Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه امروز اسلام یک طرف و دنیای استکبار در طرف دیگر قرار دارد، تصریح کرد: مستکبران روز به روز رو به افول رفته و در حال احتضار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امروز در جمع راهپیمایان 13 آبان مرکز خراسان شمالی با تقدیر از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی استکبارستیز، گفت: شکوه جمعیت امروز بعد از 40 سال از انقلاب اسلامی و پس از فراز و فرودهای فراوان این پیام را برای همه جهان مخابره می کند که ملت ایران همچنان راست قامت در صحنه حاضر است و تحریم ها و تهدیدها مانع حرکت بالنده ما نبوده و نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با استناد به آیات قرآن کریم، اظهارداشت: استکبار با همه یال و کوپال و پیشرفت های مادی و تجهیزاتی که به دست می آورد، هر توطئه ای بکند؛ نتیجه نمی گیرد و این قول الهی است که مکر مکاران به خودشان باز می گردد.

 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ملت ها در مقابل ظالم پیروز هستند، افزود: خداوند قول داده هرچه استکبار علیه ملت ها برنامه ریزی کند، برنامه هایش به جایی نمی رسد و همچون آب در هاون کوبیدن است و ملت ها در مقابل ظالم پیروز هستند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان گفت: «مسئولان! حواستان باشد ما از مذاکره با آمریکا هیچ سودی نبرده ایم لذا نباید به این مذاکرات دل بست؛ به مردم دل ببندید و به فکر رونق تولید باشید.»

 

حجت الاسلام یعقوبی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری دیروز حجت را تمام کردند، ادامه داد: «من می گویم از مذاکره چیزی گیر ما نمی آید؛ بیایید استعدادهای جوانان و دانشمندان را کشف و میدان را برای رونق تولید باز کنیم.

 

وی، با اشاره به اینکه امروز جغرافیای مقاومت در دنیا ایجاد شده و مستکبران و دشمنان اسلام مستاصل شده اند، بیان کرد: آنها دیگر نمی توانند کاری انجام دهند لذا با شلوغ بازی در عراق و لبنان در پی رسیدن به اهداف خود هستند ولی بدانند راه به جایی نمی برند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، زر، زور و تزویر را سه جبهه مقابل ما دانست که همواره در مقابل حرکت انبیاء بوده و سنگ اندازی داشته اند، ولی امروز همه رفته اند و ملت ها در صحنه باقی مانده اند.

 

وی با بیان اینکه وقتی ما انقلاب کردیم دو قطب شرق و غرب بر عالم حاکم بود ولی با ورود اسلام، قطب سوم شکل گرفت، ادامه داد: امروز دیگر خبری از شرق و شوروی نیست بلکه اسلام یک طرف و تمام دنیای استکبار در طرف دیگر قرار دارد؛ هرچند مستکبران روز به روز رو به افول رفته و در حال احتضار هستند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اظهارداشت: چهل سال است این ملت با مدیریت ولی فقیه بر همه مشکلات فائق آمده و جبهه سیاسی، اقتصادی و نظامی دشمن را فرو ریخته و در تاریخ ماندگار شده است.

 

حجت الاسلام یعقوبی با تأکید بر اینکه نباید از صحنه های انقلاب غافل شد، خطاب به جوانان گفت: امید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به شما جوانان است؛ باید تلاش کنید تا به بهترین نحو مدیریت آینده جامعه را بر عهده بگیرید و مراقب باشید دشمن در فضای مجازی فکر شما را مدیریت نکند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان یوم الله ۱۳ آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مجلس اردبیل روزنامه کانون های مساجد یعقوبی راهپیمایی 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد

استاندار کرمان، گفت: روزگاری کشور درگیر جنگ نظامی بود و با حضور مردم در آن جبهه پیروز شدیم، امروز نیز باید راه شهدا را ادامه داد و در جنگ اقتصادی پیروز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با تبریک هفته کار و کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: امروز برای عرض ارادت به مجموعه کار و تولید به گل‌گهر آمدم.

وی با بیان اینکه جوهره و هویت انسانی با کار و تلاش است، گفت: یکی از بهترین مجموعه‌های کارگری در استان کرمان، گل‌گهر سیرجان است و این مجموعه، مجموعه پرتلاشی در استان است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه امروز مهمترین نیاز کشور در حوزه تولید است، افزود: روزگاری کشور درگیر جنگ نظامی بود و با حضور مردم در آن جبهه پیروز شدیم و امروز نیز باید راه شهدا را ادامه داد و در جنگ اقتصادی نیز پیروز شد.

وی با بیان اینکه دشمن با تحریم اقتصادی و تهدید سعی می‌کند سرعت پیشرفت کشور را کُند کند، اما به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید، گفت: روزی در همین سیرجان فقط سنگ آهن و مواد خام صادر می‌شد اما امروز زنجیره فولاد تشکیل شده و به قطب فولادی تبدیل شده است که افتخار بزرگی برای کشور و استان کرمان است.

مجتبی مصباح، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این آیین با بیان اینکه وظیفه‌ای که بر دوش همه ما است، جهاد تبیین است اظهار داشت: کشور پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای دارد که در اوج تحریم رقم خورده است و باید این دستاوردها و پیشرفت‌ها بیان شود.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را باید با صدای بلند و با افتخار فریاد زد، ادامه داد: راویان پیشرفت یک ظرفیت برای معرفی پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه فردا جشنواره امتنان و تجلیل از کارگران نمونه استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: امروز هم جشنواره ملی امتنان را داریم که از 16 کارگر نمونه کشوری دو کارگر عزیز از استان کرمان و شهر سیرجان است که در تهران توسط رئیس جمهور از آنها تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حوادث ناشی از کار و فوتی‌های ناشی از کار در استان کرمان کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: این مهم با برگزاری دوره‌های آموزشی و اقدامات پیشگیرانه محقق شده است.

ابوذر حلوایی‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نیز در این آیین با بیان اینکه 37 هزار نفر در منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر مشغول کار هستند، اظهار داشت: از این تعداد 94 درصد آقا هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با اشاره به اینکه در سه سال گذشته حدود 83 هزار نفر در آزمون‌های گل‌گهر شرکت کردند، گفت: از این تعداد 7 هزار و 500 نفر جذب استخدامی گل‌گهر شدند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد
  • کافی است انسان باشد!
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار