Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه انتشارات علمی دانشگاه صنعتی شریف کتاب جدیدی در زمینه فنی – مهندسی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، موسسه انتشارات علمی دانشگاه صنعتی شریف کتاب جدیدی با عنوان « مواد مغناطیسی: اصول و کاربردها » را با تالیف "نیکلا ای. اسپالدین" و ترجمه دکتر سیدحمیدرضا مداح حسینی (عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف)، دکتر الهام باقرزاده و دکتر سمیه سوری منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد مغناطیسی بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره انسان است. اگرچه اغلب پژوهشگران نظری حوزه مغناطیس، فیزیکدانان هستند و کتاب‌هایی که تاکنون در این زمینه منتشر شده‌اند، با رویکردی فیزیکی به بحث درباره انواع مواد مغناطیسی می‌پردازند، ولی ضرورت وجود منابعی با دیدگاه‌های بین‌رشته‌ای احساس می‌شود. نویسنده این کتاب، پروفسور نیکلا اسپالدین پژوهشگر برجسته نظری در حوزه مواد در دانشگاه ETH زوریخ است. تسلط وی به مباحث مطرح‌شده به همراه سادگی و شیوایی در سبک نگارش، این کتاب را از سایر منابع موجود متمایز ساخته است.

این کتاب دیدگاه‌های نوینی از مبانی پدیده‌ها و انواع جدید مواد مغناطیسی، ابزارها و کاربردها را در بر می‌گیرد. وجود تمرین‌ها و فهرست دقیق منابع و مراجع، کتاب مواد مغناطیسی را منبع مناسبی برای تدریس در یک نیم‌سال تحصیلی دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مختلف علوم و مهندسی کرده است. همچنین این کتاب را می‌توان به عنوان راهنمای خودآموز برای پژوهشگران ناآشنا با این زمینه به کار گرفت. این کتاب در ۲۸۴ صفحه و در قطع وزیری به چاپ رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه شريف فني مهندسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آداب آبادانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» در مکتب معماری یزد، گزیده‌ای از مقالات این حوزه به قلم محمدرضا اولیا و با مقدمه‌ای از هادی ندیمی و به کوشش گروه پژوهشی والا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب در زمینه معماری ایرانی اسلامی و مرمت حکمت و هنر اسلامی آثار برجسته‌ای دارد. مقالات این اثر  به صورت پراکنده در بازه زمانی ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ در نشریه‌های مختلف به چاپ رسیده و در این کتاب تدوین و منتشر شده است.

سحر قناعتی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • خدمات فنی و مهندسی متخصصان ایرانی ماندگار است
  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد