. بالاخره شما کار می‌کنید که مردم بشنوند و باید به هر وسیله‌ای شده آن‌ها را به دست مردم رساند. باید ببینیم کِی فرصتش پیش می‌آید تا یکی‌ یکی آن‌ها را عرضه کنیم." انگار مشکلات نمی‌تواند مرد بزرگ موسیقی را متوقف کند و آواز و موسیقی ایرانی هنوز دل‌مشغولی اصلی استاد شهرام ناظری است، طوری که وقتی از او پرسیدم اکنون مشغول فعالیت هستید یا استراحت، با لحنی قاطعانه گفت:" استراحت؟ الان؟ من معنیِ استراحت را نمی‌دانم."

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شهرام ناظری کنسرت آلبوم صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیا، در جریان یک مصاحبه که اگر قرار باشد یک بازی از دوران فوتبالش تکرار شود، آن فینال یورو 2012 برابر اسپانیاست که با شکست 4-0 ایتالیا همراه بود. 

بوفون می گوید اگر قدرت انتخاب داشت، این بازی را برای تکرار ترجیح می داد و اینکه آنها مستحق شکست سنگین نبودند زیرا به شدت خسته بودند. ایتالیا تنها تیمی بود که توانست تیم ویسنته دل بوسکه را در مرحله گروهی شکست دهند.

او در این رابطه گفت: «من بازی اسپانیا و ایتالیا را برای تکرار انتخاب خواهم کرد، فینال جام ملت های اروپا 2012 که دوست دارم دوباره در آن بازی کنم. ما مستحق آن نتیجه نبودیم. من هرگز دنبال بهانه نمی گردم، اما یک مسابقه بزرگ را در شرایط غیرممکن روحی روانی انجام دادیم. ما بدنی و ذهنی خسته شده بودیم.»

بوفون ادامه داد: «اگر یک روز بیشتر به ما استراحت می‌دادند، می‌توانستیم بازی متفاوتی انجام دهیم، اما آن روز نمی‌توانستیم مقابل اسپانیای قدرتمند کاری انجام دهیم. ما تنها تیمی بودیم که در مرحله گروهی آنها را متوقف کردیم و دوباره نیز قدرتش را داشتیم.»

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیکر عیسی بخشی آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت
  • از وطنم ایران تا شب‌نورد؛ با تارِ لطفی + فیلم
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • برق شهر معمولان وصل شد
  • هنرمند پرآوزاه موسیقی خراسان شمالی درگذشت
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد