Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:44:08 GMT

ظلم به مردم مظلوم جهان حقانیت شعار مرگ بر آمریکا است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۹۳۶۴

ظلم به مردم مظلوم جهان حقانیت شعار مرگ بر آمریکا است

ایسنا/کردستان معاون توسعه و برنامه ریزی استاندار کردستان گفت: موضوعات مربوط به مردم مظلوم فلسطین و ظلمی که از طرف دولتمردان آمریکا نسبت به مردم مظلوم روا داشته می شود، حقانیت شعار مرگ بر آمریکای ملت بزرگ ایران است.

حسین فیروزی در حاشیه راهپیمایی یو الله ۱۳ آبان، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز مردم خاورمیانه بیش از هر زمان دیگری ظلم و زور دولتمردان آمریکا را به نسبت به مردم مظلوم دریافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز صدای مردم خاورمیانه در خصوص سردادن شعار مرگ بر آمریکا رساتر از هر زمان دیگری است.

معاون توسعه و برنامه ریزی استاندار کردستان، عنوان کرد: موضوعات مربوط به مردم مظلوم فلسطین و ظلمی که از طرف دولتمردان آمریکا نسبت به مردم مظلوم روا داشته می شود، همه هنجارهای حقوق بین المللی که شکسته می شود و همچنین قرار گرفتن در کنار نتانیاهو و راستگرایان اسراییل و ظلمی که به مردم یمن و سوریه می شود، همه حقانیت شعار مرگ بر آمریکای ملت بزرگ ایران است.

وی تاکید کرد: لذا همراه با مردم خاورمیانه و مظلومان جهان، امروز رساتر شعار مرگ بر آمریکا را به گوش جهانیان می رسانیم.

آمریکا به هیچ عهدی پایبند نیست

سردار علی آزادی، به ایسنا گفت: ۱۳ آبان مصادف با استکبار ستیزی است و مردم یکبار دیگر در این روز نشان دادند که به هیچ عنوان با آنها سازش نخواهند کرد، چرا که مکارانه عمل می کنند و پایبند به قراردادهای بین المللی نیستند.

وی افزود: امروز مردم ما محکمتر از همیشه جواب آمریکا را خواهند داد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان، امروز باید تلاش کنیم که بر پای خودمان متکی باشیم، دشمنان از ابتدای انقلاب تحریم ها را بر ما اجرایی کردند، اما در این شرایط که تحریم حداکثری است، ما باید با انسجام، وحدت و توجه به رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در داخل کشور پاسخ دندان شکنی به آن ها بدهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رییس دانشگاه علم و هنر یزد گفت: این نمایشگاه به وسعت ۵۰۰ متر مربع با موضوعات مختلف تا ۲۲ اردیبهشت در دانشگاه علم و هنر یزد برای بازدید علاقه‌مندان برپاست. 


طالبی افزود: موضوع اصلی این نمایشگاه عفاف و حجاب و نوع پوشش ایرانی اسلامی و رعایت فرهنگ عامه ایران و طرح نور است.


 وی ادامه داد: حوادث اخیر و حمایت دانشجویان آمریکا از مردم مظلوم غزه و حمایت از مردم مظلوم غزه و یادآوری رشادت‌های شهدای امنیت و حادثه راسک از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • تفاوت بوته با درخت
  • نماهنگ|حقانیت مرگ بر رژیم صهیونیستی
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه