Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:30:41 GMT

این شما و این هم ستاره های آتی ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۸۵۲۵

این شما و این هم ستاره های آتی ایران

تیم ملی جوانان در اولین بازی خود در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا از ساعت 15:45 در استادیوم پاس در برابر تیم قرقیزستان قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان که در دوره گذشته در بازی های مقدماتی جام ملت ها حذف شده بود و به جام ملت ها و در ادامه جام جهانی راه پیدا نکرد اینبار برای حضور شایسته در این بازی ها 11 ماه تمرین کرده و حضور در دو تورنمنت روسیه و تاجیکستان را تجربه کرده و دو دیدار دوستانه هم با تیم اندونزی در خاک این کشور برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی جوانان که در تلاش برای بازگرداندن یکی از ستاره های از دست رفته فوتبال ایران با صعود به جام جهانی است درترکیب خود از چند بازیکن تیم های لیگ برتری سود می برد که این گزینش ها قطعا به تیم ملی در مسیر صعود به جام ملت ها و درادامه جام جهانی کمک خواهد کرد. دراین مطلب با برخی از بازیکنان تیم جوانان آشنا می شوید. بازیکنانی که به طور حتم اگر بر رفتار خود مدیریت داشته باشند می توانند تبدیل به ستاره های آتی فوتبال ایران شوند.

 

1-دروازه بان: امیر حسین نیک پور (سپاهان)

 

امیر حسین دروازه بان تیم سپاهان اصفهان است. نیک پور البته با توجه به شرایط سنی اینروزها بیشتر برای تیم های پایه سپاهان بازی می کند اما از استیل خوبی برخوردار است و در بازی های دوستانه تیم ملی جوانان به دفعات کلین شیت کرده است. او در ماه های اخیر تمرینات سفت و سختی را زیر نظر فرشاد بختیاری زاده مربی دروازه بان های تیم ملی جوانان پشت سر گذاشته است و از هر حیث برای قرار گرفتن در دروازه تیم ملی جوانان آماده است.

 

 

 

2-مدافع چپ : احمد رضا جلالی (فولاد)

 

احمد رضا جلالی کاپیتان تیم ملی جوانان است که به تازگی با رای کمیته تعیین وضعیت باید به تیم فولاد باز گردد. او در پست مدافع چپ توپ می زند.از خصوصیات بازی او می توان به خونسردی اش اشاره کرد و شاید به همین دلیل است که بازوبند کاپیتانی تیم ملی جوانان را بر بازو بسته است. احمد رضا در کنار کار دفاعی در جناح چپ نفوذهای خوبی هم انجام می دهد.

 

 

 

3- مدافع راست: علیرضا اسد آبادی (شهر خودرو)

 

علیرضا اسد آبادی تا کنون چند بار در ترکیب تیم شهر خودرو به میدان رفته است. مدافع راست تیم ملی جوانان اگر چه قامت کوتاهی دارد اما از سرعت بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه شاید بازی های او در این جناح خیلی ها را یاد مهدی مهدوی کیا بیاندازد. هر چند او برای اینکه جا پای این بازیکن بزرگ بگذارد می بایست در ارسال های خود ازاین جناح دقت بیشتری داشته باشد. چرا که اگر ارسال ها دقیق نباشد همه زحمات او هدر می رود.

 

 

 

3-مدافع میانی: حسین شاهوردی (استقلال)

 

این مدافع به تازگی به استقلال ملحق شده است و به نظر می رسد یکی از دو مدافع اصلی تیم ملی جوانان در بازی های پیش رو باشد. در جام ملت های 2016 هم تیم ملی جوانان از یک مدافع خوزستانی در ترکیب بهره می برد؛ عارف آغاسی. حضور در استقلال در آستانه بازی های مقدماتی جام ملت ها یک اتفاق خوب برای این مدافع جوان بود و حالا او با صعود به جام ملت ها می تواند روزهای خوب خود را تکمیل کند.

 

 

 

4-هافبک دفاعی: یاسین سلمانی (سپاهان)

 

هافبک دفاعی تیم ملی جوانان در تیم سپاهان توپ می زند. امیر قلعه نویی اعتقاد خاصی به بازی او دارد و تا اکنون در برخی از بازی های سپاهان در لیگ برتر او را در لیست 18 نفره تیمش قرار داده است تا در صورت لزوم از او بهره ببرد. پاس های بلند و شوت از راه دور از جمله خصوصیت بازی یاسین سلمانی است و از جمله بازیکنانی است که می تواند در صعود تیم ملی جوانان نقش اثرگذاری داشته باشد.

 

 

 

5- هافبک طراح: حسین نخودکار (سایپا)

 

حسین نخودکار این فصل چند بازی برای تیم سایپا درلیگ برتر انجام داده است و حتی به همین بهانه در برخی از روزهای اردوی تیم ملی جوانان غایب بوده است. قدرت حمل توپ و پاس های خوبی که حسین نخودکار می دهد از او یک بازیکن مورد اطمینان ساخته است. به یقین تجربه حضور در بازی های لیگ برتر به این بازیکن کمک خواهد کرد دربازی های مقدماتی جام ملت ها هم نمایش خوبی از خود به جا بگذارد.

 

 

 

6- مهاجم: آریا برزگر (پرسپولیس)


امید تیم ملی در خط حمله به آریا برزگر است. مهاجمی که به تازگی به تیم پرسپولیس ملحق شده است. او از نظر قد و قامت شبیه سردار آزمون است و خوشبختانه هم روی زمین خوب بازی می کند و هم روی هوا. او در ماه های اخیر زننده گل های سرنوشت سازی برای تیم ملی جوانان بوده است و بی شک می تواند در صعود این تیم به جام ملت ها هم نفش پر رنگی داشته باشد.

 

 

تیم ملی جوانان در ترکیب خود از بازیکنان با کیفیت دیگری چون علیرضا منظمی، حسین   زواره ای، مهدی هاشمی، علی سبحانی، محمد عسگری، محمد رضا محرمی و... بهره می برد که در روزهای آتی و با شروع بازی های تیم ملی جوانان درباره این بازیکنان هم خواهیم نوشت.

جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین،‌کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت‌های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشت.

محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال در خصوص قهرمانی ایران در این رقابت‌ها گفت: طعم شیرین قهرمانی ما این است که توانستیم خنده را روی لب مردم ایران بیاوریم و آنها را خوشحال کنیم. ما یک تیم ۳۰ نفره بودیم یک سری از بازیکن‌ها با ما در تایلند نبودند اما جزئی از تیم بودند و این قهرمانی حاصل کار این ۳۰ نفر بود. سطح بازی‌ها بسیار بالا بود و آسیا پیشرفت کرده است.

وی در خصوص بازی با تیم ملی ازبکستان در دیدار نیمه نهایی گفت: به هر حال نیمه نهایی آسیا است. وقتی تیمی میزبانی جام جهانی را در اختیار می‌گیرد قطعاً پیشرفت کرده است و خود را برای جام جهانی آماده می‌کند. ازبکستان بهترین مربی دنیا را دارد و طبیعی است که این بازی کمی سخت شود.

سنگ سفیدی در خصوص دیدار با تایلند در فینال گفت: بازیکنان ما جلوی ۲۰ هزار تماشاگر تایلندی نشان دادند که همچنان آقای فوتسال آسیا هستند.

وی در خصوص سرمربی تیم ملی گفت: کار با وحید شمسایی سخت اما لذت بخش است.

این بازیکن در خصوص ادامه راه تیم ملی برای آماده سازی در جام جهانی گفت: ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد و در جام جهانی هدیه بزرگی به همه مردم خواهیم داد. مسئولان باید الان به تیم توجه کنند و اگر بخواهند در آستانه جام جهانی به فکر بیفتند کار درستی نخواهد بود.

وی در خصوص حضور وزیر ورزش و جوانان در دیدار نهایی گفت: کیومرث هاشمی تنها وزیری است که شخصاً سر تمرینات تیم ملی آمدند و گفتند اگر به فینال برویم برای تماشای بازی خواهند آمد که همین اتفاق هم افتاد. مهدی تاج و احسان اصولی از تیم حمایت کردند و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد چون در جام جهانی می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم.

او در خصوص بازیکنان جوانی که به تیم دعوت شده بودند گفت: جوان‌های تیم سنگ‌تمام گذاشتند و نشان دادند که کاملاً باتجربه هستند.

او در خصوص سالار آقاپور گفت: سالار یک پسر خوب، مودب، حزب اللهی و امام حسینی است.

کد خبر 848159 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟