Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@21:59:51 GMT

۱۳ آبان روز شکوه ملت ایران و نماد استکبارستیزی است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۹۱۲۶

۱۳ آبان روز شکوه ملت ایران و نماد استکبارستیزی است

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهرستان فومن دیار عالم بزرگ جهان تشیع آیت الله بهجت فومنی نیز امروز همگام با مردم سایر نقاط کشور با حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد. حضور نسل چهارمی‌های انقلاب در این راهپیمایی از جلوه‌های زیبای آن بود.

امام جمعه فومن در حاشیه این راهپیمایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای دین، قرآن، آزادی خواهی، ظلم ستیزی مردم شکل گرفت، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای سه ضلع مهم و تأثیرگذار رهبری، دین مداری و حضور مردم در صحنه که رمز پیروزی است، بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمد حسن صفوی با اشاره به اینکه استکبار جهانی جنایت های زیادی علیه ایران انجام دادند، افزود: مهم ترین این جنایات جنگ تحمیلی با همکاری کشورهای خود فروخته غربی، شرقی و منطقه ای بود.

وی تأکید کرد: هدف دشمنان نابودی ایران و انقلاب اسلامی است.

صفوی با اشاره به اینکه، ملت ایران با هوشیاری و ندای آزادی‌خواهی دست رد بر توطئه های آنها زده است، تصریح کرد: آنها نتوانستند ظلم ستیزی را از ملت ایران بگیرند و بر همین اساس با ما دشمنی می کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایرانی با بصیرت و هوشیاری و تحت فرمان ولایت حرکت کرده و از تهدیدات دشمنان هیچ هراسی ندارند، گفت: در ایران با مدیریت رهبری دشمنان نمی توانند ابراز وجود کنند.

امام جمعه فومن با اشاره به اینکه انقلاب ایران برگرفته از آموزه‌های دینی بود، گفت: ۱۳ آبان نیز روز شکوه ملت ایران و نماد استکبارستیزی است.

کد خبر 4763235

منبع: مهر

کلیدواژه: فومن راهپيمايي 13 آبان بوشهر یوم الله 13 آبان ایلام گرگان بارش باران راهپيمايي 13 آبان پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه مشهد قزوین شهرکرد بیرجند شهادت امام رضا ع تئاتر کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: با اجماع شورا دو نفر در لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی جای گرفتند. - اخبار استانها -

بهرام احمدی سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: کار بزرگ مردم  اصل مشارکت، و دقت در نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم شاهد حضور بالای مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی افزود: اطلاعیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص معرفی نامزدهای مورد حمایت در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و  سیمرغ  منتشر شده و شورای ائتلاف در راستای عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب در باب افزایش مشارکت و همینطور افزایش آگاهی عمومی جهت انتخاب اصلح، همچون مرحله اول انتخابات، با برگزاری جلسات متعدد و تخصصی، بررسی سوابق و مواضع  و برنامه های نامزدهای محترم راه یافته به مرحله دوم ضمن احترام به همه ی نامزدها و حامیان و تشکل‌های قانونی فعال در عرصه انتخابات، دو کاندیدا مورد حمایت خود را معرفی کرده است.

احمدی بیان کرد: نظر به مراتب شایستگی تخصصی و علمی،  آشنایی با قوه مقننه و وظایف و تکالیف نمایندگی مجلس شورای اسلامی، همسویی و همراهی در مسیر پیشرفت ایران عزیز اسلامی آقای کمال علیپور خنکداری و آقای مصطفی معلمی به عنوان نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب اسلامی به مردم شریف حوزه انتخابیه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود