Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ وزیر اطلاعات گفت: دشمنان بر طبل جنگ می‌کوبیدند و نوید جنگ با جمهوری اسلامی را می‌دادند اما زمانی که پهپادشان سرنگون شد، عقب‌نشینی کردند و این نشان داد نقشه کافران به جایی بند نیست و در هر صورتی شکست خواهند خورد. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محمود علوی امروز در جمع راهپیمایان استان زنجان با اشاره به این که این روز، روز مبارزه با استکبار جهانی است، اظهار داشت: از این که توفیق حضور در جمع راهپیمایان زنجانی را یافتم خرسندم، زیرا مردم این شهر ولایت مدار، هوشیار، شهید پرور و آگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که اسلام دین عزت است و دینی است که راه زنده بودن را نشان می دهد، افزود: زیرا امت اسلام دوست دارد زنده باشد، اسلام دوست دارد ما ملت ایران همواره سربلند باشیم.

وی با بیان این که تمام عزت در نزد خداست، افزود: کسی که به دنبال عزت است باید آن را در پناه خدا یابد، اسلام آمده است ما آقا باشیم و کرامت داشته باشیم زیرا کرامت ما در تقوای ماست و باارزش ترین تقوا در نزد خداوند است.

وزیر اطلاعات با بیان این که اسلام برتری و فضیلت ما را در جهاد می داند، گفت: خداوند ملتی را که راه جهاد با دشمن را در پیش گیرد و بر کسانی که در مقابل دشمن می ایستند برتری و فضیلت می دهد، اسلام آمده تا ما در برابر ذلت کوتاه نیاییم و دست ذلت را کوتاه نماییم، زندگی شرافتمندانه و مرگ شرافتمندانه داشته باشیم.

‌وزیر اطلاعات به جمع راهپیمایان زنجانی پیوستزنگ استکبار‌ستیزی در زنجان نواخته شدزنجان| شعار مرگ بر آمریکا شعار اکثر کشورهای دنیا است

وی با بیان این که دشمنان اسلام حاضر به پذیریش اسلام نیستند، خاطر نشان کرد: آن ها می خواهند اسلام به دنبال شان باشد، ما از اسلام دست بکشیم و کرامت و عزت خود را از دست بدهیم.

وزیر اطلاعات با بیان این که قرآن به ما اطمینان می‌دهد اگر در برابر دشمن مقاومت کنیم آنها عقب‌نشینی خواهند کرد و پشت به میدان می‌دهند، افزود: دشمنان بر طبل جنگ می‌کوبیدند و نوید جنگ با جمهوری اسلامی را می‌دادند اما زمانی که پهپادشان سرنگون شد، عقب‌نشینی کردند و این نشان داد نقشه کافران به جایی بند نیست و در هر صورتی شکست خواهند خورد.

وی ادامه داد، در برابر دشمن هر قدرتی که داشته باشد ترس و هراس نباید به خود راه داد زیرا ما با خداوندیم و قدرت خداوند بسیار بیش تر از اینها‌ست.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز دشمن از ضربه زدن به ما مأیوس شده است، خاطر نشان کرد: ملت مسلمان ایران دارای نعمت رهبری است همین امر موجب شده تا در برابر دشمن مقاومت کرده و وادار به عقب‌نشینی و شکست شود.

وی دشمن بزرگ ملت ایران را آمریکا اعلام کرد و افزود: دشمنی آمریکا با اسلام تمامی ندارد زیرا در دوران‌های قبلی نیز این دشمنی با ایران ثابت شده است همانطور که قبل از پیروزی انقلاب ژنرال امریکایی وارد ایران شد که در نهایت با عدم موفقیت، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و امام راحل سنگر به سنگر آمریکا را شکست داد و وادار به عقب‌نشینی کرد.

وزیر اطلاعات تبعیت از مقام رهبری و پیوند مردم با مقام معظم رهبری را مهم‌ترین علل نا‌امیدی دشمن عنوان کرد و گفت: امروز ملت ایران سربلند است، امروز نسل جوان، نوجوان در یوم الله 13 آبان این حضور پر‌شور را خلق کردند تا بگویند خون دانش‌آموز امروزی با دانش‌آموزان شهید 13 آبان 57 پیوند دارد و راه شهیدان همچنان ادامه خواهد داشت.

وی منفورترین چهره در نظر ملت ایران را آمریکا معرفی کرد و افزود: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند با ایجاد تحریم‌های ظالمانه و متوقف کردن صادرات نفت و تحریم واردات می‌توانند ایران را به زانو در‌آوردند و مانع از رسیدن انقلاب به 40 سالگی شوند که در این امر نیز ناکام ماندند.

انتهای پیام/ش

R7557/P/S6,59/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، در گفتگوی تلفنی امروز پنجشنبه مارگوش تاساکانا وزیر امور خارجه استونی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای بحث و تبادل نظر شد.

طرفین در این گفتگو با اشاره به وجود فرصت‌ها و ظرفیت‌های همکاری میان دو کشور، آمادگی متقابل برای توسعه بیش از پیش مناسبات را مورد تاکید قرار دادند.

امیرعبداللهیان در خصوص تحولات فلسطین تاکید کرد: عمق فاجعه نسل‌کشی و جنایات صهیونیست‌ها در غزه می‌طلبد که تمامی کشورها برای برقراری آتش‌بس پایدار، رفع کامل محاصره انسانی، تبادل اسرا و جلوگیری از وقوع جنایات بیشتر رژیم اسرائیل در غزه تلاش کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به درخواست طرف استونیایی در خصوص کشتی توقیف شده در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران و آزادی خدمه استونی اظهار داشت: کشتی توقیف شده که در آب‌های سرزمینی ایران رادار خود را خاموش کرده و امنیت دریانوردی را به خطر انداخته در توقیف قضایی قرار دارد، اما ایران همه خدمه آن را با نگاه انسانی آزاد کرده است و در صورت همراهی کاپیتان کشتی، امکان بازگشت آنها به کشورشان و از جمله استونی فراهم است.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان تاکید کرد: رعایت قوانین و مقررات دریایی از سوی تمامی کشتی‌ها در راستای حفظ امنیت دریانوردی امری ضروری و غیرقابل اجتناب است.

مارگوش تاساکانا وزیر امور خارجه استونی نیز ضمن با اهمیت دانستن روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که در سایه رفع موانع، مناسبات فی‌مابین بیش از پیش گسترش یابد.

وزیر امور خارجه استونی همچنین با اشاره به بحران‌های منطقه‌ای، خواستار همکاری همه کشورها برای توقف جنگ در غزه شد.

وی از نگاه انسانی جمهوری اسلامی ایران برای آزادی خدمه کشتی توقیف شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • سفر وزیر خارجه ایران به گامبیا برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد