Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ ماهیت استکباری و استعماری آمریکا برای ملت ایران افشا شد، گفت : ۱۳ آبان نماد ایستادگی ملت ایران در مقابل زورگویی‌های آمریکای جنایت کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که سیزده آبان ۵۸ را انقلاب دوم مردم ایران دانست، گفت : این روز روزی است که برای دومین بار ابهت شرق و غرب در هم شکسته شد.

او گفت: مردم همیشه در صحنه ایران در این روز توانستند دستان پلید استکبار را برای کشور‌های مظلوم جهان رو کنند.

حجت الاسلام حجتی گفت: امروز آمریکا با وارد کردن تحریم‌های ناجوانمردانه علیه مردم ایران می‌خواهد آن‌ها را خسته کند و مقدمات نارضایتی مردم از نظام را رقم بزند.

او افزود: استکبار جهانی باید بداند که ملت ایران ۴۰ سال در مقابل تمام سختی‌های اقتصادی و تحریم‌ها مقاومت کردند و امروز نیز استقامت خواهند کرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان اسلام از مقاومت و ایستادگی مردم ایران هراس دارند، افزود: تا زمانی که این مردم غیور و هوشیار پشتیبان نظام و انقلاب هستند، آمریکا و هیچ کشور دیگری نمی‌تواند کوچکترین حرکتی علیه این کشور انجام دهند.

او مردم بصیر و آگاه را مهم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان اسلام بدانند که این مردم مقتدرانه در عرصه دفاع از کشور حصور دارند و هیچ گونه تحریمی نمی‌تواند مانع پیشرفت و توسعه این کشور باشد .

 

 

انتهای پیام/د

مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمن در جنگ شناختی، ترکیبی، نرم و ذهنی با حضور مردم خود را شکست خورده دیده است و ما با پشتوانه و حمایت مردم و دعای خانواده شهدا و علما طرح نور را با قدرت ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان سردار احمدرضا رادان امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در اجتماع بزرگ مردمی اهواز در حمایت از عفاف و حجاب در مصلی اهواز اظهار کرد: خدا را شاکرم در عصری خدمتگزار ملت شدیم که مورد حمایت چنین مردم عزیزی هستیم؛ حضور این جمعیت در اهواز نشان می‌دهد که پلیس جمهوری اسلامی در انجام ماموریت‌هایش مستحضر به بصیرت و آگاهی مردم است.

وی افزود: مردم خوزستان در دفاع مقدس در سنگربانی از وطن و پذیرایی از رزمندگان سنگ‌تمام گذاشتند، همت مردم و ایمانشان در دفاع مقدس آن چیزی بود که در دنیا فرهنگ‌ساز شد و سنگرهای دشمن را یکی یکی به سقوط کشانده است و این آئین و همت همچنان در میان ملت ما جریان دارد و تمام کشورهای محورهای مقاومت آن را سرلوحه کار قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن دین، خانواده، مکتب، حیا و غیرت ما را هدف گرفته از طرفی حیا و عفت دختران و از طرف دیگر غیرت مردان ما را در تیررس قرار داده است، امروز به پرونده‌هایی رسیده‌ایم که در آینده نزدیک آن‌ها را نشان خواهیم داد تا ببینید دشمن چه نقشه‌هایی را برای ضربه به حیا و غیرت و خانواده‌های ما طراحی کرده است.

سردار رادان با اشاره به اینکه با پشتوانه و حمایت مردم و دعای خانواده شهدا و علما طرح نور را با قدرت ادامه دارد، اضافه کرد: حجاب به معنای چادر نیست؛ هر مقنعه، چادر و روسری برای دشمن پرچمی است که تا بالا باشد سرافرازی شهدا، کشور، خانواده، مردان و زنان را به دنبال دارد و در این مسیر هوشیاری مردم، علما، خانواده شهدا، رؤسای قوا و حمایت از سربازان وطن در این جنگ نرم باعث شد که امروز دشمن کلافه و سردرگم باشد.

وی ادامه داد: با حضور زنان، مردان، دختران، پسران و تمام مردم، استراتژی دشمن در تغییر و سقوط بهم ریخته شده و امروز نفوذش از بین رفته است.

رادان تصریح کرد: امروز در جنگ شناختی، ترکیبی، نرم و ذهنی با حضور مردم دشمن خود را شکست خورده دیده است، ما با پشتوانه و حمایت مردم و دعای خانواده شهدا و علما طرح نور را با قدرت ادامه خواهیم داد.

کد خبر 751209

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند