Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:39:39 GMT

امروز دست آمریکا برای مبارزه با ملت ایران خالی است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۹۷۲۳

امروز دست آمریکا برای مبارزه با ملت ایران خالی است

سردار رمضان شریف روز دوشنبه در اجتماع استکبارستیزی مردم شهرکرد در پایان راهپیمایی ۱۳ آبان این شهر افزود: وزیر امور خارجه آمریکا با هدف کشف حجاب در ایران ۲ ساعت وقت می‌گذارد تا با یک خبرنگار فراری منزوی از ایران، مصاحبه کند اما باید بداند کاری که خاندان پهلوی موفق به انجام آن نشد از یک دختر بچه فراری ساخته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توسل آمریکا به سازمان منافقین را نشانه خالی بودن دستان آمریکا در مبارزه با ملت ایران دانست و گفت: سازمان منافقین منفورترین سازمان جهان است و ۱۷ هزار نفر از مردم ایران را قتل عام کرده و به شهادت رسانده است و ستون پنجم رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی علیه ایران عمل کرد ماهیتی روشن برای مردم ایران دارد.

شریف، افشای ماهیت آمریکا برای مردم جهان را از دستاوردهای مقاومت 40 ساله ملت ایران دانست و افزود: امروز به برکت ایستادگی مردم ایران و الهام‌بخشی انقلاب اسلامی در منطقه، آمریکا نقاب خود را از صورت خود برداشته و اهداف و نیت خود را به صراحت بیان می‌کند.

مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه اخیر خود به صراحت بیان کرد که شرارت‌های منطقه‌ای این کشور برای در اختیار گرفتن نفت و ثروت مردم منطقه است و این افشای ماهیت آمریکا، زیباترین هدیه‌ای‌ است که در طول سال‌های اخیر نصیب مردم ایران شده است، چرا که تمام دغدغه امام راحل این بود که روزی نیت آمریکا برای همه ملت‌ها روشن شود.

شریف ،با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، گفت: امروز می‌فهیم که سفارتخانه آمریکا در هر کشوری که استقرار دارد منشا و مبدا مشکلات آن کشور است.

وی ادامه داد: حمایت از دیکتاتورهای منطقه، سرکوب مردم، خفه کردن صدای آزادیخواهی ملت‌ها و فراهم کردن بستری برای چپاول و به ذلت کشاندن ملت‎ها از کارکرد سفارتخانه آمریکا در کشورها است.

به گفته وی، انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته در همه صحنه‌های رزم با استکبار جهانی، با مقاومت، از خودگذشتگی، ایثار، متانت، تدبیر و عقلانیت توانسته است آمریکا را به عقب براند و اینک چهل سال دوم انقلاب زمان شکست آمریکا است.

سردار شریف با بیان اینکه پیروزی از آنِ ایران و حامیان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: این واقعیتی است که دوست و دشمن به آن اذعان دارد و در راس همه این پیروزی‌های باید به هدایت پیامبرگونه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اشاره کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اما تاسف‌آور است که هنوز برخی‌ها نمی‌خواهند به دشمنی‌های مداوم و همیشگی آمریکا و به حقانیت راه مقاومت اعتراف کنند.

شریف، با اشاره به مقاومت و پایداری ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته، خاطرنشان کرد: ۴۰ سال مقاومت کردیم تا بنیان کشور را استحکام بخشیم و در صعنت نظامی و دفاعی به خودکفایی برسیم و در این سالها آمریکا هر نقشه و برنامه‌ای در دست داشت پیاده کرد و امروز دستانش در مبارزه با ملت ایران خالی است.

وی افزود: امروز ملت ما با سربلندی افتخار می‌کند که می‌تواند با استقلال لازم کشور خود را اداره کند و در همه حوزه‌ها به پیشرفت‌های شگرفی دست یابد.

شریف، در عین حال شکاف بین نسلی را آسیب کنونی کشور دانست و گفت: آمریکایی‌ها و دشمنان ما می‎توانند از این خلا سواستفاده کنند از همین رو باید نسل‌های جدید سواد رسانه‌ای خود که به شدت مورد آماج حملات دشمن است را ارتقا دهند.

وی ادامه داد: ۵۰ میلیون نفر از جمعیت جوان کشور دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ندیده‌اند و همین افراد می‌توانند آماج فعالیت‌های فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه باشند.

شریف در خطاب به دانش‌آموزان گفت: سواد رسانه‌ای نیاز امروز جامعه ما است از همین رو  سواد خود را در این حوزه بالا ببرید و بدانید هر پیامی که به شمار می‌رسد با هدف تغییر فکر و رفتار شما تولید شده است.

سخنگوی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حادثه اخیری که در استان چهارمحال و بختیاری شکل گرفت نیز با هجمه‌های دشمن در فضای مجازی شکل گرفت که با درایت و هوشیاری خنثی شد.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال در ۲۴۳ نقطه از استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرکرد چهارمحال وبختیاری 13آبان ایالات متحده آمریکا گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مجید متقی‌فر با تاکید بر اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش کرد با در نظر گرفتن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم اقدام کند.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، یادآور شد: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به ترتیب زیر اعلام کرد:

۱- علیرضا سلیمی
۲- غلامحسین رضوانی
۳- محمد سراج
۴- زهره سادات لاجوردی
۵- زهره طبیب‌زاده
۶- فاطمه قاسم پور
۷- مجتبی زارعی
۸- حسین صمصامی
۹- حسین نجابت
۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
۱۱- علی اصغر پورمحمدی
۱۲- حسن خجسته باقرزاده
۱۳- مهدی شریفیان
۱۴- مهدی عسگری
۱۵- عبدالحسین روح الامینی
۱۶- سعید آجرلو

کد خبر 848926 منبع: ایسنا برچسب‌ها انقلاب‌ اسلامی‌ ایران انتخابات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد