Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش گفت: انقلاب اسلامی یک چله پرچالش، اما پر از افتخار را پشت سرگذاشته و وارد دومین گام برای ساخت تمدن نوین اسلامی شده است.

به گزارش ایرنا، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» پیش از ظهر روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی روز سیزدهم آبان اظهار داشت: سیزدهم آبان در کشور بستر حوادث گوناگونی است که در شکل‌دهی تاریخ کشور و انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۱۳ آبان سال ۴۳ سالروز تبعید امام در پی مخالفت با قانون کایپتولاسیون است.
وی ادامه داد: ۱۳ آبان سال ۵۷ سالروز به شهادت رسیدن تعدادی از دانش‌آموزان توسط جلادان رژیم منحوس پهلوی و ۱۳ آبان سال ۵۸ سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام است.
عالی‌ترین مقام ارتش با بیان اینکه ۱۳ آبان نمادی روزی است که نظام سلطه به کارگردانی آمریکای جهانخور شکست خورد، اظهار داشت: در طرف مقابل، رویکرد ملی و دینی جوانانی است که با همسویی گفتمان دینی است که در هر سه اتفاق (سال ۴۳، ۵۷ و ۵۸) استقلال‌خواهی و مبارزه با سلطه را تعقیب می‌کنند، اما تسخیر لانه جاسوسی و گستره ملی و جهانی آن، از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.
وی افزود: این اقدام از مهمترین حرکت‌های خودجوش در تاریخ انقلابات اصیل و مردمی جهان است که ابهت پوشالی امپریالیسم آمریکا را درهم شکست و خفت و زبونی آمریکا را نشان داد و فریاد مظلومیت مردم ایران در گیتی را رساند.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مردم در این روز به تاریخ و دنیا نشان دادند با توکل بر خدا می‌توان در مقابل هر قدرت غیر خدایی ایستاد و پیروز شد، تصریح کرد: آنچه موجب حرکت شجاعانه جوانان انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی شد، اولا عقبه و ذهنیت جامعه ایرانی از رفتار‌های ظالمانه، ضد مردمی و تحقیرآمیز آمریکا از جمله کودتا ۲۸ مرداد، حمایت از رژیم منحوس پهلوی، غارت منابع ملی ایران و ادامه دشمنی با انقلاب از همان روز اول پیروزی بود.
عالی‌ترین مقام ارتش با اشاره به رویکرد امریکا نسبت به کشور‌های مختلف خاطرنشان کرد: بررسی رفتار‌های آمریکا در ۱۰۰ سال اخیر نشان می‌دهد آن‌ها حداقل در ۶۰ کودتا و جنگ داخلی مستقیم و غیر مستقیم نقش داشتند. ادامه توطئه‌های آمریکا احتمالا کشور ما را به سرنوشت آن ۶۰ مورد دچار می‌کرد.
موسوی با بیان اینکه آمریکایی‌ها پشتیبان اصلی رژیم پهلوی بودند و تمام توان خود را برای جلوگیری از انقلاب به کار گرفته و ناکام شده بودند، ابراز داشت: آن‌ها بعد از انقلاب سفارتخانه خود را به پایگاه و مرکز طراحی توطئه‌های گوناگون تبدیل کردند تا بتوانند انقلاب را به شکست رسانده یا به انحراف بکشانند و این مساله موجب شد جوانان انقلابی مرکز توطئه را تعطیل کنند.
وی با تاکید بر اینکه پیام ۱۳ آبان آزادی و آزادگی ملت سرافراز ایران در برابر قدرت‌های پوشالی و اوج آمریکاستیزی و نفرت نسبت به جنایات ضدبشری آمریکا در ایران و جهان است، بیان کرد: ۱۳ آبان به مسلمانان و مستضعفان عالم نشان داد در برابر غارتگران، چپاولگران زورگویان متفرعن باید راه مقاومت را برگزید و پیروز شد.
امیر موسوی تصریح کرد: ۱۳ آبان یادآوری می‌کند تسلیم مختص ذات الهی است و هرگز نباید در برابر زورگویان سر تسلیم فرود آورد.
فرمانده کل ارتش اضافه کرد: مردم نشان دادند دیوار ظلم و ستم شکستنی است و با مقاومت و ایستادگی می‌توان در مبارزه با ستمکاران پیروز شد و به اهداف عالی انسانی دست یافت.
موسوی با بیان اینکه کارنامه سیاه دولت آمریکا پر از ظلم، ستم، جنایت، نفرت و تباهی در همه جهان است، یادآور شد: آن‌ها در برابر ایران هم جنایات بی‌شماری مرتکب شدند و دشمنی و عداوت آمریکایی‌ها علیه ایران و انقلاب از زمان پیروزی انقلاب ادامه و شدت یافت.
مقام ارشد نظامی کشورمان در ادامه حمایت از گروه‌های مخالف، حمله نظامی مستقیم در طبس، تحریک و حمایت از رژیم صدام برای تحمیل جنگ، حمله به نفتکش‌ها، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری و کشتن مسافران بی‌گناه آن تا اعمال تحریم‌های ظالمانه، مسدود کردن دارایی‌های ایران، راه‌اندازی جنگ نرم و طراحی جنگ‌های نیابتی را از جمله توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران عنوان کرد.
وی ادامه داد: سرکرده نظام سلطه از هیچ اقدامی علیه ملت ایران فروگذار نکرده است، اما به حول قوه الهی و هدایت‌های امام و رهبری و بصیرت و آگاهی ملت ایران، همه توطئه‌ها با شکست مواجه شده است و ایران با قدرت راه خود را ادامه می‌دهد.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه آن نهال انقلاب به شجره طیبه تبدیل شده و کل منطقه را در برگرفته است، عنوان کرد: انقلاب برای کشور عزت، امنیت، پیشرفت و آرامش به ارمغان آورده و برای منطقه الهام‌بخش بوده است. انقلاب به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های مردم از مرز‌ها فراتر رفته و ملت‌های مستضعف جهان را متوجه خود کرده است. انقداب چهل سالگی خود را پشت سر گذاشته و مسیر پیشرفت را طی می‌کند.
موسوی با بیان اینکه در پرتو استکبارستیزی شیطان رانده شده از منطقه، طعم شکست را چشیده و جایگاه خود را از دست داده است، گفت: آمریکا مسیر افول را با سردمداری ترامپ با سرعت بیشتری طی کرده و به سقوط نزدیک می‌شود.

انقلاب اسلامی یک چله پرچالش، اما پرافتخار را پشت سرگذاشته است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک چله پر چالش، اما پر از افتخار را پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: انقلاب به صورت بی سابقه مجموعه‌ای از موانع و دشواری‌ها را پشت سر گذاشته و مردم با وفاداری کامل به ارزش‌ها و آرمان‌ها با موفقیت از آن موانع و دشواری‌ها عبور کردند و اینک وارد دومین گام برای ساخت تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع ولایت عظمی شده‌اند.
عالی‌ترین مقام ارتش افزود: در حیات جدید انقلاب و طلیعه دوم انقلاب بر همگان به ویژه جوانان لازم است فراز و فرود‌های انقلاب را به درستی شناخته و از رویکرد‌های گذشته چراغی برای ادامه این راه مبارک بسازند و گام‌های عزت و پیشرفت را سریعتر و محکمتر بسازند.
موسوی با بیان اینکه دشمن با جدیت به دنبال تحریف واقعیت است و از همه ابزار‌ها در این باره بهره می‌گیرد، تصریح کرد: ملت ایران از همه توطئه‌ها و فتنه‌ها به سلامت عبور کرده است، اما آن‌ها دست از فتنه بر نخواهند داشت و به آن، ادامه می‌دهند. آن‌ها در جنگ اقتصادی با ملت ایران به شکست رسیده و ناامید شده‌اند، ولی از فتنه ناامید نیستند و قطعا فتنه‌ها در راه است.
وی با بیان اینکه شیطان یک چهره ندارد بلکه با لباس هفت رنگ دشمنی می‌کند، خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا نه به خاطر موضوع بخصوصی مانند هسته‌ای است و نه قائم به فردی است. دشمنی استکبار با انقلاب راهبردی است و نه تاکتیکی. اختلاف بین نظام استکبار و نظام جمهوری اسلامی ایران، ماهوی، محتوایی و ریشه‌ای است.
فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: آمریکا خود را در مقابل نظام ضداستکباری ایران و اسلام تعریف کرده و هرگونه دشمنی و تعاملات آن‌ها در همه دوره‌ها هم برای خنثی‌سازی، تضعیف، نابودی و براندازی انقلاب است.
وی اضافه کرد: دعوای دشمنان به خاطر مساله هسته‌ای، موشکی و حقوق بشر نیست بلکه به خاطر استقلال ایران، آرمان‌ها، اعتقادات، زیر بار زور نرفتن‌ها و دین ماست. آن‌ها به دشمنی با ما ادامه می‌دهند. مثال آنها، مثال عقرب جراره است که طبیعتش نیش زدن است و تا زیر پا له نشود، از آزار دست برنخواهد داشت.
موسوی با بیان اینکه ما برای له کردن این عقرب جراره ایستاده‌ایم و هزینه آن را خواهیم پرداخت کمااینکه پرداخت هم کرده‌ایم، ابراز داشت: بی‌تردید از مهمترین ویژگی‌های انقلاب و رمز موفقیت در صحنه‌های مختلف وجه استکبارستیزی آن است و برای ادامه مسیر، این ویژگی باید حفظ و تقویت شود. جوانان در این راه نقش مهمی برعهده دارند. آموزه‌های اسلام و تجربیات گذشته نشان داده زانو زدن در برابر این دشمن بی‌رحم و بوسه زدن بر چنگال این گرگ نتیجه‌ای ندارد و تنها راه موفقیت حفظ روحیه انقلابی و اطاعت از ولایت فقیه و رهبری است.
وی ادامه داد: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا برای ادامه استیلای شیطانی خود تلاش می‌کند گفتمان سازش را در قالب واژگان خاکستری مانند گفتگو، مذاکره و تعامل بر ملت ایران تحمیل کند. این‌ها ورق کادو‌هایی هستند که دور واژگان تسلیم و سازش پیچیده شده‌اند، اما با پایداری ملت، گفتمان مقاومت در منطقه گسترش یافته است.
این مقام عالی نظامی افزود: بعد از اردیبهشت ۹۸ که راهبرد مقاومت فعال در دستورکار قرار گرفت، عقلای آن‌ها درک کرده‌اند دوران مقاومت با هزینه صفر گذشته و ایران اسلامی ابزار‌های لازم را در این راهبرد دارد. پیام این اجتماع و هزاران اجتماع دیگر در سراسر کشور آن است که ملت ایران راهی که آمده است را با قدرت ادامه می‌دهد و نسل جوان ایران از آرمان خود دست برنمی‌دارد و تا آخر ایستاده است.
موسوی با بیان اینکه دشمن و حامیان آن‌ها بدانند تحریم‌ها، تهدیدها، تزویرها، فتنه‌ها و... در اراده ملت خلل ایجاد نمی‌کند، یادآور شد: ملت هرگز تسلیم زورگویی آمریکا نمی‌شود. دشمنان مذبوحانه به دنبال فرار از شکست نباشند. این سنت الهی است که نمرودها، فرعون‌ها و صدام‌ها گرفتارش شدند و سرمداران کاخ سیاه و رژیم صیهونیستی به زودی به اسلاف خود خواهند پیوست.
وی با اشاره به برخی از پیش‌بینی‌ها درباره افول آمریکا بیان کرد: برخی اندیشمندان افول آمریکا را پیش‌بینی کرده‌اند مقایسه آمریکا در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی در طی دهه‌های گذشته موید این پیش‌بینی است، اما تکیه ما وعده الهی است که آمریکا گرفتار آن خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ارتش فرمانده ارتش 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر حسین سلامی روز چهارشنبه در همایش گرامی‌داشت مقام استاد و مربی که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود که اراده ملت ایران در اراده رهبر ملت ایران متجلی و متراکم است. رهبری تجلی گاه اراده خداوند و اراده مردم است که در طول اراده خدا است، قدر نظام ولایی دانستن همین است.

وی با بیان اینکه با عملیات وعده صادق همه یک شکوه و اقتدار جدید را تجربه کردند، افزود: رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی دچار شکست اطلاعاتی شده بود و با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد.

فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: در ایامی به سر می‌بریم که خداوند به جبهه اسلام نصرت آشکار و فتح مبین خود را جاری کرد و خداوند به ما این ظرفیت و استعداد را بخشید که ظرف نزول نصرتهای الهی در این شرایط خطیر و حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی باشیم. 

سردار اسلامی افزود: همه می دانند که ما یک جهاد بلاوقفه و یک جنگ توقف ناپذیر و پیوسته ای را در طی دهه های اخیر با نظام استکباری و شرکای او در ائتلاف های متنوع داشته‌ایم. دشمن ما ذخایری از راهبردهای متنوعی را علیه ما در اختیار داشت و از این انبار استراتژی ها در اشکال مختلف در سالها و دهه های گذشته علیه انقلاب شکوهمند و نظام مقدس ما استفاده کرد. همه جهات نبرد را گشود و همه راه های غلبه بر نظام را آزمایش کرد تمام این نبردها مقیاس و وسعتی کامل در حداکثر اعمال ممکن قدرت بودند هیچ جا دشمن نه در افق زمان و نه در وسعت مکان و نه در شدت عمل از دشمنی کوتاهی نکرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: دشمن با همه ابزارها به میدان آمد، از جنگ خارجی تا پدیده تحریم سرسختانه و سهمگین اقتصادی تا ترور، نبردهای تکفیری ، جنگ های اطلاعاتی، فتنه های امنیتی ، تهاجمات فرهنگی، جنگ های رسانه ای همه راه ها را آزمود و انقلاب را در مقاطع مختلف با مخاطراتی جدی مواجه کرد. 

وی گفت: تاریخ هم سراغ ندارد که کشوری در چهارمین دهه در معرض جنگ های سنتی و مدرن با دشمنی به وسعت نیمی از قدرت اقتصادی، فرهنگی، نظامی و سیاسی جهان درگیر شده باشد و در بعد از این چهارمین دهه در مقتدرتین، مسلط ترین و قوی ترین حالت خود قرار داشته باشد و هیچ چیزی جز جاری شدن سنت های الهی نمی تواند توجیه گر این واقعیت شگفت انگیز باشد. 

سردار سلامی تاکید کرد: همه کشورهای دنیا با جنگ ضعیف می شوند اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ قوی تر شد. همه کشورهای دنیا با تحریم تخریب می شوند اما جمهوری اسلامی ایران با تحریم ساخته شد. همه کشورهای دنیا با فشار سیاسی منزوی می شوند جمهوری اسلامی ایران با فشار سیاسی میدان نفوذ پیدا کرد. همه کشورهای جهان با اغتشاشات داخلی از هم فرو می پاشند اما نظام ما با اغتشاشات ثبات داخلی خود را مستحکم تر کرد. هرچه که دشمن عمل کرد برخلاف آن اثبات شد.

فرمانده کل سپاه با بیان این که  ما و بخصوص سپاه در میدان جهاد رشد می‌کند گفت: مادامی که دشمن در لانه باشد و ما در خانه، نه او شکست می‌خورد و نه ما پیروز می‌شویم. تا وقتی که ما یکدیگر را ملاقات نکنیم نمی‌توانیم دشمن را فرسوده و خسته و افسرده و ناتوان کنیم. 

وی با تاکید بر این که ما در یک جنگ تمام عیار به سر می‌بریم افزود: عقربه‌های این جنگ مثل عقربه‌های ساعت در هر مقطع در یک مساله ما را با دشمن درگیر می‌کند. یکروز جنگ اقتصادی محور شرارت‌های دشمن می شود، یکروز نبردهای تکفیری اوج می‌گیرد، یک روز فتنه داخلی مشتعل می‌شود که همه اینها ظهور اجزا و ارکان متنوع انبان و ذخایر راهبردهایی است که دشمن اندوخته است و حسب تجربه و براساس قدرت و دانش، ما هم در مقابل چنین دشمنی با تجربه و با دانش و ابزار و تعریف روش‌ها در میدان حاضر باشیم.

سردار سلامی ادامه داد: راز موفقیت‌های سپاه در گسترش قدرت، در ابتکارات راهبردی در نوآوری‌ها و خلاقیت‌های میدانی همین است که در سه سطح جنگ، سپاه درگیر است. همه در سطح راهبرد، هم عملیات و هم تاکتیک. 

فرمانده کل سپاه گفت: ما محکوم به این هستیم که آگاهانه با بینش عمیق ، دانش قوی، ابزار پیشرفته ، روش های نو، دانش های جدید از انقلاب اسلامی حراست کنیم. حراست از انقلاب اسلامی همه ابعاد زندگی ما را در بر می‌گیرد چرا که تمام ابعاد زندگی ما را دشمن به جنگ تبدیل کرده است. از دانش ، اقتصاد، فرهنگ، سیاست، امنیت، معیشت همه آنها را به میدان جنگ تبدیل کرده است بنابراین آموزش ها در سپاه باید با این تنوع گسترده موضوعات رشد کند. سپاه باید در بعد ساختن کشور زیرساختها را با مدرن ترین ابزارها و پیچیده ترین فنون و تکنیک ها و با نوین ترین دانش ها کشور را بسازد. 

وی با بیان این که ما دائم در حال مقایسه شدن هستیم افزود: ما را همیشه مقایسه می‌کنند آیا ما پیشرفت کرده‌ایم یا عقب مانده‌ایم؟ افتخار امروز انقلاب این است که به برکت هنرنمایی نایب امام زمان (ع) ما هم به دشمنانمان حمله کردیم و دست های ما به اندازه باز بوده است. ولی امر ما دست‌های دشمن را بسته است و هم کشور را ساخته است و هم قدرت دفاع از انقلاب و کشور را نوسازی کرده است. با این همه بحران پیچیده و درهم تنیده در وسط یک میدان سخت ایستاده با حکمت و منطق وحی و آگاهی عمیق از سنت‌های الهی و نهراسیدن از شکوه ظاهری دشمن و نفوذ بر قلب مومنان و هدایت صحیح در لحظه‌های سخت و بخشیدن آرامش در میان امواج التهاب یک جامعه سرافراز و سربلند و پرآوازه به نام ایران اسلامی ساخته است.

سردار سلامی ادامه داد: ده‌ها مجاهدت، پذیرش سختی‌ها و ملامت‌ها، ملامت‌هایی که از تیرها و کمان‌ها از میان زبان‌های ناآگاه و از بغض متراکم دشمن همواره نقطه مرکزی هدایت نظام را نشانه گرفته تا این قائمه پایدار و این استوانه استوار و این رکن وثیق غلبه اسلام را تضعیف کنند. این که خداوند در چند دهه در تمام میدان‌های کثیر سخاوتمندانه نصرت خویش را بر قلب مومنان و ولی امر ما جاری کرده است و به قلوب استحکام بخشیده است.در ماجرای وعده صادق کامل دیدید که هیچ ایرانی از این که دشمن چه واکنشی نشان دهد نترسید. هیچ کس از دشمن نترسید با این که همه فکر می‌کردند این دشمن عکس العمل نشان می دهد. 

فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که هر ملتی پژواک و بازتاب شخصیت رهبر خود است گفت: خصوصیات رهبری و امامت این است که شخصیت و هویت و خصوصیات او درپیکره جامعه تکثیر و جاری می شود که این فرصت الهی است. در این ماجرا این استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود. ممکن نیست هیچ رهبری و نظامی در نقطه‌ای از عالم چنین تصمیمی را بگیرد. تصمیمی که از یک طرف بر یک شجاعت عظیم و از سوی دیگر بر یک حکمت عمیق تکیه دارد. وسعت این تصمیم و شجاعت آن شگفتی ساز این ماجرا بود. بخش مهم قدرت ما تجلی این اراده بود. 

وی افزود: ما که اجرا کننده هستیم کار سختی انجام نمی دهیم او که تصمیم می گیرد و مسوولیت این عمل را بر عهده می‌گیرد و در میان فشرده ترین صف آرایی جهانی در قلب این صف آرایی فرود می رود و دشمن را از میانه می گسلد او منبع اصلی قدرت ما است. 

سردار سلامی ادامه داد: این عملیات از این طرف روی یک نقطه انجام شد با همان تعبیر همان هندسی نقطه روی صفحه کاغذ، اما از آن طرف یک جهان پاسخ داد. جغرافیای آن طرف یونان، مدیترانه، دریای سرخ، حجاز، عراق، اردن، فلسطین، ترکیه این جغرافیایی جنگی بود که دشمن به کار برد. این طرف یک عمل محدود کسر فوق العاده از یک قدرت عظیم کسر بسیار کوچکی از یک قدرت بزرگ اما آن طرف همه ظرفیت‌های یک جنگ بزرگ همزمان بدون غافلگیری بکار گرفته شد. 

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: تقریبا ۹۰ درصد غافلگیری ما گرفته شده بود و دشمن شاید لحظه دقیق و هدف دقیق را نمی داند. اما این جغرافیای صهیون آنقدر کوچک است که همه نقاط به هم مرتبط هستند اما فرانسه، اردن، انگلیس، آمریکا و اسراییل و دیگران در شعاعی وسیع تر همه با تمام قدرت بودند و همه عمل کردند و در مقابل یک عمل کوچک یک جنگ بزرگ را انجام دادند که البته فقط یکبار می توانستند این عمل را انجام دهند. اگر موج دوم حملات سر می گرفت کارایی این سیستم یکپارچه دفاعی حداقل ۵۰ درصد کاهش پیدا می کرد و در موج سوم ۵۰ درصد موج دوم و به همین نسبت. 

وی گفت: این که این تصمیم گرفته شود که با وجود اعلام بزرگترین قدرت تاریخ بشر که ما در کنار اسراییل با اراده آهنین ایستاده ایم. در این نقطه کوچک پرتراکم پدافندی همه آمدند و همه می گویند واکنش نشان می دهیم با این فرض با چنین دشمنی مستقیم و رسمی با پذیرش مسوولیت صدها فروند موشک و پهپاد پرواز می کنند، چه اتفاقی صورت گرفته است، جنگ به سرزمین صهیونیست‌ها کشیده شده است و همه می بینند و برای اولین بار پس از دهه ها یک قدرت جنگ را در سرزمین و فضای صهیونیست‌ها کشیده است. هشت ساعت دلهره آشفتگی، ترس، اضطراب این اراده شلیک قدرت بی نظیری است و همه می دانند این قابل تکرار است و این معادله ما است. 

سردار سلامی افزود: این عملیات همه جهان را آرام کرد حتی دشمنان ما آرام شدند. این کسانی هم که در شمال و غرب و جاهای دیگر ژست اقتدار می‌گرفتند همه خاموش شدند. 

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی اصلا جنگ را در سرزمین خود نمی پذیرد. در دکترین دفاعی اسراییل جنگ در خارج از مرزها است. برای صهیونیست ها بازدارندگی به مفهوم عدم وجود اراده شلیک است نه اصابت. هیچ کس نباید اراده شلیک داشته باشد که همه اینها شکسته شد. جنگ پیش دستانه باطل شد. ما رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند. این عظمت است که رسما اعلام می کند می زنیم. سیلی می زنیم. می زند و نمی ترسد و به خدا توکل می کند. آخرین عبارتی که رهبری به ما فرمودند این بود که بر خداوند توکل کنید. توکل توام با تدبیر و حکمت و اراده و قدرت. 

فرمانده کل سپاه گفت: باید سپاه را در حد و اندازه‌های این عملیات ها دید. البته این عملیات کوچک بود. سپاه را باید قوی کنید که البته قوی است اما قدرت مانند موجود زنده دائما باید در رشد و کمال و نوسازی باشد. اگر در رشد و قدرت متوقف شویم از دشمن عقب می مانیم. در دیدار با رهبر معظم انقلاب ایشان فرمودند که سپاه در بحث آموزش همه جانبه مجاهدت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • رادان: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • سردار رادان: رضاخان گماشته هم نتواست حجاب و دین را از مردم بگیرد
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»