Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جمع راهپیمایان زنجان گفت: با ایستادگی و رشادت ملت بزرگ ایران امروز کشور جزوء مقتدرترین کشورهای دنیا است. ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

سردار کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، اظهار داشت: 3 حادثه  تبعید حضرت امام(ره) ، قتل عام دانش آموزان و دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران چند ماه قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی که خودش انقلاب شد از  حوادث مهم و تاریخی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه هر 3 این حوادث یک پیام داشت و آن هم مبارزه با استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار و عوامل آن ها بود، افزود: بیش از 40 سال هم ملت شریف ایران برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، استکبارستیزی را به خوبی به جا آورده است. 

‌وزیر اطلاعات به جمع راهپیمایان زنجانی پیوستحضور پرشور مردم زنجان در راهپیمایی 13 آبان / ‌طنین « مرگ بر آمریکا»‌وحدت و همدلی مردم کهگیلویه در راهپیمایی 13 آبان + تصاویرراهپیمایی یوم‌الله 13 آبان ماه در استان سمنان آغاز شد

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد: مستکبران دنیا، حضور جوانان و نوجوانان و خروش ملت ایران را ببینند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را بشنوند. 

سردار کرمی در پایان خاطرنشان کرد: مردم با تأسی از بعثت، غدیر و عاشورا  و بصیرت خود در تدام و استمرار  اسلام و انقلاب اسلامی با تقدیم شهید، جانباز و ایستادگی و مقاومت جزو مقتدرترین کشورهای دنیا هستند. 

انتهای پیام/ ت

R7557/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم