Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@22:10:45 GMT

از چله‌ای پرچالش، اما پرافتخار گذر کردیم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۷۹۷۵۴

فرمانده کل ارتش گفت: پیام راهپیمایی ۱۳ آبان در هزار نقطه ایران برای دشمن این است که ملت ایران راهی را که آمده است با قدرت ادامه خواهد داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم روز ۱۳ آبان افزود: دشمن بداند که نسل جوان ایران هیچگاه از آرمان‌ها و ارزش‌های خود دست بر نخواهد داشت و تا آخر ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن بداند و حامیان آن‌ها نیز بدانند که تحریم ها، تهدید‌ها و فتنه‌ها در اراده پولادین ملت بزرگ ایران خللی ایجاد نخواهد کرد و این ملت هرگز تسلیم زیاده خواهی‌ها و زورگویی‌های آمریکا نخواهد شد و سردمداران شیطان صفت و جنایت پیشه‌ها بدانند که فرعون ها، نمرودها،​ یزید‌ها و صدام‌ها رفته اند و سردمداران کاخ سیاه و رژیم صهیونیستی نیز به زودی به اسلاف خود خواهند پیوست.

وی افزود:​ برخی اندیشمندان غربی با ارائه شواهد و قرائن افول آمریکا را پیش بینی کرده اند و مقایسه وضع ۲۰ سال گذشته آمریکا با ۱۰ سال پیش از آن با امروز در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی موید این پیش بینی هاست.

امیر سرلشکر موسوی گفت: اما تکیه گاه و استدلال محکم ما وعده‌های الهی است، این وعده تخلف ناپذیر خداوند است که جبهه حق بر باطل پیروز می‌شود و بندگان صالح خداوند در سراسر زمین حاکم خواهند شد.

پیام ۱۳ آبان، آزادگی ملت غیرتمند در برابر قدرت‌های پوشالی است

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: پیام ۱۳ آبان، آزادی و آزادگی ملتی سرافراز و غیرتمند در برابر قدرت‌های پوشالی و اوج آمریکاستیزی است.

امیر سرلشکر موسوی گفت: پیام ۱۳ آبان همچنین اوج نفرت از سیاست‌ها و جنایت‌های ضد بشری آمریکا در ایران و جهان است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ۱۳ آبان ۱۳۴۳ روز تبعید حضرت امام (ره) در پی مخالفت با قانون استعماری کاپیتولاسیون، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ روز شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان انقلابی در مقابل دانشگاه تهران در اوج مبارزات انقلابی مردم ایران و ۱۳ آبان ۱۳۵۸ هم روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام است.

سرلشکر موسوی گفت: ۱۳ آبان نمادی از سه رویداد تاریخی است که در هر سه حادثه در یک طرف کارگردان و بازیگر اصلی آمریکای جهانخوار قرار دارد و در طرف مقابل آن رویکرد دینی و ملی جوانان انقلابی است که در هر سه مقطع؛ همگرایی ملت غیرتمند ایران با رهبری واحد و همسویی با گفتمان دینی به محوریت حضرت امام (ره) مشهود است.

سرلشکر موسوی افزود: هر سه رخداد، پیام و هدف مشترک استقلال خواهی و مبارزه با استکبار و نظام سلطه را تعقیب کرده است، اما تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با توجه به ابعاد و پیامد‌های آن و گستره ملی و جهانی که داشت، از اهمیت ویژه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی ایران برخوردار است.

فرمانده کل ارتش گفت: این اقدام یکی از مهم‌ترین حرکت‌های خودجوش در تاریخ انقلاب‌های اصیل و مردمی جهان است که از یک طرف ابهت پوشالی امپریالیسم آمریکا را در هم شکست و خفت و زبونی آن را به جهانیان نشان داد و از سوی دیگر فریاد مظلومیت و آزادگی مردم مسلمان ایران را در گیتی طنین انداز کرد.
وی افزود: ۱۳ آبان روزی است که مردم این مرز و بوم به دنیا و تاریخ نشان دادند با توکل به خداوند بزرگ و قدرت ایمان می‌توان در مقابل هر قدرت استکباری و غیرخدایی ایستاد و به پیروزی رسید و آنچه که باعث اقدام شجاعانه جوانان انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی شد؛ اول عقبه ذهنی جامعه ایرانی از رفتار‌های ظالمانه ضد مردمی و تحقیر آمیز دولت آمریکا از جمله کودتای ۲۸ مرداد، حمایت از رژیم منحوس پهلوی، چپاول و غارت منابع ملی ایران بود و دوم اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی از همان روز اول دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران آغاز شد.

سرلشکر موسوی با اشاره به رفتار‌های آمریکا در یکصد سال اخیر گفت: آن‌ها حداقل در ۶۰ کودتا و جنگ داخلی در کشور‌های جهان به صورت مستقیم یا غیر مستقیم نقش داشته اند و ادامه حیات توطئه‌های آمریکای جنایتکار در لانه جاسوسی به احتمال قریب به یقین کشور ما را به سرنوشت آن شصت مورد دچار می‌کرد.

دشمنی‌های آمریکا از ابتدای انقلاب شدت پیدا کرد

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنی‌ها و عداوت آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب ادامه پیدا کرد و شدت یافت.

امیر سرلشکر موسوی افزود:​ آمریکایی‌ها که حامی و پشتیبان اصلی رژیم منحوس پهلوی بودند و تمام توان خود را برای حفظ آن رژیم منحوس و جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفتند و ناکام شدند؛ سفارتخانه خود را به پایگاه و مرکزی برای طراحی و هدایت و اجرای توطئه‌های گوناگون بر علیه مردم ایران و انقلاب اسلامی تبدیل کردند تا انقلاب را به شکست یا انحراف بکشانند و این طور بود که جوانان انقلابی ما رفتند و مرکز توطئه را تعطیل کردند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۳ آبان به مسلمانان و مستضعفان عالم نشان داد که می‌توانند در برابر غارتگران، چپاول گران و زورگویان متفرعن زیاده طلب؛ راه مقاومت و ایستادگی را برگزینند و پیروز شوند.

سرلشکر موسوی افزود: ۱۳ آبان یادآوری می‌کند که تسلیم فقط در برابر ذات اقدس الهی است و هرگز نباید در برابر مستکبران و نظام سلطه سر تعظیم و تسلیم فرود آورد، مردم سرافزار ایران هم در ۱۳ آبان به جهان نشان دادند که دیوار ظلم و ستم هر چند به ظاهر مستحکم باشد، شکستنی و فروریختنی است و با مقاومت و ایستادگی در راه حق می‌توان در مبارزه با ستمکاران پیروز شد و به اهداف عالی انسانی دست یافت.

وی گفت: کارنامه سیاه آمریکا پر است از ظلم، ستم، جنایت و تباهی در همه جای جهان و در مورد کشور عزیز ما ایران نیز دولت آمریکا جنایت زیادی مرتکب شد که تبیین همه آن‌ها نیازمند یک زمان وسیع و زیاد است که چند مورد به این شرح است: ۱- حمایت از گروه‌های سیاسی مخالف ۲- حمله نظامی مستقیم در طبس ۳- سازماندهی گروه‌های تروریستی ۴- تحریک و حمایت و راه اندازی رژیم بعثی صدام حسین برای تحمیل جنگ هشت ساله به مردم ایران ۵- حمله به نفتکش‌ها و سکو‌های نفتی ایران ۶- هدف قرار دادن هواپیمای بی دفاع مسافربری و به شهادت رساندن مسافران بی گناه ۷- اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران ۸- مسدود کردن دارایی‌های ایران ۹- راه اندازی جنگ نرم علیه ایران و ۱۰- طراحی و اجرای جنگ‌های نیابتی و ده‌ها اقدام خبیثانه و جنایتکارانه دیگر علیه مردم ایران.

از چله‌ای پرچالش، اما پرافتخار گذر کردیم

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی یک چله پرچالش، اما پرافتخار را پشت سر گذاشته است.

امیر سرلشکر موسوی افزود: سرکرده نظام سلطه یعنی آمریکای جهانخوار از هیچ اقدامی بر علیه ملت ایران فروگذار نکرده است، اما به حول و قوه الهی و در پرتو رهبری‌های حکیمانه حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران همه توطئه‌ها با شکست مواجه شده است و ایران سربلند به راه خود با قدرت ادامه می‌دهد.

وی گفت: بحمدالله نهال آن روز انقلاب امروز به شجره طیبه تنومند و پرثمری تبدیل شده است که سایه آن کل منطقه را دربر گرفته است و آثار و برکات این انقلاب برای کشور عزت، پیشرفت، امنیت و آرامش به ارمغان آورده و برای منطقه الهام بخش و امیدآفرین بوده است.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز انقلاب اسلامی و فریاد حق طلبی و عدالت خواهی ملت بزرگ ایران در برابر استکبار جهانی به برکت خون شهیدان و مجاهدت دلیرمردان و شیرزنان ایران از مرز‌های جغرافیایی ایران فراتر رفته و ملت‌های مستعضعف و مسلمان را متوجه خود کرده است.

امیر سرلشکر موسوی گفت: انقلاب شکوهمند ایران با وجود خواست و باور دشمنان و مستکبران چهل سالگی را پشت سر گذاشت و با سرعت گردنه‌های خطرناک را درنوردیده است و مسیر پیشرفت و بالندگی را طی می‌کند. در پرتو الهام بخشی، استکبارستیزی و مقاومت اسلامی شیطان رانده شده از منطقه طعم تلخ شکست و سرخوردگی را چشیده و جایگاه خود را از دست داده است و در مسیر افول با سردمداری ترامپ با سرعت بیشتری به سقوط نزدیک می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک چله پرچالش، اما پرافتخار را پشت سر گذاشته است و به صورت اعجاب آور و بی سابقه‌ای از مجموعه ای از موانع، مشکلات و دشواری‌ها که هرکدام از آن‌ها به تنهایی می‌توانند یک نظام را از پا در بیاورند گذر کرد، اما این نظام و این مردم با وفاداری کامل به آرمان ها، ارزش‌ها و مقاومت در مقابل دشمنان با موفقیت از این موانع و دشواری‌ها عبور کرد و اینک وارد دومین گام برای ساخت تمدن نوین اسلامی شده است و آماده برای طلوع خورشید ولایت حضرت، ولی عصر (عج) می‌باشد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آغاز فصل جدیدی از حیات طیبه انقلاب و طلیعه گام دوم انقلاب بر همگان به ویژه جوانان عزیز لازم است فراز و فرود‌های گذشته انقلاب را دقیقاً و به درستی بشناسند و از رویداد‌های گذشته برای ادامه آن راه مبارک چراغی بسازند و با شناخت درست از آرمان‌ها و در مقابل آن دشمنی‌ها گام‌های عزت و پیشرفت را محکم‌تر و سریع‌تر بردارند.

دشمن دست از فتنه برنداشته است

فرمانده کل ارتش گفت: دشمن دست از فتنه برنداشته، اما از مقابله نظامی و جنگ نظامی ناامید و مایوس شده است.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به لزوم هوشیاری جوانان درباره استفاده دشمن از ابزار‌های مختلف برای منحرف کردن مسیر انقلاب افزود: ملت ایران فتنه‌های زیادی را تاکنون خنثی کرده و پشت سر گذاشته و با خسارت‌هایی هم همراه بوده است و قطعا بدانید فتنه‌های دیگری در راه است.

وی گفت: شیطان یک چهره ندارد و با لباس هفت رنگ اغواگری می‌کند، دشمنی و عداوت آمریکا علیه ایران به موضوع بخصوصی همچون هسته‌ای محدود نیست و تضاد غرب با ایران تضاد راهبردی است و تاکتیکی نیست.

فرمانده کل ارتش افزود: اختلاف بین نظام استکبار و نظام ایران محتوایی و ریشه‌ای است و آمریکا خود را در تقابل با اسلام ضداستکباری تعریف کرده است و تقابل آن‌ها با نظام در همه دوره‌ها برای خنثی سازی، تضعیف یا براندازی و انحراف نظام اسلامی است.

سرلشکر موسوی گفت: دشمنان ما دعوایشان با ما بر سر مسائلی چون هسته‌ای و موشکی و حقوق بشر نیست و دعوای ما با آمریکا بر سر استقلال و بر سر آرمان‌ها و ارزش‌ها و اعتقادات و دین است.

وی افزود: آمریکایی‌ها به دشمنی با ما ادامه خواهند داد و مثال آن‌ها همچون عقرب جراره است که اقتضای طبیعتش نیش زهر آگین است و تا زمانی که زیر پا له نشود از آزار دست بر نمی‌دارد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: موسوی ارتش 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است

رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی