Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:05:00 GMT

۱۹۵ واحد تولیدی قزوین عضو خوشه شیرینی سنتی هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۸۴۵۳

۱۹۵ واحد تولیدی قزوین عضو خوشه شیرینی سنتی هستند

حمیدرضا خانپور روز دوشنبه به همراه سیده‌حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از چند واحد عضو خوشه شیرینی سنتی قزوین افزود: در راستای توسعه خوشه‌های صنعتی برای ایجاد اشتغال و رونق فضای کسب و کار، خوشه شیرینی سنتی و باقلوای قزوین با هدف تولیدات صنعتی جهت تولید در حجم بالا و تشکیل کنسرسیوم فروش و صادرات شیرینی راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزایش سطح کیفی از طریق آموزش و اخذ استانداردهای ملی و بین‌المللی، نظارت بر بسته‌بندی مناسب، بازاریابی و فروش خوشه شیرینی سنتی و باقلوای قزوین را از دیگر اهداف راه‌اندازی خوشه شیرینی سنتی قزوین دانست.

این مسئول صنعتی با اشاره به مهمترین اقدامات اساسی صورت گرفته پس از راه‌اندازی خوشه شیرینی سنتی، تاکید کرد: برگزاری استارتاپ شیرینی سنتی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی، همایش ذینفعان خوشه، برگزاری ۲ تور صنعتی، دوره‌های آموزش تخصصی و آغاز پروژه فروش آنلاین شیرینی سنتی از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه است.
رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان در ادامه به حضور تعدادی از اعضای خوشه شیرینی سنتی استان با حمایت این شرکت در چهار نمایشگاه داخلی و ۲ نمایشگاه بین‌المللی طی هفت ماه گذشته خبر داد.
خانپور، افزایش سرمایه اجتماعی در بین اعضای خوشه و حساس‌سازی موضوع توسعه خوشه شیرینی سنتی در بین مدیران استان، واگذاری ایجاد شهرک شیرینی قزوین به شرکت شهرک‌های صنعتی، ترغیب اعضا به توسعه کسب و کار و تغییر از سطح تولید کارگاهی به کارخانه تولید و بسته‌بندی شیرینی و توسعه بازار به خارج از محدوده قزوین را از مهمترین تحولات بعد از شکل‌گیری خوشه شیرینی سنتی در سطح استان قزوین اعلام کرد.
استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک صنعتی و ۶ ناحیه صنعتی است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت شهرک های صنعتی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی