Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@08:19:50 GMT

۱۳ آبان نماد همبستگی مردم ایران است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۸۶۰۳

۱۳ آبان نماد همبستگی مردم ایران است

وزیر آموزش و پرورش گفت: مقاومت مردم نشان داده که امروز سرافرازیم و زیر بار ظلم نرفته ایم. ۱۳ آبان نماد همبستگی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، «محسن حاجی میرزایی» در مراسم نواختن زنگ ملی استکبارستیزی که امروز در مدرسه علی اکبر داور برگزار شد با اشاره به سه واقعه بزرگ تاریخی در سیزدهم آبان ماه گفت: نخست سالگرد تبعید امام در 13 آبان سال 1343، دومین رویداد شهادت بسیاری از دانش آموزان در سال 57 که علیه رژیم تظاهرات کرده بودند و سومین واقعه در سال 58 تسخیر لانه جاسوسی بود که اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: شدیدترین تحریم ها علیه ایران سال گذشته در سیزدهم آبان ماه اعمال شد که هدف آنها به گفته خود تحمیل بیشترین فشار و درد به جامعه بوده است.

 

وی ادامه داد: ما درگیر جنگ نظامی نیستیم و این جنگ به شدت سنگین تر است. مردم ایران با مقاومت و اهتمام مسئولان این روزهای سخت را می گذرانند و می توان گفت این راهبرد استراتژیکی آمریکا شکست خورده است.

 

وی حلقه مشترک این چهار واقعه تاریخی را دشمنی آمریکا با مردم ایران دانست و گفت: ظهور فرهنگ استکبارستیزی و نفی سلطه گری وجه مشترک دیگر است و مردم نشان داده اند که زیر بار نظام سلطه نمی روند و در مقابل استکبار می ایستند.

 

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: 13 آبان نماد همبستگی ملت ایران است که در برابر آمریکا یکپارچه متحد هستند و آثار مقاومت مردم نشان داده که امروز سربلند هستیم و زیر بار ظلم نرفته ایم.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان اردبیل مجلس آمریکا کانون های فرهنگی هنری مساجد استکبارستیزی 13 آبان وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!

به گزارش جماران؛ محسن حاجی میرزایی وزیر پیشین آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی اکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آموزش و پرورش تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

 

 

صحرایی وزیر فعلی آموزش و پرورش در برنامه صف اول گفته است: «دولت سیزدهم دو اتفاق را رقم زد نخست اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ را رسماً اجرا کرد چرا که هنوز هم بودند کسانی که در بدنه دولت به سند ۲۰۳۰ اعتقاد داشتند. سند ۲۰۳۰ به عنوان یک رویکرد در دولت پیشین وجود و در وزارت آموزش و پرورش دفتر داشت و حتی ردیف بودجه برای آن تخصیص داده شده بود، در حالی که برای سند تحول بنیادین بودجه نداشتیم.  واقعیت این است که همین امروز هم من نمی‌توانم با جرات بگویم که سند ۲۰۳۰ به طور کامل از بین رفته است چرا که ممکن است در وزارت آموزش و پرورش کسانی باشند که به این سند اعتقاد داشته باشند.»

 

دیگر خبرها

  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی نماد دموکراسی دروغین غرب است
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان
  • بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش