Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@16:00:00 GMT

اتصال استان ایلام به آزادراه به زودی محقق می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۹۱۷۸

اتصال استان ایلام به آزادراه به زودی محقق می شود

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: اتصال استان ایلام به آزادراه های کشور به زودی محقق می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی اصغر کاظمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری مسئولین استان وتشکیل جلسه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، آزاد راه پل زال- دهلران- مرزچیلات به مرحله اجرایی نزدیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه ای که با حضور دشتکی استاندار ایلام، پورمحمدی معاون امور اقتصادی وهماهنگی بودجه سازمان برنامه وبودجه کشور، خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، قیصوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورتشکیل شد،  مقرر شد روال قانونی انعقاد قرارداد با بخش خصوصی ومشارکت بانکهای عامل انجام شود و سازمان برنامه و بودجه کشور نیزمتعاقباً نسبت به ارائه مجوز ماده ۲۳ و ایجاد ردیف بودجه در سال آینده اقدام کند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان در این خصوص گفت: بحث اتصال استان ایلام به آزاد راه و متعاقب آن دسترسی آزاد راهی کشور به کشور عراق ومرزهای بین المللی از مهران ودهلران استان ایلام که فرصت مناسبی برای توسعه استان ومنطقه ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: این مهم  از برنامه های  اداره کل راه وشهرسازی استان در یک سال گذشته است که با پیگیری و همراهی مسئولان استان و وزارت راه وشهرسازی در حال نزدیک شدن به مرحله اجرایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری ایلام مدیرکل راه و شهرسازی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی را منتشر کرد.

لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی، ساماندهی طرح های تملک دارایی سرمایه ای نیمه تمام ملی، کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزارهای اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی (اجرای ماده ۶۵ قانون محاسبات عمومی) در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه های عمرانی برای استقراض مسوولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سالهای آتی، تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارایه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی است.

کد خبر 6093900 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند