Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هافبک تیم فوتبال استقلال دیدار تیمش مقابل نفت آبادان را از دست داد.
به گزارش آریا، فرشید باقری که روز گذشته در تمرین تیمش حضور نداشت به دیدار مقابل نفت آبادان نمی‌رسد. این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه عضله دوقلوی پا به دیدار با نفت آبادان نمی‌رسد. البته با توجه به تعطیلی مسابقات بعد از پایان این مسابقه باقری می‌تواند به تمرینات تیم فوتبال استقلال اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 فردا در ورزشگاه ازادی به مصاف نفت آبادان می‌رود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرشید باقری استقلال صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چارچوب مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر، تیم‌های هوادار و مس سونگون امروز جمعه در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند.   قضاوت این مسابقه را شاهین یزدانی با کمک‌های علیرضا طاهرخانی و سجاد نجفی نژاد برعهده داشتند.   هوادار در این دیدار ابتدا با گل‌های داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳ و بابک مرادی در دقیقه ۲۰، ۲ بر صفر جلو افتاد. در دقیقه ۳۰ مس سونگون با گل به خودی صائب محمدی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و نیمه اول با برتری ۲ بر یک هوادار به پایان رسید.   در نیمه دوم، در دقیقه ۷۶ محمدعلی عبداللهی دروازه مس را باز کرد تا هوادار سه بر یک جلو بیافتد.   در نهایت هوادار با نتیجه ۳ بر یک مس سونگون را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.   در دیگر دیدار امروز دو تیم فجر سپاسی شیراز و گل گهرسیرجان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.   در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.   در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.   گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

دیگر خبرها

  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود