Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فیلمبرداری فیلم سینمایی «سلفی با دموکراسی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی عطشانی که از دهم مهرماه آغاز شده بود، به پایان رسید.
به گزارش آریا، فیلمبرداری دهمین فیلم علی عطشانی با عنوان «سلفی با دموکراسی» پس از حدود 40 روز فیلمبرداری به پایان رسید.
این روزها تدوین این فیلم توسط علی عطشانی و محمد تیموری در حال انجام است و جلوه‌های ویژه کامپیوتری نیز توسط فرید ناظرفصیحی و تیم ویژوئال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پولاد کیمیایی، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، سیما تیرانداز، امیرعباس گلاب، دنیا مدنی، نیما شاهرخ‌شاهی، مهدی صبایی، قاسم زارع و کورش تهامی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
«سلفی با دموکراسی» داستانی ماورائی دارد و روایت متفاوتی است از کسانی که در جنگ ایران و عراق حضور داشته اند و داستان آن تقریبا در ادامه داستان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» اتفاق می‌افتد.
عوامل فنی این پروژه عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: علی عطشانی، نویسنده: مسعود و امیرعلی احمدیان، تهیه‌کننده اجرایی: سید محمد احمدی، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، دستیار یک و برنامه‌ریز: امیر رونقی، مدیرتولید: سعید دلاوری، مشاور تهیه‌کننده: سید محمدتقی هاشمیان، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، سرپرست جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: فرید ناظر فصیحی، مسئول جلوه‌های ویچه میدانی: حسن راستگو، صداگذار: سید محمود موسوی‌نژاد، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، مدیر امور بین‌الملل: امیدعلی چوگانی، تهیه لباس: گروه صنعتی تولیدی پوشاک پی اچ، پیام حمزه‌زاده، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، مدیر تدارکات: علیرضا یارمحمدی، هماهنگی تولید: سامان صادقی‌مهر، مجری طرح: بیتا فیلم تهران، عکاس: مجید محبوبی‌راد، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا، پخش جهانی: امریکن برایتلایت فیلم پروداکشنز American Brightlight Film Productions .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فیلمبرداری سلفی با دموکراسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نصیری، در نشست «تهیه و تدوین شرح وظایف متولیان ایمنی جرثقیل های برجی شهر تهران» گفت: برای تهیه دستورالعمل ایمنی بهره برداری از جرثقیل های برجی شهر تهران باید مجموعه های نظام مهندسی و وزارت کار و سایر فعالان در این بخش گرد هم آمده و ضوابط مربوطه را برای کاهش هر چه بیشتر حوادث این حوزه تهیه کنیم.

وی افزود: در همین خصوص باید دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌های پیشین با نگاه به تحولات روز و الزامات تامین هر چه بیشتر ایمنی مورد بازنگری دقیق قرار گیرد تا در مجموع شاهد کاهش مخاطرات ناشی از حوادث در حوزه ساخت و سازهای بلند مرتبه باشیم.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت و ساز در کلانشهر تهران طی سال‌های اخیر رشد قابل توجه‌ای داشته است و به تبع آن بهره برداری از ماشین آلات پیچیده در این صنعت رونق گرفته است، گفت: به خصوص در مورد جرثقیل‌های برجی و بهره برداری غیر اصولی در این حوزه که می تواند پیامدهای جانی و مالی قابل توجه‌ای بر جای بگذارد باید اقدامات لازم باری بازرسی و تامین ایمنی هر چه بیشتر در این حوزه پیش بینی شود.

وی افزود: از همین رو سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر اساس مصوبه پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران کلانشهر تهران مبنی بر تعیین و تدوین شرح وظایف تمامی ذی‌ربطان در حوزه ایمنی جرثقیل‌ها، با هدف پیشگیری از وقوع حوادث و تأمین ایمنی نیروی انسانی فعال در کارگاه‌ها و شهروندان و حفظ و حراست از سرمایه‌ها و تجهیزات، تدوین شرح وظایف فعالان حوزه تاورکرین را در دستور کار خود قرار داده است و تا کنون تمامی فعالان این حوزه شناسایی شده اند و باید جدول شرح وظایف آنان در مراحل خرید، نصب، راه اندازی، بهره برداری، برچیدن و جمع آوری جرثقیل‌های مذکور تهیه و آموزش‌های لازم برای واحدهای تابعه شهرداری تهران و متولیان راه اندازی شود.

کد خبر 6093977

دیگر خبرها

  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد