Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:01:08 GMT

بسته شدن فرودگاه بین المللی «معیتیقه» در طرابلس لیبی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۸۹۷۲

بسته شدن فرودگاه بین المللی «معیتیقه» در طرابلس لیبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، مسئولان فرودگاه بین المللی معیتیقه در پایتخت لیبی از بسته شدن این فرودگاه به صورت موقت خبر دادند.

این اقدام مسئولان فرودگاه معیتیقه بعد از آن صورت گرفت که جنگنده های وابسته به ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر منطقه مذکور را بمباران کردند.

ارتش ملی لیبی پییشتر نیز فرودگاه معیتیقه را بمباران کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدامات ارتش ملی لیبی و شخص خلیفه حفتر با واکنش های منفی بین المللی رو به رو است.

کد خبر 4763225

منبع: مهر

کلیدواژه: لیبی خلیفه حفتر طرابلس ایالات متحده آمریکا سوریه عراق ترکیه دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی روسیه ابوبکر البغدادی لبنان فلسطین ایران عربستان سعودی داعش عادل عبدالمهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از «اسراییل زیو» ژنرال نیروهای ذخیره و رئیس سابق شاخه اطلاعات ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: عملیات در شهر رفح هیچ شاخصه و ویژگی راهبردی ندارد.

وی افزود: وزیر دارایی اسراییل یک کارشناس امور جنگی و یا قانون بین المللی یا هیچ چیز دیگری نیست. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل به هیچ چیزی جز جایگاه شخصی خود فکر نمی کند.

زیو اضافه کرد: این شرایط بسیار بد است. این روش جنگ افروزی نیست.

وی بیان کرد: ما یک مشکل بسیاری بزرگ داریم که باید آن را درک کنیم؛ نه تنها اسراییل هیچ پشتوانه بین المللی ندارد بلکه به صورت واضح و آشکاری در معرض تهدید قرار دارد، همان طور که مصری ها توافقنامه صلح را روی میز گذاشته اند و ترسی از تهدید کردن تل آویو به وسیله آن ندارند.

زیو تصریح کرد: بعد از همه اینها چه اتفاقی می افتد؟ ما تنها گذرگاه بین المللی آنها را اشغال کرده ایم. در رفح مانند خان یونس اسراییلی ها از این منطقه خارج می شوند و امور را به دست حماس می سپارند.

پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بُعد تازه‌ای از اختلافات داخلی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کرده بودند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۳۰ نظامی ذخیره ارتش این رژیم به فرماندهان خود اعلام کرده‌اند که از دستورهای آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنند.

این گروه از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام و سرپیچی خود از دستورات فرماندهان صهیونیست را ناتوانی خود برای جنگ بیشتر عنوان کرده‌اند.

کد خبر 6092823

دیگر خبرها

  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...