Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@16:23:30 GMT

قطعنامه‌ روز ملی مبارزه با استکبار

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۸۳۶۳

در پایان مراسم یوم الله سیزده آبان ۹۸، قطعنامه‌ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، قرائت شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در پایان مراسم یوم الله سیزده آبان ۹۸، قطعنامه‌ی تظاهرات روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، قرائت شد.
در این قطعنامه با تاکید بر راهبرد "مقاومت فعال" در برابر دسیسه‌های شیطانی ام الفساد قرن، آمریکای جهانخوار و هم‌پیمانان طاغوت اعظم، به عنوان یک تکلیف دینی، آمده است:
(((هر نوع گفتمان تفرقه‌افکنانه و تحرکات کوته‌فکرانه دو قطبی‌سازی مذاکره – مقاومت در جامعه را شدیداً محکوم می‌نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

)))
در ادامه این قطعنامه، با ارج‌نهادن به اقدام هوشمندانه و انقلابی تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال ۱۳۵۸، بر استفاده حداکثری از اسناد لانه فساد و جاسوسی آمریکا، در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها، با هدف روشنگری و آشنایی جوانان عزیز با عمق دشمنی کینه توزانه و توطئه‌های ضدبشری آمریکای جنایتکار، تاکید شده است.
قطعنامه‌ی تظاهرات روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همچنین، بر اوضاع رو به افول آمریکا اشاره و تصریح شد
((((کماکان آمریکای درحال افول و فرو پاشی را دشمن شماره یک بشریت و سردمداران جنایت پیشه نظام فرعونی حاکم بر آن وکشور‌های اروپایی را غیرقابل اعتماد دانسته، پرهیز مطلق از دل بستن به دشمن، اعتماد عملی به جوانان مؤمن انقلابی و رونق واقعی تولید را کلید حل معضل بیکاری و مشکلات اقتصادی کشور و وظیفه ذاتی و انقلابی مسئولین اعلام می‌داریم.))))
راهپیمایان روز ملی مبازره با استکبار جهانی در ادامه‌ی قطعنامه‌ی ۱۳ آبان امسال، با تقدیر و سپاس از میهمان نوازی ستودنی ملت متدین عراق در حماسه عظیم پیاده‌روی اربعین، توطئه رذیلانه آمریکا، رژیم کودک کش صهیونیستی، و آل سعود خبیث را برای سوءاستفاده ددمنشانه از مطالبات مردمی عراق محکوم کردند. در همین زمینه تاکید شد: دشمن‌شناسی واقع‌بینانه و هوشیاری امت اسلام بخصوص ملت غیور عراق در برابر دسیسه‌های اخیر با تبعیت از رهنمود‌های مرجعیت عالی دینی را خواهانیم.
حمایت همه جانبه از مبارزات مجاهدان فلسطینی هم موضوع دیگری بود که راهپیمایان روز ملی مبازره با استکبار جهانی با اشاره به آن تاکید کردند: گفتمان سازی و اقدام عملی دولت و ملت برای تحقق بیانیه گرانسنگ گام دوم انقلاب، متضمن تشکیل امت واحده، ایجاد تمدن اسلامی است. تبعیت از منویات رهبر انقلاب هم، پایان بخش قطعنامه‌ی سیزده آبان امسال بود که تاکید شد: تحقق کامل آن، رمز عبور سرافرازانه از پیچ تاریخی، عامل عزت و سربلندی ملت و کشور و، راهبرد غلبه بر مشکلات داخلی و توطئه دشمنان خارجی است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قطعنامه 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مبارزه با آفت سن گندم در مزارع گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ارقام غالب گندم‌های گرمسار ، سیوند ، طلایی و پارسی است
توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی در زمینه سمپاشی به موقع مزارع می‌تواند تخریب و خسارت آفت به مزارع موثر باشد.
سمپاشی مزارع گندم تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز مبارزه با آفت سن گندم در مزارع گرمسار
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • شکستن شاخ گوزن شمالی در هنگام مبارزه + فیلم
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات: مالیات مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!